ik mail ze wel ffquote:
Jij ook nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:52 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
geil vrouwke zeg
[ afbeelding ]
spelbrekerquote:
nee, gaat in de private collectie [/Juup©]quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:55 schreef bleiblei het volgende:
Flauw hoor, heeft ie em offline getrokken.
Had je em toch eerst op je eigen space moeten zetten.
OHquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:52 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
geil vrouwke zeg
[ afbeelding ]
Colt is een flauwertquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Colt is een flauwert
weer een reden om niet naar de BBQ te komen
hij heeft je pitbull foto weggehaaldquote:
Echt niet!quote:
Echt wel!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Echt niet!
Maar ook al heeft ie dat wel gedaan, je zat er toch niet om te springen neem ik aan.
als ik volgende week klaag over pijnlijke polsen weet je genoegquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Echt niet!
Maar ook al heeft ie dat wel gedaan, je zat er toch niet om te springen neem ik aan.
Oke dan!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Echt wel!
En dat was een reactie op Artic's flauwe grapje
Dan denk ik dat je aan dierensex doet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als ik volgende week klaag over pijnlijke polsen weet je genoeg![]()
![]()
disclaimer: er staan smilies in deze post en een PI
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:19 schreef FUFR het volgende:
ik heb een probleem met mijn midi apparaat. worst case scenario is dat ik mijn iphone met muziek volplemp en meeneem
standaard bij me, je weets.quote:
speakerset medenemen?quote:
Ghihi, hondjes met een stekker in hun aarsquote:
Tsja, als Fufr het nodig heeft.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Ghihi, hondjes met een stekker in hun aars*gniffel*
Ik ga vanavond naar feestje waar Keatch, Headhunter, Blacksaltcandy en DJ+ draaien. Kent iemand die? Myspace klonk wel leuk
Ik dus ook nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Tsja, als Fufr het nodig heeft.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik nog nooit van al de namen die je noemt gehoord heb.
dan frot ik m daar in. misschien fop ik m nog wel met een dikkere plugquote:
Ik heb een panasonic SA-HT870 staan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
speakerset medenemen?
heb een 100 watt 2+1 set die ook op de mxer past.
kleine jack aanschluss
dan is ie in ieder geval niet hyper.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan frot ik m daar in. misschien fop ik m nog wel met een dikkere plug
"dat hoort zo"quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dan is ie in ieder geval niet hyper.
weet alleen niet hoe we dat aan die kleine van Ama moeten verantwoorden.
Zo horen honden eruit te zienquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dan is ie in ieder geval niet hyper.
weet alleen niet hoe we dat aan die kleine van Ama moeten verantwoorden.
en wat moet ik daarmee?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:50 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb een panasonic SA-HT870 staan.
[ afbeelding ]
En een Marantz model 1050
[ afbeelding ]
Nou ze is gisteren weer naar huis gegaan! Ze denkt dat het goedkomt en anders moet hij maar bij zijn moeder gaan zitten vertelde ze.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Zo horen honden eruit te zien
Hoe gaat het eigenlijk met jullie nieuwe huisgenote? Is ze alweer een beetje bijgekomen van de schrik?
Niks maar de boxen die ik heb hebben geen stekkers.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
en wat moet ik daarmee?
ik schets even de situatie in paint. ben zo terug!
goede tijden, slechte tijden... *neuriet*quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou ze is gisteren weer naar huis gegaan! Ze denkt dat het goedkomt en anders moet hij maar bij zijn moeder gaan zitten vertelde ze.
Ben erg benieuwd!
Oh, hopen voor het beste danquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou ze is gisteren weer naar huis gegaan! Ze denkt dat het goedkomt en anders moet hij maar bij zijn moeder gaan zitten vertelde ze.
Ben erg benieuwd!
Precies! Laat hem maar lekker bij paps en mams zitten. Hij luistert toch zo graag naar moeders.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, hopen voor het beste danEn hem idd zelf gewoon het huis uit schoppen als het toch niks wordt, hij wilde weg toch?...
Hij wil haar nu weer terug maar zij weet het nog niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, hopen voor het beste danEn hem idd zelf gewoon het huis uit schoppen als het toch niks wordt, hij wilde weg toch?...
Ze denkt wel dat het goedkomt dus....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hij wil haar nu weer terug maar zij weet het nog niet.![]()
*Meeneuriet met Artic
ik hoop het voor dr.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ze denkt wel dat het goedkomt dus....
Gewoon alles meenemen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:00 schreef FUFR het volgende:
dit neem ik mee als de midi weer werkt. de asshole hield er gisteravond mee op
als het werkt wel ja, mixen via midi is trouwens een stuk moeilijker dan gewoon.quote:
Grote bek klein hartje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:06 schreef FUFR het volgende:
ik kreeg gisteren van een meisje de vraag of de Mrs en ik een open relatie hadden..
Das gewoon solliciteren voor een beurt.
FUFR, strong like bull heeft de uitnodiging vriendelijk doch beslist afgewezen.
zij:
Als ie het dan maar niet weer flikt...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ze denkt wel dat het goedkomt dus....
Maak thuis een mix en zet het op je flaptop.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
als het werkt wel ja, mixen via midi is trouwens een stuk moeilijker dan gewoon.
(heb het app. pas een paar dagen)
neequote:
mixen genoeg bij me. die ga jij niet allemaal luisteren zondagquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Maak thuis een mix en zet het op je flaptop.
Gisteren wou je carwash chick nog doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
needat is het niet, maar ik ga niet zomaar met iedere truus het nest in.
zo zit ik niet in elkaar.
Dus als het een acceptabele truus was geweest wel?...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
needat is het niet, maar ik ga niet zomaar met iedere truus het nest in.
zo zit ik niet in elkaar.
Wel op mijn computer zetten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
mixen genoeg bij me. die ga jij niet allemaal luisteren zondag
ik ben geen vreemdganger, ik zou dat thuis eerst bespreken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Dus als het een acceptabele truus was geweest wel?...
dief! rapalje!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wel op mijn computer zetten.![]()
[ afbeelding ]
daarvan zou mrs zeggen: ja, dat snap ik!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gisteren wou je carwash chick nog doen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
daarvan zou mrs zeggen: ja, dat snap ik!
oh, dan is het goed!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat heb eerlijk zelf van het www afgetrokken.
die is ook niet blindquote:
zo heet jij soms toch ook wel es?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:22 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Er stond wel iets van febster bij ofzo
i did a misspelling!quote:
foto, nummer, mail etcquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:06 schreef FUFR het volgende:
ik kreeg gisteren van een meisje de vraag of de Mrs en ik een open relatie hadden..
Das gewoon solliciteren voor een beurt.
FUFR, strong like bull heeft de uitnodiging vriendelijk doch beslist afgewezen.
zij:
je bent haar type niet, believe me..quote:
meine speakersetz hat eingebauwde verstarkerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:27 schreef bleiblei het volgende:
Zeg Fuf, zit er een versterker in die mengaufschutz?.
daar voel je niks vanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
je bent haar type niet, believe me..
zij heeft niets met gitaarmuziekmensen.
Waarschijnlijk in de monitor-speakers en actieve sub welquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:27 schreef bleiblei het volgende:
Zeg Fuf, zit er een versterker in die mengaufschutz?.
Ah, maar gij neemt die speakersetz dus meequote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
meine speakersetz hat eingebauwde verstarker
uiteraard.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in de monitor-speakers en actieve sub wel.
you have not looked at my paintzquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, maar gij neemt die speakersetz dus mee.
Ik was al confused.
Ik had begrepen dat ie de mengzut aan de 5.1 set van Coltz ging knikkerenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in de monitor-speakers en actieve sub wel.
Wie nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gisteren wou je carwash chick nog doen.
Ja, want Colt heeft daar rechten voor op Fokquote:
Dat heb ik niet nodig.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, want Colt heeft daar rechten voor op Fok.
.
Ze wordt groen van misselijkheid als ze jou ziet zekerquote:
Witbierquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:45 schreef ColtZ40 het volgende:
Boodschappenlijst voor zondag:
Witte wijn
Rose
Frikandellen
Spa
Cola
Vul maar aan
Goed doel enzoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:45 schreef bleiblei het volgende:
Als je maar geld schuift. Daar doen ze alles voor hier @ Fok!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:45 schreef ColtZ40 het volgende:
Boodschappenlijst voor zondag:
Witte wijn
Rose
Frikandellen
Spa
Cola
Cola light
Witbier
Vul maar aan
Gezelligquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:48 schreef ArTiC het volgende:
verjaardag van mijn ma gaat niet door zondag btw
dat ja...vriendin van mijn moederquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:50 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
En hoezo gaat het niet door?Alles goed met je moeder? ( ow bekende van van de week
)
wie niet wat?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar ik ben volgens bb dan ook homo [ afbeelding ]
wat zijn dat?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
wie niet wat?
Weet iemand of churros te vreten zijn?
Das niet genoeg voor lunch.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
vies, alleen kaneelstokken zijn lekker
Waarom heb je haar dan als avatar?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Toen ik het typte dacht ik ook, er zijn wel mooiere.
ik, maar ik heb niks gesmstquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:06 schreef Inu het volgende:
Heeft iemand hier Vodafone? Mijn telefoon heeft namelijk leuk bedacht om elk smsje dat ik verstuur iets van 6 keer te versturen
En nu ga ik chocoladetaart etenHeb net mn eindgesprek gehad en nu hoef ik alleen mn dossier bij elkaar te zoeken en dan ben ik MA
Vind het echt irritant... krijg telkens telefoontjes dat ik niet zo vaak moet smsen. Net of ik expres 6 dezelfde smsjes achter elkaar stuurquote:
je hebt een wazig plaatje van iemand in bikini nuquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:12 schreef -moppie- het volgende:
colt heeft aan mijn ava zitten prutsen he???!!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:12 schreef -moppie- het volgende:
Dan moet je ff niet smsen, de fout melden bij Vodafone en gewoon bellen tot ze het gefixed hebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Vind het echt irritant... krijg telkens telefoontjes dat ik niet zo vaak moet smsen. Net of ik expres 6 dezelfde smsjes achter elkaar stuur
die car wash chick of niet?! gvd!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt een wazig plaatje van iemand in bikini nu
..Must...sms...now...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan moet je ff niet smsen, de fout melden bij Vodafone en gewoon bellen tot ze het gefixed hebben.
volgens mij welquote:
Ja, kost 25 cent per minuut die poep klantenservice en the average waiting time is 5 minutes... Waarom in het Engels?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan moet je ff niet smsen, de fout melden bij Vodafone en gewoon bellen tot ze het gefixed hebben.
idd...verlaat hem voor mij!quote:
Wa ga je in Tilburg doen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:21 schreef febster het volgende:
Dank allen..
Heb nu al echt een geluksdag! Ik sta op de trein vanuit Tilburg naar Eindhoven te wachten en de trein komt eraan en de conducteurs stappen uit. Op dat moment realiseer ik me dat ik geen kaartje heb
(want normaal OV).. Dus ik loop balend naar de kaartjes automaat terug in de hal, accepterend dat ik mijn trein mis en een half uur moet wachten. Ik pin mijn kaartje loop terug naar boven, staat de trein er nog, 3 min vertraagd ondertussen
. Ik stap in, deuren sluiten meteen achter me en we rijden aan
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:37 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb zin in sex...
En wijn
En een schoon huis.
En zitten in tuin met zon.
En weekend/vakantie.
Een perzik eten geeft een redelijk zon/frankrijk/vakantiegevoelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:37 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb zin in sex...
En bier...
En een schoon huis.
En een opgeruimde tuin met zon.
En ¤ 33K voor een BMW M3 Cabrio om mee te cruisen.
En weekend/vakantie.
Kom je me dan een perzik brengen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Een perzik eten geeft een redelijk zon/frankrijk/vakantiegevoel
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:37 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb zin in sex...
En bier...
En ¤62.380 voor een Audi A5 Cabrio om mee te cruisen.
En weekend/vakantie.
zei je dat ook tegen je pa toen hij die AM kocht?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
A. Een Audio A5![]()
B. 63K is belachelijk voor een auto.
Das geen Audi.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zei je dat ook tegen je pa toen hij die AM kocht?
ah...maar als je 63k wil betalen voor een Audi cabrio is het weerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das geen Audi.
Maar wel zijn droomauto.
En hij heeft (blijkbaar) het geld er voor.
welnee!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:12 schreef -moppie- het volgende:
welke ads? ik zie geen ads meerquote:
nee hoor, ik kan niet zeggen dat hij aan je ava heeft gezeten want ik was er niet bijquote:
Ik kan weer plaatjes zien Fufrquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee hoor, ik kan niet zeggen dat hij aan je ava heeft gezeten want ik was er niet bij
pics Inuquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:20 schreef Inu het volgende:
The Hangover is echt een 'volwassen' versie van Dude, where's my car of niet?.. Wel lekker ding erin daarentegen
zit ik in een film?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:20 schreef Inu het volgende:
The Hangover is echt een 'volwassen' versie van Dude, where's my car of niet?.. Wel lekker ding erin daarentegen
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik kan weer plaatjes zien Fufren ik weet dat ik die chick niet in mn ava heb gezet.
![]()
Dus
Is Yolanthe zwanger van Wesleyquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:24 schreef FUFR het volgende:
Megamindy is zwanger en past niet meer in haar pak
vanaaf stuur ik Free een mail met de oplossing..ze mag mijn pak lenen!
doet ze wel vaker, je moet de dogs effe apart roepen als je ze vlees wilt geven.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:32 schreef ColtZ40 het volgende:
De poes slaat net bink tegen z'n bekIk gaf hem een stukje vlees en dat wou de poes ook hebben.
eeks, inu valt op gladjakkers..quote:
ik ben leukerquote:
en mijn lijf is lekkerder en krijg je meer van voor dezelfde prijsquote:
ik ook, maar ik moet nog wel effe blijven zittenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:33 schreef bleiblei het volgende:
zo! naar huis! ik heb der genoeg van!
hoelang nog?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik ook, maar ik moet nog wel effe blijven zitten
tot ze iets moet printen...dan moet ze opstaan en naar de gang lopen.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tot ze iets moet printen...dan moet ze opstaan en naar de gang lopen.
wat is je beroep eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ja, voor de rest zit ik onder het buro gezien mijn beroep he
typmiepquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:52 schreef bleiblei het volgende:
vrouwelijke directieklerk toch?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kom me nou zondag eerst maar eens bekijken voordat je al dit soort dingen roept!
idd...kijken heb je toch niks aan..ik wil goed keuren en een proefrit.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd...kijken heb je toch niks aan..ik wil goed keuren en een proefrit.
Je wordt er niet duidelijker op met de jaren.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:18 schreef febster het volgende:
Die Awacs was wel wazig idd, dacht dat er steeds een nieuwe ging landen op Gilze Rijen ofzo
Zit in de familiequote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je wordt er niet duidelijker op met de jaren.
nu je het zegt...frietje stoofvleeschquote:
Ik ben blij dat jij niet zo naar het werk gaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:29 schreef -moppie- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)kantoor__.html?p=1,1
waarom eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij niet zo naar het werk gaat.
moppie moet een burka dragen van je?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij niet zo naar het werk gaat.
niks mis mee...ik moet toch ergens inspiratie voor mijn fantasieën opdoenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zoals het in het artikel staat, niet gepast en sletterig op je werk.
Maar aan de andere kant zitten jullie mannen altijd naar vrouwen in dat soort kleren te kijken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zoals het in het artikel staat, niet gepast en sletterig op je werk.
Niet op je werk. Als ze naar een machine fabriek gaan zit er weer een man met z'n arm vast in een of ander apparaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niks mis mee...ik moet toch ergens inspiratie voor mijn fantasieën opdoen
dat compenseren we zondag welquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant zitten jullie mannen altijd naar vrouwen in dat soort kleren te kijken.
Ik loop dus heel veel aandacht mis
Ik heb je collega's gezien, jij hoeft je niet sletterig te kleden om aandacht te krijgen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant zitten jullie mannen altijd naar vrouwen in dat soort kleren te kijken.
Ik loop dus heel veel aandacht mis
nu kom ik zeker niet meer zondag...ik durf nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb je collega's gezien, jij hoeft je niet sletterig te kleden om aandacht te krijgen.
zo heerlijk aardigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb je collega's gezien, jij hoeft je niet sletterig te kleden om aandacht te krijgen.
Hoezo? Ik bedoel dat haar collega nou niet echt aantrekkelijk zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu kom ik zeker niet meer zondag...ik durf niet
als ik dan naar moppie kijk ben ik een lelijkerdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik bedoel dat haar collega nou niet echt aantrekkelijk zijn.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als ik dan naar moppie kijk ben ik een lelijkerd
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als ik dan naar moppie kijk ben ik een lelijkerd
hij zoekt bevestiging, gewoon 'ja dat klopt" zeggen dusquote:
Nee dat zocht ik niet,quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij zoekt bevestiging, gewoon 'ja dat klopt" zeggen dus
jij niet muts, hij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee dat zocht ik niet,betekende "doe nou eens niet zo negatief over jezelf" en "aangezien jij geen verjaardagsfeest hebt zondag, kom dan eventjes op bezoek bij moppie en Coltz40 en de rest van het gespuis".
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij niet muts, hij.
negativiteit moet je met negativiteit bestrijden, dan wordt het opgeheft en gaat het ineens stukken beter met hem
/doctor D.
zoals jai sieht habe iek das beschste mit him fohr..quote:
das lief van jouquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
zoals jai sieht habe iek das beschste mit him fohr..
ah! de school, niet de heidequote:
eigenlijk ben ik ok hardstikke lief, maar dat moet je niet doorvertellen..quote:
waar is dat, nog nooit van geheurd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:56 schreef FUFR het volgende:
dat popei restaurant stelt trouwens geen ene kut voor.
ze hebben maar liefst 6 tafels en een uitsmijter maken is schijnbaar al heel erg moeilijk.
op de kopse kant van het klokgebouw (strijp S)quote:
Ik ben echt nog nooit op heel dat StrijpS geweest.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
op de kopse kant van het klokgebouw (strijp S)
echt, ik kom binnen en dacht: welke debiel richt dit nu zo in dat je maar 6 tafels kwijt kan.
Ben ik nu de enige die ziet dat het dan geen geld opbrengt...
febster?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:21 schreef -moppie- het volgende:
Van wie heb je een verjaardagsfeestje Fufr?
het zit alleen in jouw hoofd dat ik negatief ben volgens mijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij niet muts, hij.
negativiteit moet je met negativiteit bestrijden, dan wordt het opgeheft en gaat het ineens stukken beter met hem
/doctor D.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:00 schreef ColtZ40 het volgende:
Ben je lekker aan het wandelen in het bos gaat het op precies op de helft van de wandeling regenen.
Waldo?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:02 schreef r8ality het volgende:
Had N97 online besteld met Vodafone abbo terwijl ik al Vodafone heb. Ging niet ivm nummertransportatie. Nu dus maar bij BelCompany gehaald, gaat het ineens wel, het kost me alleen 40 EUR meer
.
Hij ligt voor me te blinken.
In iets minder positief nieuws: de Waldo-boetes zijn binnen.
Ben in mei aangehouden door Waldo van Dirk en Waldo a.k.a. Wegmisbruikers-personeel. En nee, er was geen camerateam mee.quote:
WHAHAHAHAHA r8 kennie rije!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ben in mei aangehouden door Waldo van Dirk en Waldo a.k.a. Wegmisbruikers-personeel. En nee, er was geen camerateam mee.
Dat had weinig met wel of niet kunnen rijden te maken. Er zat gewoon een vrachtwaggel in de weg die besloot om 6 andere vrachtwaggels in te gaan halen. Dan ga ik er rechts voorbij. Jammer dat er dan een VROS-Audi rijdt, maar dat mag de pret niet drukkenquote:
jij haalt een vrachtwagen rechts in die andere vrachtwagens in aan het halen is....?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat had weinig met wel of niet kunnen rijden te maken. Er zat gewoon een vrachtwaggel in de weg die besloot om 6 andere vrachtwaggels in te gaan halen. Dan ga ik er rechts voorbij. Jammer dat er dan een VROS-Audi rijdt, maar dat mag de pret niet drukken.
Nee maf, ik haalde de te inhalen vrachtwagen over een invoegstrook in... Daarbij nam ik ook precies een hoekpuntje van het verdrijvingsvlak mee, maar Waldo was zo sportief om hem toch te schrijvenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij haalt een vrachtwagen rechts in die andere vrachtwagens in aan het halen is....?
klinkt als een idiote actie
het was ook een idiote actie dusquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee maf, ik haalde de te inhalen vrachtwagen over een invoegstrook in... Daarbij nam ik ook precies een hoekpuntje van het verdrijvingsvlak mee, maar Waldo was zo sportief om hem toch te schrijven.
je mammie?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:13 schreef r8ality het volgende:
Net even m'n laatste tel. rekening zitten bekijken en daar kwam zowaar een unicum op voor. Voor het eerst sinds mijn 8-jarig hebben van een abbo heb ik buiten de bundel ge-sms't. Mogen jullie raden naar wie vooral.
Een vrachtwagen met 20 zenuwachtige linksrijdende auto's erachter is inderdaad minder gevaarlijk dan mijn inhaalactie over een invoegstrook!quote:
waar is amaranta?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:50 schreef ColtZ40 het volgende:
VMBO'ers achter de kassa bij de praxis.Ik leg 21 pakken laminaat op een kar 3 stapels van 7. Zij tellen... 18 stuks he? Ik: ja
Inu?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:13 schreef r8ality het volgende:
Net even m'n laatste tel. rekening zitten bekijken en daar kwam zowaar een unicum op voor. Voor het eerst sinds mijn 8-jarig hebben van een abbo heb ik buiten de bundel ge-sms't. Mogen jullie raden naar wie vooral.
Waldo?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:13 schreef r8ality het volgende:
Zij is geen vmbo'er.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
is typemiep bij Praxis geweest op de Hurk
nope, het gaat richting bakelquote:
Als het niet ontstoken is, ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:28 schreef Inu het volgende:
Aargh, mn oor zit dichtKan je naar de huisartsenpost om hem uit te laten spuiten?
Bedoel meer of het niet een beetje aso is om in het weekend je oren uit te laten spuiten, omdat ik in principe ook tot maandag kan wachten...quote:
Hier willen ze dat je 3 dagen druppelt met water...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:31 schreef ColtZ40 het volgende:
sla olie op een watten schijfje in je oor vrotten
Heb geen slaoliequote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:35 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik ben moppie trouwens en het is een beetje aso ja. Daarom eerst even met olie proberen
ik dacht al...wat is die Colt ineens leukquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:35 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik ben moppie trouwens en het is een beetje aso ja. Daarom eerst even met olie proberen
Assistente doet het hierquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:57 schreef r8ality het volgende:
Bij mij helpt sla-olie niet. Of ja, alleen om los te weken. Het eruitspuiten moet toch echt die enorme spuit van de dokter doen
.
Ja, de formulering is expres zo grappig
Gaarnequote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:40 schreef ColtZ40 het volgende:
We hebben net een ontstopper gekocht gekocht bij de praxis. Proberen we zondag ff.
Ik moest net even flink in de ankers onderaan de afrit van de Kennedylaan om water in mijn luchtfilter te voorkomenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht al...wat is die Colt ineens leuk
het regende net best hard...zo hard dat het water 3 a 4 cm hoog uit de putdeksels spoot
aan een rivier wonen
Net een HTCquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:01 schreef r8ality het volgende:
Hoerending. Stug gaan GPRS-en terwijl ik alle sms-jes heb geweigerd en meldingen niet toegestaan heb.
Nu heb je een te duur toestel waar je alleen mee kan bellen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:11 schreef r8ality het volgende:
Gevind! Alle Vodafone GPRS/Live toegangpunten weggemikt.
idd...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nu heb je een te duur toestel waar je alleen mee kan bellen.
1 augustus wordt Internet aan SIM gekoppeld.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nu heb je een te duur toestel waar je alleen mee kan bellen.
moet ik ff vertellen hoe je porno kan kijken?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
1 augustus wordt Internet aan SIM gekoppeld.
Weet ie alquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet ik ff vertellen hoe je porno kan kijken?
Maak er maar ruim 4 van.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:45 schreef bleiblei het volgende:
Dan zou ze 2 weken te vroeg geboren zijn.
4 weken te vroeg is nog wel te overzien gelukkig, kindje is dan al redelijk rijpquote:
spannendquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:50 schreef amaranta het volgende:
Ik lees in ZenG dat het rommelt/de bij D. zal Juup al vader zijn??
Ja bizar he!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
Tering Amaranta, jij zit vandaag ook al op de helft![]()
Gaan jullie nog voor een geslachtsbepalende echo?
Nope.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:50 schreef amaranta het volgende:
Ik lees in ZenG dat het rommelt/de bij D. zal Juup al vader zijn??
Spannend zeg!quote:
Gaat idd echt snel. Ik weet nog goed dat wij tegen elkaar zeiden "kijk, het begin van ons kindje. Een pindaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja bizar he!
Gewoon al 20 weken. Het gaat echt heel snel. Al zullen de komende 20 weken waarschijnlijk tergend langzaam gaan.
Dank u.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Spannend zeg!
In ieder geval heel veel succes de komende weekjes of daagjes of ....
BabyJuupesch heeft nu al een eigen wil!
btw, ik ga van 3-8 t/m 28-8 op vakantie. Kunnen we wat regelen
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gaat idd echt snel. Ik weet nog goed dat wij tegen elkaar zeiden "kijk, het begin van ons kindje. Een pinda" en nu duurt het niet lang meer of wij kunnen het kindje in onze armen nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |