quote:
ik vond hem wel goed bedacht. Maar alleen moet je niks over mijne zeggen...quote:
Daar kan geen auto tegen opquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:07 schreef Meike26 het volgende:
Mag ik wat opbichten jongens....x 5000 Ik heb zojuist DE smart gevonden die ik wel leuk vind !!
[ afbeelding ]
Ik moest glimlachenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:07 schreef Meike26 het volgende:
Mag ik wat opbichten jongens....x 5000 Ik heb zojuist DE smart gevonden die ik wel leuk vind !!
[ afbeelding ]
En al zou het je wel lukken dan heb ik binnen een uur weer een anderequote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:06 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ben wel jaloers op je auto![]()
die kan je tenminste niet in het water duwen
Voor de duidelijkheid.quote:
Pfff blijkbaar was de dubbelzinnigheid niet duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ga nog liever lopen dan mezelf in een smart vertonen.
Denk dat, als men me uberhaupt zo ver krijgt om in een smart te stappen, ik in m'n motoroutfit incl. spiegelvizier instap.
Dat is wel erg snelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En al zou het je wel lukken dan heb ik binnen een uur weer een andere
Wees dan eens duidelijk, je lijkt wel een homoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:10 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid.
Ik doelde dus op een gracht hé.
Helaas, dat zal nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:12 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel
en tussendoor krijg je een smart
Ik zou em kopenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:07 schreef Meike26 het volgende:
[ afbeelding ]
welke?quote:
Zelfs ik weet wat een Hayabusa is, terwijl ik helemaal geen verstand heb van die dingenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef Meike26 het volgende:
Nee, ik heb geen Smart...
Was een beetje op YT aan het kijken, hoe ze een Hayabusa (?) motor blok in een Smart hadden gelepeld... en daarmee niet eens meer normaal kunnen rijden..
Heheh ja die ken ik.. instant drift.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef Meike26 het volgende:
Nee, ik heb geen Smart...
Was een beetje op YT aan het kijken, hoe ze een Hayabusa (?) motor blok in een Smart hadden gelepeld... en daarmee niet eens meer normaal kunnen rijden..
Noordzeekanaal grachtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoop het Noordzeekanaal, en dat zo'n oceaantanker dan over je heen vaart
Zuchtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:28 schreef Meike26 het volgende:
Oceaantanker in het noordzee kanaal ?
![]()
Weet je hoe groot die dingen zijn + wat voor een diepgang het noordzee kanaal heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |