LEES, LUL!quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:57 schreef Fosfolipide het volgende:
wat is de klach precies? dat je alzheimer hebt omdat je vergeet dat je geld naar een of andere asiel actie is gegaan?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:57 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Had ik ook vandaag.
In de bank zeiden ze dat de pinautomaten een dag achterlopen, morgen kan je dus gewoon weer pinnen.
Ik geloof er ook weinig van, heb dit probleem nog niet eerder gehad...quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:01 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
Wat n onzin zeg, beetje vaag verhaal.
Dus dan kijkt de automaat je saldo van gisteren?
Weet ik veel hoe dat werkt. Dat is wat de bank tegen mij zei.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:01 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
Wat n onzin zeg, beetje vaag verhaal.
Dus dan kijkt de automaat je saldo van gisteren?
Morgen ff verhaal halen bij de bank dus. En als we beginnen over automaten die n dag achter lopen, ff goed doorvragen, want ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:02 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Ik geloof er ook weinig van, heb dit probleem nog niet eerder gehad...
Da's duidelijke taal... thx Marijke...quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heeft te maken met een boek en rentedatum. Houdt je muis maar eens boven de boekdatum, dan verschijnt er waarschijnlijk de datum van morgen bij. M.a.w. het geld heeft als boekdatum vandaag, is al zichtbaar op internetbankieren maar is pas morgen op te nemen. Alles wat je nu via internetbankieren overboekt kan dus een debetstand tot gevolg hebben.
Welkom in de wondere wereld der onduidelijkheid van ABN AMRO
Je hoorde ook verhalen dat mensen bijvoorbeeld de overwaarde van hun oude woning gestort kregen, dezelfde dag werd dat overgeboekt naar bijvoorbeeld de nieuwe hypotheek, waardoor de rekening fijn anderhalve ton in de min stond. Da's een erg leuke debetrente kan ik je zeggen...
Dat kan bijna niet kloppen, dan zou je vandaag oneindig vaak kunnen pinnen zolang elke losse betaling maar niet meer bedraagt dan je saldo van gisteren.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:57 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Had ik ook vandaag.
In de bank zeiden ze dat de pinautomaten een dag achterlopen, morgen kan je dus gewoon weer pinnen.
Jawel hoor. Heb het zelf ook regelmatig gehad; boekdatum vandaag, rentedatum morgen en ondanks voldoende "digitaal" saldo niet kunnen pinnen vanwege de rentedatum. Het is gewoon nog niet daadwerkelijk bijgeboekt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:05 schreef Madhouse11 het volgende:
Geldautomaten lopen inderdaad 1 jaar achter, is nooit anders geweest.
Dat met de rente/boekdatum heeft hier niets mee te maken, maar die geintjes bezorgen de banken bakken met geld.
Ik kon vandaag helemaal niet pinnen, dus dat kan niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:06 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet kloppen, dan zou je vandaag oneindig vaak kunnen pinnen zolang elke losse betaling maar niet meer bedraagt dan je saldo van gisteren.
Er zit een daglimiet op pinpassen, dus dat gaat jammer genoeg niet lukken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:06 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet kloppen, dan zou je vandaag oneindig vaak kunnen pinnen zolang elke losse betaling maar niet meer bedraagt dan je saldo van gisteren.
Het is wel bijgeboekt, want je kan het wel aan de kas opnemen dezelfde dag.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel hoor. Heb het zelf ook regelmatig gehad; boekdatum vandaag, rentedatum morgen en ondanks voldoende "digitaal" saldo niet kunnen pinnen vanwege de rentedatum. Het is gewoon nog niet daadwerkelijk bijgeboekt.
En yw 3 en een halve secondeMorgen kun je weer pinnen
Dat heeft met de valutadatum te maken. Bij de zakelijke afdeling van een bankfiliaal kan je wel pinnen. Automaten lopen inderdaad vaak achter. Valutadatums e.d zijn gewoon naaierij van de bankquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:19 schreef 3nhsCnds het volgende:
Maar... ik krijg de 20e mijn zorgtoeslag... die kan ik direct opnemen zodra deze is gestort.... waarom mijn uitkering (gestort op de 23e) dan niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |