ADHD is alweer helemaal uit. PDD-NOS is het nu.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:00 schreef Keiichi het volgende:
Ja, zelfde geld voor ADHD.
Je hoort er gewoonweg niet bij als je het niet hebt!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:59 schreef Netsplitter het volgende:
Dyslectie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dyslectie
Dyslexie (uit het Grieks δυς- dys- ("beperkt") en λέξις lexis ("woord"), dus beperkt lezen) (ook wel als woordblindheid aangeduid) is een verzamelnaam voor een aantal aandoeningen die gepaard gaan met problemen met vooral geschreven taal.
Is dit een nieuwe hype waar men zich achter wil/kan verschuilen als men geen zin heeft om normaal te typen?
Klopt. Luie donders dus.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:59 schreef Netsplitter het volgende:
Is dit een nieuwe hype waar men zich achter wil/kan verschuilen als men geen zin heeft om normaal te typen?
Kopieeren.. van wiki nota bene.. ook een vorm van wanneer kneusjes geen zin hebben om normaal te typen of fatsoenlijk onderzoek te doenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:59 schreef Netsplitter het volgende:
Dyslectie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dyslectie
Dyslexie (uit het Grieks δυς- dys- ("beperkt") en λέξις lexis ("woord"), dus beperkt lezen) (ook wel als woordblindheid aangeduid) is een verzamelnaam voor een aantal aandoeningen die gepaard gaan met problemen met vooral geschreven taal.
Jij denkt dat ik de wiki over ga zitten typen terwijl er ook een kopieeractie bestaan in Windows??quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:45 schreef Shizzah het volgende:
[..]
Kopieeren.. van wiki nota bene.. ook een vorm van wanneer kneusjes geen zin hebben om normaal te typen of fatsoenlijk onderzoek te doen
het is typen, en ik denk of sterker nog ik weet zeker dat jij een kansloos universiteit kneusje bent die niks anders te doen heeft dan andere mensen verbeteren op hun spelling. zet je brilletje maar weer op, trek je skinny jeans en kooltrui maar weer aan en duik maar terug in de boeken!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik de wiki over ga zitten typen terwijl er ook een kopieeractie bestaan in Windows??
Helaas dacht je makkelijk te kunnen scoren natuurlijk wat helaas jammerlijk mislukt is.
Ook vanwege je schrijfkunst, of het ontbreken daar aan.
Ik zit niet op een uni dus helaas.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:51 schreef Shizzah het volgende:
[..]
het is typen, en ik denk of sterker nog ik weet zeker dat jij een kansloos universiteit kneusje bent die niks anders te doen heeft dan andere mensen verbeteren op hun spelling. zet je brilletje maar weer op, trek je skinny jeans en kooltrui maar weer aan en duik maar terug in de boeken!![]()
ik heb het ook trouwens, maar heb het iig nooit misbruiktquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Nieuw?![]()
onder welke steen heb jij gezeten?
IcK bEn OoowK SneUw! JwZ!!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:54 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb het ook trouwens, maar heb het iig nooit misbruikt
gelukkig is er een edit knop, maar mensen die lui zijn en het als excuus gebruiken voor grammatica fouten zijn wel een beetje sneu ja
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zit niet op een uni dus helaas.
Ook hier faal je jammerlijk.
Nee.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:05 schreef LockonStratos het volgende:
Dyslectie is een hoax
Ja.quote:en een veel te vaak gebruikt excuus voor luiheid of domheid
En weer faal je.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:01 schreef Shizzah het volgende:
[..]
sorry was vergeten dat je op het VMBO zat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |