dat bedoel ikquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:46 schreef Adelante het volgende:
Ik heb nog wel zo'n samsung ding liggen, met kaart, alleen die is niet geactiveerd meer, dus je kunt alleen NED1 t/m 3 en Lokale zenders ontvangen.
20 euro maxquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:09 schreef Folkwin het volgende:
Die heb ik ook nog.. waar denk jij aan bij el cheapo?
is goedquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:01 schreef Adelante het volgende:
oeh helemaal vergeten
20 euro mag je mijn setje ophalen in Arnhem
25 euro als het verzonden moet worden.
1e bouw ik weg in me camper zodat in overal tv kan kijken en die andere komt in een media pc of dvd recorder gebouwdquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:57 schreef JO3Y het volgende:
Wat voor een project is het precies? Ik heb hier nog een (geabonneerde) digitennekastje
ja snap ik, maar hoe doe je het als je geen abo hebt. Of wil je alleen ned 1, 2, 3 kijken....quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:31 schreef T42 het volgende:
[..]
1e bouw ik weg in me camper zodat in overal tv kan kijken en die andere komt in een media pc of dvd recorder gebouwd
heb 6 werkende kaarten liggen nuquote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:30 schreef JO3Y het volgende:
[..]
ja snap ik, maar hoe doe je het als je geen abo hebt. Of wil je alleen ned 1, 2, 3 kijken....
een werkende kaart zonder abo? PM me even hoe je dat doetquote:
met aboquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:32 schreef JO3Y het volgende:
[..]
een werkende kaart zonder abo? PM me even hoe je dat doet
heb ik ook garantie als ik hem openschroef dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:02 schreef bmwm3e46smg het volgende:
Hoi even gewoon ter info meer niet.
Ik werk in een audio winkel en verkoop daar ook dus digitenne.
De Samsung digitenne kastjes zijn nu niet echt geweldig ik zie er toch gemiddeld 4 in de week verschijnen die een kapotte voeding hebben.
en dus weggegooid worden.
Ze hebben van kpn inmiddels topfield kastjes die zijn wel beter.
ze kosten nu ook nog maar 50euro nieuw met garantie dus waarom zou je een 2ehands kopen voor 25euro?
heb je alles nieuw...
en daar komt bij dat je alleen in nederland digitenne kunt gebruiken..
ik weet niet waar je heen wilt rijden met de camper....
in ieder geval succes met inbouwen..
tis een oude lcd scherm waarin ik de tuner inbouwquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:19 schreef bmwm3e46smg het volgende:
Hoi,
Als je tv voorzien is van een dvb-t tuner dan kan je beter een starterskit kopen.Deze is speciaal voor inbouw. werkt met een cam-module.
Dan heb je maar 1 afstandsbediening.
maar ik weet niet wat voor een lcd tv je hebt.
Groetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |