Daarom, en ben zelf van donderdag tot en met zondagnacht zelf ook weg, dusquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:10 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
oh dan, dan kan het wachten tot vrijdag
dinsdag of woensdag iets belangrijkerste doen...
Wat ik me afvraag is waarom hij geen zanger neemt ?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:04 schreef The_Dean het volgende:
Zakk heeft ook weer eens wat nieuws... gaat nu echt nergens meer over...
Hij is zo goed als weg voor 1300!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:01 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Je Gibson les Paul!?
Ik ga binnenkort oriënteren en als ik een keuze gemaakt heb een gitaar kopen. Dit kan ook een Les Paul zijn. Tenminste als het een occasion is. Hoeveel vraag je ervoor?
quote:Op zondag 26 juli 2009 08:17 schreef allsystemshalt het volgende:
Waarom ben ik zo vroeg op ?![]()
Eerst koffie dan weet ik het misschien weer?![]()
Ps mijn Es 335 ligt nog in nimwegen ...
Nou, hij is al bijna weg, zoals gezegd... blijkbaar is de prijs goed (genoeg...)quote:Op zondag 26 juli 2009 10:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Daar moet ik nog even voor sparen maar je wilt hem vast zo snel mogelijk kwijt.
Ach, verkoop schiet wel op zo, is wel lekker...quote:
Het ging stiekem een beetje om de gitaar hè?quote:
In the valley just over the mountains, there's a nice quiet place that only I know...quote:Op zondag 26 juli 2009 18:30 schreef Meursault het volgende:
If you're feeling down, depressed and lonely.. I know a place where we can go!
22 acacia avenue meet a lady that I knowquote:Op zondag 26 juli 2009 18:30 schreef Meursault het volgende:
If you're feeling down, depressed and lonely.. I know a place where we can go!
Is zeker wennen maar je hebt al theorie geleerd (neem ik aan) en dat heb je voor op vele gitaristen.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:32 schreef Seam het volgende:
Ik heb nu sinds een aantal weken een akoestische gitaar en langzamerhand begin ik het te leren, maar qua vingerzetting moet ik heel erg wennen omdat ik piano gewend ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |