Nouja het was ook live op tv te zien, ik zat ook te eten en het viel zowat uit m'n mond omdat die open viel van verbazing. Maargoed om nou emotionele schade te vragen is natuurlijk van de zotte. Zijn waarschijnlijk wat geldwolven die jaloers zijn dat ze er niet bij waren en dus geen schade kunnen claimen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:59 schreef Hukkie het volgende:
Het recht op schokschade? Wat is dat voor onzin, je kijkt toch zelf.
Oke, je verwacht het niet, maar wat heeft Reaal daar mee te maken? Als er opeens een Bokito uit zn dak gaat in de Apenheul dan ga je toch ook niet claimen?
ik hoop gewoon voor de rechter, laat die maar een principe uitspraak doen dat dit soort onzin niet in nederland thuis hoortquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:08 schreef Hukkie het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe Reaal hier op gaat reageren.
Mwa, ik hoop eigenlijk dat ze dit gewoon als onzin wegwuiven. Lijkt me niet echt moeilijk om daar argumenten voor te verzinnen. Dat Reaal erg vermakelijke reclames de wereld in heeft geslingerd, heeft niets te maken met het feit dat zoiets ook in het echt kan gebeuren. En dan toevallig ook nog in Apeldoorn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:09 schreef evert het volgende:
[..]
ik hoop gewoon voor de rechter, laat die maar een principe uitspraak doen dat dit soort onzin niet in nederland thuis hoort
telegraaf.nl, spitsnieuws, adquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:13 schreef Hukkie het volgende:
En TS, doe eens een bron? Voor hetzelfde geld zit je te stoken.
Het eerste shot was helemaal niet zo ernstig... je zag die Swift ineens in beeld schuiven etc., je zag niet direct mensen door de lucht vliegen of op het asfalt smakken, want dat was pas later. Tegen die tijd had je allang kunnen beslissen dat je hier niet meer van had willen zien...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:01 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nouja het was ook live op tv te zien, ik zat ook te eten en het viel zowat uit m'n mond omdat die open viel van verbazing. Maargoed om nou emotionele schade te vragen is natuurlijk van de zotte. Zijn waarschijnlijk wat geldwolven die jaloers zijn dat ze er niet bij waren en dus geen schade kunnen claimen.
"Dit is het acht uur journaal met Fred Emmer.. De NOS is niet aansprakelijk voor de gevolgen van schokkende beelden waar waargebeurde actualiteiten of het weer tijdens deze uitzending."quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:56 schreef isogram het volgende:
Als we dit soort claims gaan toekennen, is het hek van de dam. Ik kan in elk NOS Journaal wel ergens een aanleiding vinden om een claim in te dienen wegens schok-schade...
Nederland krijgt steeds meer een ziekelijke claimcultuur zoals in de Verenigde Staten; zorgwekkend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |