Het weer ook ja, zeker met die regen van laatst, dat leidt tot een hoop lekkages...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:07 schreef nuget het volgende:
Copy past fail.
Geenstijl![]()
en ja, weer is een manier om toch ergens geld aan uit te geven voor de gemeente amsterdam
Well duh, ze hangen altijd rond met 5 jongens en die hebben allemaal strakke shirts aan en zo'n homotasje om hun nek.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:11 schreef Ruud het volgende:
Haha, ook alle Marokkanen in Amsterdam zijn dus gay.
Alsof je van tevoren niet weet dat het wel dubbelzinnig opgevat zal worden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:08 schreef Herkauwer het volgende:
Met gay bedoelen ze hier de oudere betekenis van blij, meer niet.
Iedereen die vroeger de flintstones heeft gekeken!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Alsof je van tevoren niet weet dat het wel dubbelzinnig opgevat zal worden.
Ik vraag me overigens af hoeveel mensen nog de oude betekenis kennen.
Ik denk dat het meer de richting van Parijs opgaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:19 schreef LXIV het volgende:
Realiseer je echter wel dat binnen 20 jaar Marokkaanse groeperingen ook in de middelgrote en kleinere steden de dienst zullen uitmaken. En dat nadat de homo's en de Joden verjaagd zijn ze de tijd rijp zullen achten om de ongelovigen aan te pakken. Kijk maar hoe het er in alle landen met een islammeerderheid aan toe gaat.
Hoe de waarheid als een grap kan klinken eh!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Well duh, ze hangen altijd rond met 5 jongens en die hebben allemaal strakke shirts aan en zo'n homotasje om hun nek.
Geduld. De "Fok! goedpraatbrigade" heeft dit topic nog niet gezien.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:19 schreef LXIV het volgende:
Ach, we kunnen dit wel allemaal bagetelliseren en met een glimlach afdoen.
incident, uitlokking door homo's, buurthuis, racsisme (sic).quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:37 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Geduld. De "Fok! goedpraatbrigade" heeft dit topic nog niet gezien.
In tegenstelling tot...?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:19 schreef LXIV het volgende:
Daarom vind ik dat dit soort mishandelingen niet met een aai over de bol goedgepraat mogen worden.
Ach die jongens hebben het best moeilijk hoor, vallen een beetje tussen twee culturen in. Ze moeten hun draai in onze samenleving nog vinden. Er is ook niets te doen in dat dorp van ze, een belabberde voetbalclub die al jaren geen prijzen meer heeft gewonnen, wat hoerententen en coffeeshops die vanuit hun geloof haram zijn. Het zijn kansrijke jongeren die een duwtje in de rug nodig hebben, wat subsidie en een clubhuis doet wonderenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:37 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Geduld. De "Fok! goedpraatbrigade" heeft dit topic nog niet gezien.
Plons?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:07 schreef Clairvaux het volgende:
Waar mogelijk, geef ik ze graag een duwtje in de rug.
Hey! Dat was Rotterdam toch al? Of Gouda?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:43 schreef jkdjjsop het volgende:
Tsja, dat krijg je er nu van. Ben overigens blij dat ik er niet woon.
Laten we Amsterdam anders maar gewoon omdopen tot het afvoerputje van Nederland en al de kansenmensen er naartoe sturen.
Dat tuig huurt zichzelf in voor dit doeleinde, daar hoeft Wilders niks voor te doen. Sociale wanorde volgt blijkbaar als een nageboorte bij dit volk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:08 schreef uiterstaardig het volgende:
Volgens mij worden veel van die Marokkanen door Wilders ingehuurd om stemmen voor hem te winnen.
Dan zijn ze tenminste nog ergens geschikt voor.........al is het doel twijfelchtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |