quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, ik geloof dat ik de Dirty Old Man-bokaal gewonnen heb, als eerste man die zich hier meldt sinds die clip.
Fotootje dan maar, van mij en m'n schoondochter.![]()
[ afbeelding ]
Okee duidelijk, het duurde zo lang dat ik dacht dat er op mij werd gewacht. Voelde me ff in het dieppe gegooid, en een topic openen en een YT plaatsen pffffquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:16 schreef Talitha het volgende:
De lapo is vreemd genoeg post 301 als je in het topic zit. Het was dus Deisyy's beurt.
Erg leuk Gert maar ik zat ff mijn stinkende best te doenquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:17 schreef Gert het volgende:
Naamtopic.![]()
Dat maakt het weer goed dat mijn leuke hobby-topic dicht moest.![]()
Het was overigens een verwijzing naar een gimmick tussen Noek en mij. Na een PM vol oeverloos geouwehoer, gedetailleerd ook nog eens, afsluiten met "en toen ging ik op korfbal!"![]()
Anyway, ik kreeg gisteren bericht vanuit de Alpen: 't is lekker weer daar in Oostenrijk, en de familie Noek heeft het letterlijk en figuurlijk top daar.![]()
En toen ging ik op korfbal!
En ik zat maar te F5-en, terwijl ik wist dat ik de lapo had, maar ik wist niet of het nu wel of niet zo is dat de sluiter ook moet openen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Okee duidelijk, het duurde zo lang dat ik dacht dat er op mij werd gewacht. Voelde me ff in het dieppe gegooid, en een topic openen en een YT plaatsen pffff
Duidelijk wel dusquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik zat maar te F5-en, terwijl ik wist dat ik de lapo had, maar ik wist niet of het nu wel of niet zo is dat de sluiter ook moet openen.
Maar dat ging allebei perfect.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Okee duidelijk, het duurde zo lang dat ik dacht dat er op mij werd gewacht. Voelde me ff in het dieppe gegooid, en een topic openen en een YT plaatsen pffff
Het is ook een stomme regel. Iedereen zit 5 minuten uit z'n neus te vreten en dan worden er 3 nieuwe tegelijkertijd geopend. Wat waren die argumenten van Remlof ook weer? Minder verwarring voor de posters en minder werk voor de mods?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik zat maar te F5-en, terwijl ik wist dat ik de lapo had, maar ik wist niet of het nu wel of niet zo is dat de sluiter ook moet openen.
Ik weet niet of ik hier de volgende lapo pak, is me het helemaal niet om te doen, vind het maar eng maar dacht net, ik trek de stoute schoenen maar aan en zie wel wat er van komtquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar dat ging allebei perfect.Als je de volgende lapo pakt, kun je nog eens oefenen.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Trusten Superman He-man master of the universe
Dat slaat eigenljk nergens op.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is ook een stomme regel. Iedereen zit 5 minuten uit z'n neus te vreten en dan worden er 3 nieuwe tegelijkertijd geopend. Wat waren die argumenten van Remlof ook weer? Minder verwarring voor de posters en minder werk voor de mods?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |