abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71270461
Ja, de geruchtenmolen komt op gang wie de mogelijke upskirter is. Heel FOK en Geenstijl zoekt uit wie het was. Iedereen wordt zwart gemaakt. En de mensen die zwart worden gemaakt, worden boos.

Moet je maar niet je hele hebben en houwen op het internet flikkeren. Zoals Hyves profielen aanmaken. Waar je dikke kop op 1280x1024 pixels staat. Twitteren, FOK fotoboek vol mieteren met foto's of vertellen wat je nou weer aan het doen was. Of waar je interesses liggen. Ja dat gaat een keer fout.

Klacht: Naïve mensen die profieltjes aanmaken. Je moet +1000 vrienden hebben want anders hoor je er niet meer bij. Lekker op de blaren zitten.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 00:12:25 #2
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71270521
Huh wat? Iets gemist geloof ik
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  Forum Admin vrijdag 24 juli 2009 @ 00:13:43 #3
35723 crew  GGMM
pi_71270570
Je kan er natuurlijk ook gewoon geen fuck om geven als mensen van geen stijl ( ) je beschuldigen. Wie leest die onzin nou.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Donald Duck held vrijdag 24 juli 2009 @ 00:14:31 #4
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_71270604
Het is echt prachtig iedere keer weer als zulke dingen uitkomen.
Velen beseffen echt niet hoe alle kleine puzzelstukjes die ze achterlaten uiteindelijk in elkaar gaan passen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 24 juli 2009 @ 00:14:36 #5
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_71270607
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:12 schreef Bevin het volgende:
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
  Moderator / Redactie FP vrijdag 24 juli 2009 @ 00:15:05 #6
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_71270624
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:12 schreef Bevin het volgende:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_71270652
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is echt prachtig iedere keer weer als zulke dingen uitkomen.
Velen beseffen echt niet hoe alle kleine puzzelstukjes die ze achterlaten uiteindelijk in elkaar gaan passen
Ja.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 00:16:08 #8
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_71270667
Upskirt-fotograaf blijkt Fok!-user!
Ok dames We got him! De vrolijke zomerspeurtocht is voorbij. Dankzij noest speurwerk van onze reaguurders en enkele mannen in regenjassen kunnen we u mededelen dat de upskirt-man, de stiekeme meisjesfotograaf, de vrouwelijke collega-filmert, niemand minder dan Bouwe Samplonius uit Winsum is, ook wel bekend als 'vw_caddy', de gewaardeerde moderator op Fok.nl. Ja, dus toch wéér een Fok!ertje hè! Het leuke is dat Bouwe niet door de mand in gevallen dankzij een loslippige buurman maar gewoon door zijn eigen stomme fout. Zo plaatste hij dit geinige gifje op het forum van Mokkels.nl, uiteraard in de hoedanigheid van Blizzard de übercoole upskirt-man. Een ding vergat hij hierbij echter, en dat is dat de lokatie van het plaatje eenvoudig te herleiden is naar een e-mailadres. Dat ging zo. Dit klinkt vast vaag, maar om er zeker van te zijn mailden we blizzard, en kregen zo het ip-nummer van zijn bedrijf, namelijk Bollegraaf Recycling Machinery. Kortom, Bouwe, ga je nu zelf naar de politie, of moet iemand anders voor je gaan? Voordeel is wel dat Bouwe zijn verklaring al klaar heeft. Die postte hij namelijk vorig jaar al als reactie op het nieuws van een collega-rokjesfilmer die veroordeeld werd: "Sommige vrouwen vragen er nou eenmaal om." Waarvan akte. His famous last words hierrrr!

Speciaal voor geschokte Groningse dames, hieronder zijn complete C.V. Voor zover we konden nagaan heeft op al deze bedrijfsplekken, heimelijke videoopnamen van vrouwen gemaakt, dat doet hij namelijk élke dag. Ook van zijn blonde buuv trouwens.

Systeembeheerder at Bollegraaf Recycling Machinery November 2008 — Present (9 months)

Interim Professional at Tempo Team IT Professionals February 2008 — November 2008 (10 months)
Systeembeheerder at Bollegraaf Recycling Machinery September 2008 — November 2008 (3 months)
IT Security Officer at Atos Origin May 2008 — August 2008 (4 months)
Werkplekbeheerder at UMCG February 2008 — May 2008 (4 months)
Afstudeerstage at Ordina February 2007 — September 2007 (8 months)
IT Onderzoeksstage at Gemeente Assen
Operationeel Beheerder ICT at NDC|VBK
Operationeel Beheerder ICT / stage at NDC|VBK
Hanzehogeschool Groningen
Alfa College
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_71270704
dan moet het niet moeilijk zijn die gast te vinden,
De Puta Madre
  vrijdag 24 juli 2009 @ 00:21:03 #10
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_71270870
Allemaal van geenstijl.nl

Leuk relletje hebben ze weer. Maarja typisch zo'n geval van erom vragen.
Hij gaat steeds verder en doet steeds stoerder dan weet je dat de politie een keer wat gaat doen.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_71271103
Dat is allang bekend hoor.
http://www.geenstijl.nl/m(...)f_blijkt_fokmod.html

Hoofdtopics op FOK!:
Zoek mee naar de upskirtman
Upskirtman #2 - Met Lamon die Geenstijl kapot gaat maken

Neemt niet weg dat de klacht verder terecht is. Net zoals Emimich laat vrijwel elke user wel persoonskenmerken elders achter (forumberichten, emailadressen, identieke usernames, etc).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')