Ooit nieren wezen shoppen in Turkije of Pakistan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
In landen van de moslims zoals Turkije en Pakistan kan je nieren voor een fractie van dat bedrag kopen.
Afzetters die rabbi figuren, ook aan dat stereotype voldoen ze
Zouden er ook niet Joodse rabbijnen zijn denk je?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:00 schreef IHVK het volgende:
Deze titel.Ik pak de fok bullshit bingo er meteen bij.
Hier ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:56 schreef KomMaar het volgende:
Echt bizar, ik moest meteen terugdenken aan de film 'Kurtlar Vadisi'
Zelf niet, maar het is wel algemeen bekend.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ooit nieren wezen shoppen in Turkije of Pakistan?
Ik aan Schindler's List, maar dat heb ik altijd meteen als ik iets over Joden lees.quote:
referentiekaders he.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik aan Schindler's List, maar dat heb ik altijd meteen als ik iets over Joden lees.
Anders moet je de film Turistas eens kijken, dat gaat hier ook over.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik had al langer gehoord van de "organ maffia" in Turkije.
Ik heb genoeg aan het nieuws.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Anders moet je de film Turistas eens kijken, dat gaat hier ook over.
Ezelbruggetje: rabbijnen zijn altijd Joods, robijnen zijn altijd... roods?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:28 schreef TubewayDigital het volgende:
rabijnen zijn altijd joods, dubbel op dus.
de maffioso pakken het voortvarender aan, in Italië kidnappen ze de complete illegaal .. jong uiteraardquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
In landen van de moslims zoals Turkije en Pakistan kan je nieren voor een fractie van dat bedrag kopen.
Afzetters die rabbi figuren, ook aan dat stereotype voldoen ze
Dan moeten die joden maar naar China gaan. Tussen de Oeigoeren en Tibetanen is nog wel plaats.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:19 schreef Slappy het volgende:
In China is het legaal om nieren te verwijderen uit criminelen dus niet zeuren ts
Al het land is aldaar in de praktijk van de Han en dus de partij dus dat is niet het geval.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:03 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dan moeten die joden maar naar China gaan. Tussen de Oeigoeren en Tibetanen is nog wel plaats.
Volgens mij ligt daar nog wel een stukje land zonder volk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |