Je geeft aan dat je twee linkerhanden hebt wat dit betreft. Boven je hoofd 90 vierkante meter spuiten lijkt mij dan geen sinecure. Het gereedschap is natuurlijk ook een belangrijk punt.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:47 schreef Imagica26 het volgende:
De verhuurder gaat ze niet vervangen, helaas![]()
Het gaat om verscheidende ruimtes met een totale opp. van +- 90 vierkante meter.
Waarom zou ik het plafond niet in zijn geheel (dus ophangsysyeem erbij) kunnen spuiten?
Heb je wel eens een spanplafond gedaan?quote:Op zondag 26 juli 2009 17:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Kun je er niet "gewoon" een doek overheen spannen, van dat plfond-span-doek-spul.
Vandaar dat het "woord" gewoon ook tussen aanhalingstekens stondquote:Op zondag 26 juli 2009 18:43 schreef gekkeboef het volgende:
[..]
Heb je wel eens een spanplafond gedaan?
Dat is namelijk best pittig om strak te krijgen.![]()
Kantlat word op de muur bevestigd dus de muur zal ook beschadigd worden indien je het verwijderd.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:08 schreef Imagica26 het volgende:
Vind 't zo lelijk dat dat geluidsdempende effect me even niet veel uitmaakt......, het hoort idd niet in een woonhuis!!
Een spanplafond ziet er ideaal uit, maar moet je echt laten doen en dat kost dan toch wel flink wat......, heb ik zeker naar zitten kijken.
Dat verfspuiten ziet er zo "kind kan de was doen" uit, maar daar lijk ik mij in te vergissen???
Ik weet niet wat er onder zit, maar dat moet ik kunnen achterhalen. Zou de woninghuisvesting iets zien in opknappen en de kosten delen ofzo? Gebeurt dat wel eens?
Als de vorige bewoners er al wat overheen gesmeerd hebben: is het zuigen dan al niet klaar? Zijn de plate dan niet al volgezogen? Of moet er dan nog steeds een latexlaag overheen?
En zag je mijn knipoogje wel dan?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vandaar dat het "woord" gewoon ook tussen aanhalingstekens stond
Zo'n spanflafond is ook lelijk, daar niet van, maar minder lelijk dan systeemplafond
En vissersnetten op het plafond? Dat hoeft (of moet juist) niet netjes en is wel trendsettend
Marktconforme prijs bij een aannemer is 55,- per vierkante meter, maar het lijkt me dat je wel iemand zou kunnen vinden die het voor minder doet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:16 schreef Imagica26 het volgende:
Oke,
Stel, dat ik iemand vind die mij kan helpen met een gipsplatenplafond, kan iemand mij wellicht een indicatie geven van de kosten indien je een opp. van zo'n 85 vierkante meter (verschillende ruimtes) zou willen veranderen? Dus systeemplafond eruit en gipsplaten er in!
En daar maak je even speciaal een account voor aan?quote:Op maandag 7 december 2009 14:48 schreef ScherpRo het volgende:
Kijk anders even op *edit* . Mooie manier om je lelijke systeemplafond in iets moois om te toveren!
Denk niet dat TS daar geld voor (over) heeft.quote:Op maandag 7 december 2009 14:48 schreef ScherpRo het volgende:
Kijk anders even op *edit* . Mooie manier om je lelijke systeemplafond in iets moois om te toveren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |