inderdaad, wow...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:38 schreef Dail het volgende:
Dat derde filmpje met drumming song... Dat is echt het allermooiste wat ik van ze gehoord heb. Prachtig.
En ik ben echt heel erg dankbaar dat het concert op 3voor12 staat, ik was zó teleurgesteld dat het uitverkocht was! Ik luister bijna niets anders meer, ik denk steeds: nah vandaag zet ik wat anders op, maar het duurt meestal niet lang voordat ik dan toch switch naar FatM <3
...... and all through my ribs......quote:
Wat Maisnon dus zei. Ik had geconcludeerd naar half naar You've got the Love te hebben geluisterd dat het niks voor mij was.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:59 schreef methodmich het volgende:
Sowieso eigenlijk helemaal niet oppervlakkig hoor.
Mooi zo. Bovendien is het een moordgriet, dus dat is een extra reden om te luisteren!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat Maisnon dus zei. Ik had geconcludeerd naar half naar You've got the Love te hebben geluisterd dat het niks voor mij was.
Maar nu ben ik er toch over aan het twijfelen.
Ik ben het er behoorlijk niet mee eens, wat je daar bazeltquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:30 schreef AMDB het volgende:
You've got the love is saai, zet ik net zo lief het origineel op, is niet veel anders. Als je een cover doet, maak er dan iets anders van of ga in een karaokebar optreden ofzo![]()
Zou idd beter op een b-side kunnen. Dit is gewoon zonde en beschamend voor het album.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |