Japannersquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:16 schreef Barachem het volgende:
Meh, niks nieuws onder de zon, in Japan kennen ze het low angler fenomeen al jaren.
http://www.dannychoo.com/(...)1249/Low+Angler.html
http://angryloli.blogspot(...)nese-low-angler.html
Heb effe op zijn Photobucket gekeken en was redelijk geinteresseerd waar die het allemaal genomen heeft.
En echt waar, die vent loopt gewoon door Groningen centrum heen.
Ziek, dat wel en gewaagd.
Maar deze groningse low angler boeit me verder niet.
Hoop wel dat ze hem kunnen pakken.
Totdat jij je vriendin, zus of moeder ertussen ziet staanquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
zolang het maar bij fotograveren blijft en niet aanraden vind ik het best
Hier had ik het dus over..quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:18 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
JapannersDie hadden ook "sharking" ofzo toch?
die zijn alle 3 dik en lelijk dus die zullen er niet tussen komenquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:19 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Totdat jij je vriendin, zus of moeder ertussen ziet staan
Heb anders nog genoeg kunnen genieten op kreta heurquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:29 schreef mr.happy het volgende:
Jammere is dus wel dat soort prutsers ervoor zorgen dat er minder rokjes gedragen worden. Idem op de stranden: hoeveel meiden liggen nog topless ? Komt ook door de foto-makertjes
Pauper.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
zolang het maar bij fotograveren blijft en niet aanraden vind ik het best
ja, maar die dames krijgen nu ook opeens heel veel aandacht doordat GeenStijl het op hun site plaatst.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:46 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Pauper.Ik vind het terecht dat ze jagen op zo'n ranzig mannetje. Ik hoop dat hij nu tering bang is dat hij overal op internet staat e.d. Want dat zou enkel terecht zijn.
Ik denk juist iemand die redelijk oogt of misschien wel een vrouw... als je kijkt hoeveel vrouwen zo dicht benaderd kunnen worden zonder dat ze achterdochtig worden... zelfs als het niet overdruk is...quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:04 schreef Fascination het volgende:
Terechte klacht, wat een randdebiel. Zal wel zo'n onooglijke, dikke, ranzige autist zijn.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, ik ben een onooglijke, dikke, ranzige autist en doe dit soort dingen niet omdat het niet hoort.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:04 schreef Fascination het volgende:
Terechte klacht, wat een randdebiel. Zal wel zo'n onooglijke, dikke, ranzige autist zijn.
Het zou je vriendin maar zijn, die dat overkomt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:20 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Hier had ik het dus over..![]()
http://www.dumpalink.com/(...)ompilation-5218.html
het zijn volgens mij japanners, die zijn vaak sowieso seksueel een beetje vreemdquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het zou je vriendin maar zijn, die dat overkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |