Luiwerk, verdient aardig. Altijd leuke bijbaantjes dus.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:15 schreef rishi120 het volgende:
Netwerk, ik krijg mijn eerste baantje via een tante... En ik durf te wedden dat 80% van alle jonge kantoormedewerkers dit via familie krijgt!
Het was maar half een grapje. Is makkelijk en snel verdienen hoor, modellenwerk.quote:
Zo ben ik ook inderdaad eens een bijbaantje ingerold. Niks sollicitatie, ik kon gelijk bij personeelszaken naar binnen stappen voor een pasje en nog dezelfde dag was ik al aan de slag daar.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:15 schreef rishi120 het volgende:
Netwerk, ik krijg mijn eerste baantje via een tante... En ik durf te wedden dat 80% van alle jonge kantoormedewerkers dit via familie krijgt!
Het gaat gewoon over administratief domme werk zegmaar, heb je geen kwalificaties voor nodig. Kunnen werken met een computer is voldoende.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:52 schreef Bierie het volgende:
Gewoon solliciteren
Al mijn bijbanen / banen gekregen op die manier.
En goede bijbaan. Tja wat kan je? Zonder extra info kan ik wel van alles roepen maar zo kan ik je kwalificaties niet inschatten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |