Bier tijdens het anaal vernederen van 14-jarige meisjes is ideaal.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:57 schreef Parafernalia het volgende:
Bier
+11quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:57 schreef Djahani het volgende:
Ja, aangezien je zelf ook 14 bent.
Hij heeft ook snoepjes bij zich....quote:
Ja man met je kleine rifpikkie kankermoslimquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:02 schreef Mocro_Power het volgende:
Met je kleine pikkie zeker kk aap hahahaha
Je kankermoeder homo. 14 jarigen neuken hahahaha kk zwerveraap o en ik heb geen pik nee ook geen kleine zoals jouquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja man met je kleine rifpikkie kankermoslim
Luister dang je KK moeder man ik kom je slopen vriend... doe nog 1x stoer dan gaan we zien wie hier de man is kk homo kk imbecielquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:05 schreef Mocro_Power het volgende:
[..]
Je kankermoeder homo. 14 jarigen neuken hahahaha kk zwerveraap o en ik heb geen pik nee ook geen kleine zoals jou
Ik geloof dat er ook een profeet was die een harem van 12 jarige meisjes had??????????quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:05 schreef Mocro_Power het volgende:
[..]
Je kankermoeder homo. 14 jarigen neuken hahahaha kk zwerveraap o en ik heb geen pik nee ook geen kleine zoals jou
Hahaha jij weet niet wie ik ben . Ga hierkomen regel ik met my neef je begrafenis kkerzemmel kk wilders je moeder is hoerrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:06 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Luister dang je KK moeder man ik kom je slopen vriend... doe nog 1x stoer dan gaan we zien wie hier de man is kk homo kk imbeciel
Je mocht willen dat ik homo was, want dan had ik je kankerkontje al met 10 kilo pik gevuld, kutmarokkaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:05 schreef Mocro_Power het volgende:
[..]
KK kaas ik breek in bij je moeder duw ik haar van de trapquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je mocht willen dat ik homo was, want dan had ik je kankerkontje al met 10 kilo pik gevuld, kutmarokkaan.
HAHAHA JONGEN! W8 MAAR JE GAAT KK ERGE KLAPPEN KRIJGEN KK BEZEM KK KAASKOP JE KK MOEDER EN VADER IK NEUK ZE ALLEMAAL KK LULquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:08 schreef Mocro_Power het volgende:
[..]
Hahaha jij weet niet wie ik ben . Ga hierkomen regel ik met my neef je begrafenis kkerzemmel kk wilders je moeder is hoerrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:09 schreef Mocro_Power het volgende:
[..]
KK kaas ik breek in bij je moeder duw ik haar van de trap
Ga je gang maar, dan neuk ik je moeder. Of is het je vader, want ik zie het verschil niet qua snorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:09 schreef Mocro_Power het volgende:
[..]
KK kaas ik breek in bij je moeder duw ik haar van de trap
Hahahahahahhahaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga je gang maar, dan neuk ik je moeder. Of is het je vader, want ik zie het verschil niet qua snor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |