10000 volt waarvan 8000 voorwaardelijk.quote:
dan erbij wordt misschien direct meegenomen dat ie ook met andere dingen illegaal is bezig geweest, software-muziek-films downloaden etc....quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:31 schreef NoFidea het volgende:Goed topic.
Laten we ermee starten dat hij al zijn materiaal op usenet zet, dus ook ruw materiaal![]()
Aan de hand daarvan kunnen we de straf bepalen
En genoeg ampère anders helpt het nietsquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:32 schreef -J-D- het volgende:
[..]
10000 volt waarvan 8000 voorwaardelijk.
Maakt hij toch een kloon ?quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:32 schreef Jordy-B het volgende:
De straf zal wel weer peanuts zijn en in het niet vallen vergeleken met de digitale schandpaal waar 'ie inmiddels aan genageld is.
Hij staat met naam en toenaam en bedrijfsnaam etc. op internet. Hij komt nooit meer aan een baan, op die manier.quote:
mwah mwah wellicht is ie harstikke goed in wat ie doet en vergeeft een baas dat ze te maken hebben met een viezerik als bouwe samplonius.....?quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij staat met naam en toenaam en bedrijfsnaam etc. op internet. Hij komt nooit meer aan een baan, op die manier.
uhuh... Zullen de vrouwen op de afdeling het ook wel mee eens zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:46 schreef FallujahFighter het volgende:
[..]
mwah mwah wellicht is ie harstikke goed in wat ie doet en vergeeft een baas dat ze te maken hebben met een viezerik als bouwe samplonius.....?
En een werkgever heeft geen zin in aanklachten wegens ongewenste intimiteiten, dus wordt ie niet aangenomen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
uhuh... Zullen de vrouwen op de afdeling het ook wel mee eens zijn.
Bullshit, als ie voor aanranding wordt beschuldigd had ie ze beter meteen goed kunnen nemenquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:27 schreef FallujahFighter het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)is_aanrander___.html
misschien wel aanranding
Nieuwe naam vragen en daarna via de IB-groep een accredatie aanvragen is misschien een oplossing. Vw_Cddy baalt natuurlijk gigantisch, hij heeft nog het geluk dat hij veel kan verwijderen door zijn ict-kennis.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:18 schreef FallujahFighter het volgende:
Hij kan gewoon een nieuwe naam kopen lijkt me....... dan heeft ie helaas niks aan zijn studie etc. Maar dat heeft ie nu toch ook al niet
Bouwe Samplonius, heb ik mee in de klas gezetenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:10 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Nieuwe naam vragen en daarna via de IB-groep een accredatie aanvragen is misschien een oplossing. Vw_Cddy baalt natuurlijk gigantisch, hij heeft nog het geluk dat hij veel kan verwijderen door zijn ict-kennis.
Heet je Jan Jansen dan is het makkelijkste denk ik om te verklaren dat het iemand anders is. Bouwe Samplonius, daar is er waarschijnlijk maar één van. Ik denk dat een andere voornaam gebruiken de beste optie is. Op die naam gaan ze dan googlen, en bij het zien van je diploma zal niemand dat meer doen.
Ik denk niet dat dit echt een probleem hoeft te zijn bij verdere sollicitaties. Eventuele straffen van justitie zijn wel vervelend natuurlijk, maar dan moet je dit soort dingen maar niet doen.
Met dezelfde? Of is er nog iemand die die naam heeft?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:23 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
Bouwe Samplonius, heb ik mee in de klas gezeten
vertel? een karakterschets zou leuk zijnquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:23 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
Bouwe Samplonius, heb ik mee in de klas gezeten
Zo'n rare naam, daar is er vast geen tweede vanquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:26 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Met dezelfde? Of is er nog iemand die die naam heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |