quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, ik geloof dat ik de Dirty Old Man-bokaal gewonnen heb, als eerste man die zich hier meldt sinds die clip.
Fotootje dan maar, van mij en m'n schoondochter.![]()
[ afbeelding ]
Okee duidelijk, het duurde zo lang dat ik dacht dat er op mij werd gewacht. Voelde me ff in het dieppe gegooid, en een topic openen en een YT plaatsen pffffquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:16 schreef Talitha het volgende:
De lapo is vreemd genoeg post 301 als je in het topic zit. Het was dus Deisyy's beurt.
Erg leuk Gert maar ik zat ff mijn stinkende best te doenquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:17 schreef Gert het volgende:
Naamtopic.![]()
Dat maakt het weer goed dat mijn leuke hobby-topic dicht moest.![]()
Het was overigens een verwijzing naar een gimmick tussen Noek en mij. Na een PM vol oeverloos geouwehoer, gedetailleerd ook nog eens, afsluiten met "en toen ging ik op korfbal!"![]()
Anyway, ik kreeg gisteren bericht vanuit de Alpen: 't is lekker weer daar in Oostenrijk, en de familie Noek heeft het letterlijk en figuurlijk top daar.![]()
En toen ging ik op korfbal!
En ik zat maar te F5-en, terwijl ik wist dat ik de lapo had, maar ik wist niet of het nu wel of niet zo is dat de sluiter ook moet openen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Okee duidelijk, het duurde zo lang dat ik dacht dat er op mij werd gewacht. Voelde me ff in het dieppe gegooid, en een topic openen en een YT plaatsen pffff
Duidelijk wel dusquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik zat maar te F5-en, terwijl ik wist dat ik de lapo had, maar ik wist niet of het nu wel of niet zo is dat de sluiter ook moet openen.
Maar dat ging allebei perfect.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Okee duidelijk, het duurde zo lang dat ik dacht dat er op mij werd gewacht. Voelde me ff in het dieppe gegooid, en een topic openen en een YT plaatsen pffff
Het is ook een stomme regel. Iedereen zit 5 minuten uit z'n neus te vreten en dan worden er 3 nieuwe tegelijkertijd geopend. Wat waren die argumenten van Remlof ook weer? Minder verwarring voor de posters en minder werk voor de mods?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik zat maar te F5-en, terwijl ik wist dat ik de lapo had, maar ik wist niet of het nu wel of niet zo is dat de sluiter ook moet openen.
Ik weet niet of ik hier de volgende lapo pak, is me het helemaal niet om te doen, vind het maar eng maar dacht net, ik trek de stoute schoenen maar aan en zie wel wat er van komtquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar dat ging allebei perfect.Als je de volgende lapo pakt, kun je nog eens oefenen.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Trusten Superman He-man master of the universe
Dat slaat eigenljk nergens op.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is ook een stomme regel. Iedereen zit 5 minuten uit z'n neus te vreten en dan worden er 3 nieuwe tegelijkertijd geopend. Wat waren die argumenten van Remlof ook weer? Minder verwarring voor de posters en minder werk voor de mods?
Is dat zo???? probeer hem, als ik er uberhaupt aan denk, te ontwijkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat slaat eigenljk nergens op.
Maar voor sommigen ligt het weer heel gevoelig, die willen koste van het kost een nieuw topic openen als ze de lapo hadden
Als iedereen even oplet is het helemaal niet zo moeilijk. ik heb eerder het idee dat er mensen zijn die ondanks de lapo geen nieuw topic durven openen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat slaat eigenljk nergens op.
Maar voor sommigen ligt het weer heel gevoelig, die willen koste van het kost een nieuw topic openen als ze de lapo hadden
Het idee alleen al.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als iedereen even oplet is het helemaal niet zo moeilijk. ik heb eerder het idee dat er mensen zijn die ondanks de lapo geen nieuw topic durven openen.
Lang leve de NMNS-methode.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als iedereen even oplet is het helemaal niet zo moeilijk. ik heb eerder het idee dat er mensen zijn die ondanks de lapo geen nieuw topic durven openen.
Daar moet je inderdaad nogal veel lef voor hebbenquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ergens halverwege Tjechië?? Of een willekeurig tankstation op de route...quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lang leve de NMNS-methode.![]()
Waar is die brompot eik?
Nope, hij zou 8/8 vertrekken. Misschien is ie bang dat we naar zijn leeftijd gaan vragen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ergens halverwege Tjechië?? Of een willekeurig tankstation op de route...![]()
Maar geen idee dus eigenlijk....
Koffie aan het drinken bij Oberhausen, gok ik.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lang leve de NMNS-methode.![]()
Waar is die brompot eik?
Het is daar hartstikke dood!quote:
Vertel eens, birthday girl.quote:
Je hebt toch wel eerst stop hammertime gedaan toch hè??quote:
Ah mooi, kan ik weer posten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is daar hartstikke dood!
Was leuk, qua hype, maar heeft te weinig toegevoegde waarde uitdeinlijk. Dus gewoon een tijdelijk speeltje dat gaat vervelen op den duur. Zo, hoef je niet meer te kijken.
Nou mijn ouders zouden hier dus om 11 uur zijn, ik helemaal vroeg uit bed (nee dat ging niet makkelijk) en een beetje puinruimen hier enzo. Ze waren er pas om half 1, ze hadden eerst de gordijnen opgehaald die ze voor me hadden laten maken. Even taart gegeten en toen heeft mijn vader de gordijnen opgehangen zodat ik straks niet gevaarlijk met een trapje op de tafel hoef te staan prutsenquote:
quote:Upskirt-fotograaf blijkt Fok!-user!
Ok dames We got him! De vrolijke zomerspeurtocht is voorbij. Dankzij noest speurwerk van onze reaguurders en enkele mannen in regenjassen kunnen we u mededelen dat de upskirt-man, de stiekeme meisjesfotograaf, de vrouwelijke collega-filmert, niemand minder dan Bouwe Samplonius uit Winsum is, ook wel bekend als 'vw_caddy', de gewaardeerde moderator op Fok.nl.
Ja, dus toch wéér een Fok!ertje hè! Het leuke is dat Bouwe niet door de mand in gevallen dankzij een loslippige buurman maar gewoon door zijn eigen stomme fout. Zo plaatste hij dit geinige gifje op het forum van Mokkels.nl, uiteraard in de hoedanigheid van Blizzard de übercoole upskirt-man.
Een ding vergat hij hierbij echter, en dat is dat de lokatie van het plaatje eenvoudig te herleiden is naar een e-mailadres. Dat ging zo. Dit klinkt vast vaag, maar om er zeker van te zijn mailden we blizzard, en kregen zo het ip-nummer van zijn bedrijf, namelijk Bollegraaf Recycling Machinery. Kortom, Bouwe, ga je nu zelf naar de politie, of moet iemand anders voor je gaan? Voordeel is wel dat Bouwe zijn verklaring al klaar heeft. Die postte hij namelijk vorig jaar al als reactie op het nieuws van een collega-rokjesfilmer die veroordeeld werd: "Sommige vrouwen vragen er nou eenmaal om." Waarvan akte. His famous last words hierrrr!
Update: POLITIE GRONINGEN SCHIET OP! Het is een IT-expert, hij is nu dingen aan het wissen. Gelukkig hebben we genoeg sluitend bewijs dat hij het is. Maar verzegel de computers op zijn werk, die gebuirkt hij om te uploaden. Grote kans dat hij thuis dingen aan het wissen is. Gelukkig we hebben ook nog een filmpje dat hij vanuit zijn eigen huis de buuv filmde. He is going down, maar maak het uzelf niet te lastig.
Bron: http://www.geenstijl.nl/m(...)jkt_fokmod.html#morequote:Op donderdag 23 juli 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Vanuit Winsum de buuv filmen?!!![]()
*benen over elkaar slaat*
Lekker ook. Een stuk om iemand te fileren en dan jezelf in de voet schieten met "politie Groningen"quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedenavond, is dit hier al bekend?
[..]
Winsum friesland? Ik dacht dat het in Noord Groningen lag? Bij Bedum?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Lekker ook. Een stuk om iemand te fileren en dan jezelf in de voet schieten met "politie Groningen"
Winsum is Friesland
Mijn opa zei altijd de commisaris van Politie had een zoon die heette Sietze. Sietze had een geitebok daar reed de commisaris van politie op.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar daar rijdt de politie nog op varkens, dus het schiet niet op om die te consulteren
Je opa was dan vast veldwachter en vermoedelijk eentje met een imposante snor?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd de commisaris van Politie had een zoon die heette Sietze. Sietze had een geitebok daar reed de commisaris van politie op.![]()
En ja, hij was agent zelf.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw shit! Ik vergis me een uurtje geloof ik![]()
Er zijn er twee. Bij Baflo en bij Weakensquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Winsum friesland? Ik dacht dat het in Noord Groningen lag? Bij Bedum?
Nee, inspecteur en zonder snor.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je opa was dan vast veldwachter en vermoedelijk eentje met een imposante snor?![]()
Een beetje geit krijgt daar een sik van
Was een nieuwsbericht over een ander trouwens...quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het modje reageert op het nieuwsbericht alsvolgt:
Rokkenfilmer uitgefilmd
Vond het al zo vaag, maar dacht Buuf beweert het zo stellig, het zal wel zo zijn dan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Er zijn er twee. Bij Baflo en bij Weakens![]()
Kom er dus achter dat ik dichter bij de Groningse woon dan de friese....
* Broek aan gaat doen
Hè ja, misschien heeft hij daar z'n inspiratie vandaag gehaaldquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Was een nieuwsbericht over een ander trouwens...
Zo bedoelde ik het niet en dat snap je ook wel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hè ja, misschien heeft hij daar z'n inspiratie vandaag gehaald
Nah, sterkte dan maar en slaap lekker (als het lukt).quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet en dat snap je ook wel.![]()
Ik ga eens proberen meer dan 4 uur te slapen.Buh... Toen ik gister nét 5 minuten sliep had mijn ukkeltje oorpijn. En toen ik hem getroost en geparacetamolled had was ik zo wakker dat ik tot 4 uur heb wakker gelegen. en om 8 uur weer op he.
![]()
En bijna op vakantie en heb nog niks ingepakt
Slaap lekker en lang dan buufje.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet en dat snap je ook wel.![]()
Ik ga eens proberen meer dan 4 uur te slapen.Buh... Toen ik gister nét 5 minuten sliep had mijn ukkeltje oorpijn. En toen ik hem getroost en geparacetamolled had was ik zo wakker dat ik tot 4 uur heb wakker gelegen. en om 8 uur weer op he.
![]()
En bijna op vakantie en heb nog niks ingepakt
Mag wel, moet niet. En dat vermoeien zal wel meevallen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, laat ik jou daar nu maar niet mee vermoeien
Nee joh, 't gaat nergens over, vergeleken met jouw afgelopen weekquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mag wel, moet niet. En dat vermoeien zal wel meevallen.
Dat soort vergelijkingen zijn niet te maken. En ik ben voorlopig wel weer uitgepraat over de afgelopen weken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, 't gaat nergens over, vergeleken met jouw afgelopen week
Maakt het uit, je hebt een toffe dag gehad en nog wel bij mij om de hoek!quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw shit! Ik vergis me een uurtje geloof ik![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:11 schreef Kaat38 het volgende:
Ik wil een feestnummer, nu 15 jaar samen met het liefste vriendje allertijden!![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaa, jij hebt een gave dag gehad!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind "thats not my name" best feestelijk, maar wat had je in gedachten?![]()
Gefeliciteerd![]()
Ik ook, met mijn jarig af!
Ik zie alleen maar remixen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:25 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, jij hebt een gave dag gehad!![]()
Doe maar lost in music van de sister sledge
die bedoelde ik geheel nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind "thats not my name" best feestelijk, maar wat had je in gedachten?![]()
Gefeliciteerd![]()
Ik ook, met mijn jarig af!
OMG dat zieke tuinpak zootje komt hier posten. Kon je het niet af daarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:20 schreef Tessio het volgende:
[..]
Wahhahaha, zeker nog nooit eens goed uit elkaar getrokken?![]()
wahahaha ik wistdat je nog wakker lag ervanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:26 schreef Soury het volgende:
[..]
OMG dat zieke tuinpak zootje komt hier posten. Kon je het niet af daar
Sorry ik wil je nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:28 schreef Tessio het volgende:
[..]
wahahaha ik wistdat je nog wakker lag ervan
Was het maar waar .. Het zijn gefrustreerde vrouwspersonen die elkaar kut ineens willen likken omdat mannen ze allang uit gekotst hebben. En de moderne bi dame uithangenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zijn allemaal stinkhoeren daar
![]()
quote:Politie houdt stiekeme billenfotograaf aan
WINSUM - Een 24-jarige man uit het Groningse Winsum is donderdagavond aangehouden op verdenking van het stiekem fotograferen en filmen van achterwerken van jonge vrouwen. Dat liet een woordvoerder van de politie weten.
De politie kwam de verdachte op het spoor naar aanleiding van meerdere berichten met foto's over de praktijken van de billenfotograaf op weblog GeenStijl. De man maakte ook stiekem foto's onder de rokjes van vrouwen zonder dat zij dit wisten. Het beeldmateriaal zou zijn gemaakt in Groningen en Assen.
Volgens de politiewoordvoerder wordt de verdachte aanranding ten laste gelegd voor het heimelijk filmen van de vrouwen. De politie roept vrouwen die zichzelf op de beelden herkennen op zich te melden.
Bi-wijven zijn zwaar ok, dan krijgen wij af en toe ook nog wat rustquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Was het maar waar .. Het zijn gefrustreerde vrouwspersonen die elkaar kut ineens willen likken omdat mannen ze allang uit gekotst hebben. En de moderne bi dame uithangen
Hij ging ook een tikkie te ver hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tsss, dat noemen ze tegenwoordig aanranding![]()
[..]
Met een vlot kort kapselquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bi-wijven zijn zwaar ok, dan krijgen wij af en toe ook nog wat rust
Tuinbroeken? Dat doen ze toch niet meer joh!quote:
Onder de rokjes filmen vind ik tamelijk NO.. Die billen foto's ach .. Maar dat ie zelfs op zijn werk collega's filmt is redelijk onder de gordel .. Whehehehe onder de gordelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, dat weet ik dan weer niet. Wat ik er van zag vond ik wel meevallen.
What were you thinkin...?quote:
really wash your mouth once!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Was het maar waar .. Het zijn gefrustreerde vrouwspersonen die elkaar kut ineens willen likken omdat mannen ze allang uit gekotst hebben. En de moderne bi dame uithangen
Het jammere daaraan is dat het voor hem dus NIET gaat meevallen. Dit gaat hem achtervolgen. En gevolgen hebben.. Hoe dom kan je zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, dat weet ik dan weer niet. Wat ik er van zag vond ik wel meevallen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:38 schreef Tessio het volgende:
[..]
What were you thinkin...?
Dat gore natrappen is really so fackin dutch.
Stay away there and shut your mouth.wahahahha
Ja, onder rokjes filmen is tamelijk dom. Je kunt het beter alleen bij kijken houdenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Onder de rokjes filmen vind ik tamelijk NO.. Die billen foto's ach .. Maar dat ie zelfs op zijn werk collega's filmt is redelijk onder de gordel .. Whehehehe onder de gordel
Neukenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:42 schreef FANN het volgende:
Komen die bunkerraars nu hier oorlogje voeren![]()
die bommetjes werkten in de bunker al niet best......
maar hier werkt het al hélemaal niet
Nah ja maar het online zetten is vragen om ellendequote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, onder rokjes filmen is tamelijk dom. Je kunt het beter alleen bij kijken houden
Is dat soooquote:
nee hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik doe niet mee, krijg de tyfus maar met al dat geneuk
Ja, schijnbaar. Toch wel wat hypocriet eigenlijk? Mannen zitten overal ter wereld naar leuke en mooie vrouwen te kijken, vinden het ook absoluut geen bezwaar als ze wat meer zien dan noodzakelijkerwijs voor een goed gesprek nodig is. Vrouwen vinden het vermoedelijk ook niet een al te groot probleem, maar als het op foto-film staat is Leiden in last. 'k Snap het wel maar ook weer niet helemaal eigenlijk, vind het wat dubbel!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ja maar het online zetten is vragen om ellende
bij mij welquote:
Vaagquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:47 schreef FANN het volgende:
[..]
bij mij wel![]()
De webpagina kan niet worden weergegeven
Mogelijke acties:
Verbindingsproblemen vaststellen
mogen we een foto van jouw piemel maken dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, schijnbaar. Toch wel wat hypocriet eigenlijk? Mannen zitten overal ter wereld naar leuke en mooie vrouwen te kijken, vinden het ook absoluut geen bezwaar als ze wat meer zien dan noodzakelijkerwijs voor een goed gesprek nodig is. Vrouwen vinden het vermoedelijk ook niet een al te groot probleem, maar als het op foto-film staat is Leiden in last. 'k Snap het wel maar ook weer niet helemaal eigenlijk, vind het wat dubbel!
Ja hoor, zodra ik kleding draag waarbij die in het dagelijks verkeer zichtbaar wordt, dan mag het van mij!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:49 schreef FANN het volgende:
[..]
mogen we een foto van jouw piemel maken dan?
en effe hier neerplempen
nah zal wel weer een slechte verbinding zijn.......quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat soooIk vond die van Remlof echt cool (niet voor hemzelf denk ik) Maar die heb ik net nog keihard aangezet
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik google neuken en ik kom hier uit
Is het ook wel. Maar je moet verdomd goed nadenken wat je op het inet flikkerd. Ook met hyves en dat soort gedoe. Het is zo makkelijk om iemand te tracen. En als je met je blote kut/tieten online staat is dat klotequote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, schijnbaar. Toch wel wat hypocriet eigenlijk? Mannen zitten overal ter wereld naar leuke en mooie vrouwen te kijken, vinden het ook absoluut geen bezwaar als ze wat meer zien dan noodzakelijkerwijs voor een goed gesprek nodig is. Vrouwen vinden het vermoedelijk ook niet een al te groot probleem, maar als het op foto-film staat is Leiden in last. 'k Snap het wel maar ook weer niet helemaal eigenlijk, vind het wat dubbel!
dus als je weer eens het gras gaat maaien ?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hoor, zodra ik kleding draag waarbij die in het dagelijks verkeer zichtbaar wordt, dan mag het van mij!
Jups, ik zat laatst te kijken op Mijnalbums.nlquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het ook wel. Maar je moet verdomd goed nadenken wat je op het inet flikkerd. Ook met hyves en dat soort gedoe. Het is zo makkelijk om iemand te tracen. En als je met je blote kut/tieten online staat is dat klotemaar dat gebeurd vrijwillig ..
Het vervelende is natuurlijk als je iets in vertrouwen stuurt en het word als rancune gepost.
Dat is in dit geval niet zo
Maar daar ben ik niet naar opzoekquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet dan ook aandachtshoer intypen, dan kom je bij TBO SC uit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is nu typisch Fannquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:52 schreef FANN het volgende:
[..]
dus als je weer eens het gras gaat maaien ?![]()
ga ik achter de heg liggen met mijn camera
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is nu typisch Fann![]()
Maar 't is goed hoor schat, ga jij maar achter mijn twee meter hoge heg liggen met vooral veel struik in je zoekertje
Meer een hondjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik wel, je bent groen, dus op zoek naar een pony of paard
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:52 schreef FANN het volgende:
[..]
dus als je weer eens het gras gaat maaien ?![]()
ga ik achter de heg liggen met mijn camera
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil eigelijk wel in de bosjes liggen in Spanje bij Hondjes en Coos
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:55 schreef luciano het volgende:
[..]
Och jeetje .. U hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik hoop het eigenlijk nietquote:
4 wekenquote:
Welk alarmquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:01 schreef luciano het volgende:
Goedemorgen dames en heer, er ging een alarmbelletje af, dus ik MOEST ff reageren
Ok, lekker!! (voor hem dan hè)quote:
Slaap lekker !! Ik doe nog een biertje ..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, lekker!! (voor hem dan hè)
Afijn, ik ga d'r weer van tussen, veel plezier nog hier.![]()
Fanneke ook natuurlijk
Truste .....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, lekker!! (voor hem dan hè)
Afijn, ik ga d'r weer van tussen, veel plezier nog hier.![]()
Fanneke ook natuurlijk
Dikke lulquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Truste .....![]()
![]()
ik ga d'r ook van tussen
doei
dike lul Muisquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Slaap lekker !! Ik doe nog een biertje ..
Je bent welkom hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:07 schreef luciano het volgende:
Ik doe niet aan kampvorming, dus ik post waar de wind mij heen waait, en als ik iemand niet ( meer ) mag , dan sctroll ik voorbij zijn of haar posten, daar heb ik geen speciaal abbootje voor nodig met igmnore_knopjes. En bij active topics zag ik dat HIER nog activiteit was , dus ..............
Hierrrrrrrrr ben ikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Rol de rode loper maar uit, dan doe ik mijn entree wel ff over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:06 schreef FANN het volgende:
[..]
dike lul Muis![]()
mijn verbinding is te slecht, denk dat ie zo weer weg gaat vallen......
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:10 schreef luciano het volgende:
Te laat
De trein was eerder dan verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik haal de gemiddelde leeftijd in dit topic op dit moment een paar jaar naar beneden vermoed ik.quote:
Ik zie een soort schisma ontstaan tussen bepaalde rls watchersquote:
Ik volg geen rls, dus houdt me uptodatequote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie een soort schisma ontstaan tussen bepaalde rls watchers
Doe het werk ff lekker zelfquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik volg geen rls, dus houdt me uptodate
Wat is datquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie een soort schisma ontstaan tussen bepaalde rls watchers
quote:
Dat is met zo een slang in je reet toch, van Party Brard's grote schismashow?quote:
Je quote de verkeerdequote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is met zo een slang in je reet toch, van Party Brard's grote schismashow?
Ik post hier alleen maar omdat ik FANN zocht.Die weet meestal wel een leuke rel te vinden en ik verveelde mequote:
Dan is dit the place to bequote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik post hier alleen maar omdat ik FANN zocht.Die weet meestal wel een leuke rel te vinden en ik verveelde me
Neequote:
Die arme man heeft nooit rustquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:30 schreef Soury het volgende:
Fann ligt weer tegen d'r Griek aan dus die is weg
Smijten met servies is normaal. Dus een goed huwelijkquote:
Dat mijn posts nou toevallig multi-interpretabel zijn, wil nog niet betekenen dat ik maar in het wilde weg zit te quotenquote:
Joh ... relaxquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat mijn posts nou toevallig multi-interpretabel zijn, wil nog niet betekenen dat ik maar in het wilde weg zit te quoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen ze het dan ook vaak op zijn grieks doen? Normale vraag toch in een relatie met een Griek?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Smijten met servies is normaal. Dus een goed huwelijk
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:38 schreef luciano het volgende:
Ik gok zomaar dat er morgen gebraden eend op het menu staat ergensDat plaatje kan iedereen wel dromen ondertussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh kweet niet vraag het Fannquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zullen ze het dan ook vaak op zijn grieks doen? Normale vraag toch in een relatie met een Griek?
WAAAAAT???? DACHT HET FF NIET PFFFFFFquote:
Verdommequote:
Niets mis meequote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:42 schreef luciano het volgende:
Kan iemand plies even checken of google het WEL doet bij hem of haar ?
Hier af en toe ook niet....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:42 schreef luciano het volgende:
Kan iemand plies even checken of google het WEL doet bij hem of haar ?
* popcorn weer terug pakt !quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
WAAAAAT???? DACHT HET FF NIET PFFFFFF
Jij begint toch verhalen rond te strooien dat ik de verkeerde zit te quoten![]()
DENK MAAR NIET DAT JE DAAR ZO MAKKELIJK MEE WEG KOMT![]()
![]()
Je caps staan aanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
WAAAAAT???? DACHT HET FF NIET PFFFFFF
Jij begint toch verhalen rond te strooien dat ik de verkeerde zit te quoten![]()
DENK MAAR NIET DAT JE DAAR ZO MAKKELIJK MEE WEG KOMT![]()
![]()
Hier niet.. Je hebt gewoon een vertraag banquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:46 schreef luciano het volgende:
Fok laadt ook retetraag hier ja . Ik ga der ff een rebootje tegenaan gooien pieps.
Jij ziet alleen maar wat je wil zienquote:
Ja ben nou eenmaal een vrouwquote:
Ze moeten die vervroegde vrijlating van bommie toch op de een af andere manier compenseren hequote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier niet.. Je hebt gewoon een vertraag ban
Oh vroeg me al af waar je wasquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben in dit topic Doen, durf of waarheid.
Als vrouwen altijd alleen maar zien wat ze willen zien had ik toch wel iets meer complimenten verwachtquote:
Ja dat was een werkweek ban. Voor ambtenaren wel te verstaanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze moeten die vervroegde vrijlating van bommie toch op de een af andere manier compenseren he
Ga vissen als hobbyquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als vrouwen altijd alleen maar zien wat ze willen zien had ik toch wel iets meer complimenten verwacht
Die net de vut ingingenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat was een werkweek ban. Voor ambtenaren wel te verstaan
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze moeten die vervroegde vrijlating van bommie toch op de een af andere manier compenseren he
Hmmm hier en daar wat lijntjes uitleggen.... wachten tot je beet hebt.....quote:
Doet ie het weerquote:
Ja lach maar, maar hoe zou LS zich nu voelenquote:
Oh ja hoelang is LSquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar hoe zou LS zich nu voelen
In gewone jaren of in bommie'jaren'?quote:
In fok weken ..quote:
Maandban volgens mij, kweenie zeker.quote:
Ach jammer. Mag um welquote:
Dan hoop ik voor je dat je geen bezwaar hebt om 6 maanden in een vriezer te liggenquote:
Nee hoor ik moet volgens de TBO dames toch al uit elkaar worden getrokken dus dan pas ik prima l.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je geen bezwaar hebt om 6 maanden in een vriezer te liggen
Yahoo bestaat dat nogquote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:14 schreef luciano het volgende:
Ok , Te trage shit hier op fok nu, ik ga ff naar yahoo , toedeloeeeeeeeee
Eend
Muis
Nu het toch allemaal zo vaag is met die tbo 2, kan dat forum wel dicht.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik moet volgens de TBO dames toch al uit elkaar worden getrokken dus dan pas ik prima l.
Ohhh daar speelde ik backgammonquote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:16 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik speel er canasta en spades , geen chatzooi oid
Dat zou lekker zijn. Wat die troelas's daar doen is me eik een raadsel btw.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nu het toch allemaal zo vaag is met die tbo 2, kan dat forum wel dicht.
Dan die sc users hierheen verwijzen, dan hebben we het een stuk knusser met elkander
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nu het toch allemaal zo vaag is met die tbo 2, kan dat forum wel dicht.
Dan die sc users hierheen verwijzen, dan hebben we het een stuk knusser met elkander
Dan weten we dat ook weer.. Hoe zeggen ze dat ook alweer " Lief dagboek"quote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:19 schreef luciano het volgende:
[..]
![]()
( weg nu, ga trouwens terug naar bed maar hier. Morgen overdag sauna pakken , en daarna japans eten met oude schoolgenootjes, jaarlijkse traditie...... its called REALLIFE)
![]()
Elkaar ophitsen en bespreken hoe ze deze reeks kapot kunnen makenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou lekker zijn. Wat die troelas's daar doen is me eik een raadsel btw.
Ik zal maar ff zwaaien, anders tief je nooit opquote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:19 schreef luciano het volgende:
[..]
![]()
( weg nu, ga trouwens terug naar bed maar hier. Morgen overdag sauna pakken , en daarna japans eten met oude schoolgenootjes, jaarlijkse traditie...... its called REALLIFE)
![]()
Het enige boek dat Ik lees , staan alleen maar plaatjes inquote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan weten we dat ook weer.. Hoe zeggen ze dat ook alweer " Lief dagboek"
Je zwaait maar een EEND weg , pftttttttttttquote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal maar ff zwaaien, anders tief je nooit op![]()
Jij weet meer dan ik maar ik erger me aan dat volk... Das allesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Elkaar ophitsen en bespreken hoe ze deze reeks kapot kunnen maken
En luciano natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Elkaar ophitsen en bespreken hoe ze deze reeks kapot kunnen maken
Hou dat vastquote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij weet meer dan ik maar ik erger me aan dat volk... Das alles
Al wek ik ook ergenissen op natuurlijk. Zo nu en danquote:
Heee DiHOquote:
Hoi muisquote:
Geloof er geen reet vanquote:
Ohhh dan is de vriezer wel leegquote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi muis![]()
Volgens mij moet LS nog 1 week ofzo
Nog geen extra credit script dusquote:
mwa, dan is er niets meer aan dus speel ik normaalquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mwa, dan is er niets meer aan dus speel ik normaal
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:29 schreef Dementor het volgende:
Oud maar blijft leuk (ja buuv dit is een oud filmpje).
- Jules.
Ja heel bekend toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:38 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik heb geen tijd voor deze onzin![]()
Filmpje is trouwens BRILJANT
ik kende hem al trouwens......
Poesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:28 schreef Dementor het volgende:
Zo een goedemorgen.
Morgen krijgen we waarschijnlijk een nieuwe kat dus ik ben nu nog hard op zoek naar een paar leuke namen.
Wrom lees je daar dan Muts?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij weet meer dan ik maar ik erger me aan dat volk... Das alles
Zeker niet, heeft in mijn hart wel een speciaal plekjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo slecht was het er nou ook weer niet.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:28 schreef Dementor het volgende:
Zo een goedemorgen.
Morgen krijgen we waarschijnlijk een nieuwe kat dus ik ben nu nog hard op zoek naar een paar leuke namen.
Hoe ging dat eigenlijk met jullie op drie hoog achter?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ga je trouwen??
alvast gefeliciteerd !!!
[ afbeelding ]
Weet je wat jij bent?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe ging dat eigenlijk met jullie op drie hoog achter?![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet je wat jij bent?
Een vies vuil intens gemeen leugenachtig verwend teringjochie !
Zo zeggen wij dat hier in Amsterdam.
Namen van katten die ik heb gehad: Elias, Jake (nav zo'n tell sell reclame) en Sylvester. Welke wordt het?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:28 schreef Dementor het volgende:
Zo een goedemorgen.
Huub mocht niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Namen van katten die ik heb gehad: Elias, Jake (nav zo'n tell sell reclame) en Sylvester. Welke wordt het?
quote:
ga ik doen !quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann, niet grappig, leave it, en pak een kop koffie.
Dat doen ze ook in A'dam.
Damn mens laat je eens nakijken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:22 schreef FANN het volgende:
[..]
enwat wil je nu eigenlijk bereiken hiermee...
Ik ben niet ''born with a golden spoon'' in mijn mond
so what???
Drie hoog achter touwens ook niet, maar dat even terzijde..
dus als je nog wat te beledigen hebt tegen mensen zonder ''familiewapen'' zeg het dn NU
want ik heb nog meer te doen vandaag.....
Waarom niet? Disana had een van haar katten ook Huub genoemd, maar daar luisterde hij niet naar een echte eigenwijze Huub dus, nu heet hij Chris.quote:
When that hits the beach it's time to leave.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
Dementor! Heb je dit gezien?
Mariell in de Panorama.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom niet? Disana had een van haar katten ook Huub genoemd, maar daar luisterde hij niet naar een echte eigenwijze Huub dus, nu heet hij Chris.![]()
Goedemorgen.
When that hits the beach, it's time to say your final goodbyes.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:27 schreef Dementor het volgende:
When that hits the beach it's time to leave.
En nu luistert ie wel?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom niet? Disana had een van haar katten ook Huub genoemd, maar daar luisterde hij niet naar een echte eigenwijze Huub dus, nu heet hij Chris.![]()
Goedemorgen.
Ik snap niet zo goed waarom Mariell dat gedaan heeft.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:27 schreef Dementor het volgende:
Ik wel. Dat mens is zo knetter als een Kretek sigaret.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:30 schreef beequeen het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom Mariell dat gedaan heeft.
schijnheilquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Damn mens laat je eens nakijken.
Ik kom hier gewoon om gezellig mee te posten.
Je moet zoiets ook niet proberen te doorgronden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja.quote:
De foto's of het blonde haar ?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
ik las bitchquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij en Dementor kennen haar natuurlijk in het echie. Ze schijnt ook zwanger te zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:30 schreef Copycat het volgende:
Ik wel. Dat mens is zo knetter als een Kretek sigaret.
doe eens niet zo moeilijk johquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:31 schreef FANN het volgende:
[..]
schijnheil![]()
Een tijdje geleden voelde je je nog ''te goed'' om hier te posten....
ja ja Pietje ik ben al weg
ze moet toch op een manier aan haar geld komenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:
Dat is duidelijk want zo blond is ze toch helemaal niet in het echtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:34 schreef Dementor het volgende:
De introductie tekst op die website.
Het is meer een wat wil ik zijn dan wat ik ben verhaal.
Mathara kan nog heel veel lessen van Mariell nemen. Schijnzwanger is more like it. Hoorde het ook. Dat mens is zo maf als een deur en dat is enorm beledigend voor elke deur.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:33 schreef beequeen het volgende:
Jij en Dementor kennen haar natuurlijk in het echie. Ze schijnt ook zwanger te zijn.
Is het een soort van Mathara?
Zwanger?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij en Dementor kennen haar natuurlijk in het echie. Ze schijnt ook zwanger te zijn.
Is het een soort van Mathara?
Zwanger op oneven dagen zeker.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mathara kan nog heel veel lessen van Mariell nemen. Schijnzwanger is more like it. Hoorde het ook. Dat mens is zo maf als een deur en dat is enorm beledigend voor elke deur.
Ah joh het is al klaar, het heeft ook geen zin om er een boekje over open te doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:40 schreef Talitha het volgende:
Oi, er is een heel subforum voor die TBO-gesprekken. Doe eens daar droppen?
Hey CarO, je post onder 't verkeerde account.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:40 schreef Talitha het volgende:
Ja. Van een tweelingquote:
Sorry. Dit was even tussendoor. Hebben we het nu weer over Generale zaken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:40 schreef Talitha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |