Heel kort ja. Soort van trailer voor de avondshow.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:44 schreef frame-saw het volgende:
Dat was een korte sessie![]()
Drie nummers.
Ik wist niet zeker of jij het was, stond zo'n 5 meter naast je voor de deur te wachtenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:45 schreef frame-saw het volgende:
Dat klopt ja, en een staart in mijn haar (heb ik normaal niet).
Zeg eens hoi de volgende keer
Ja idd, denk dat dat vooral was omdat het te laat open ging. Neem aan dat dat normaal niet zo is, iemand anders ervaring mee?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond de 3voor12 sessie trouwens wel vreemd.... je had helemaal niet op die gastenlijst hoeven staan. Niemand die ergens naar keekIk had nog wel ff 8 vrienden mee kunnen nemen of zo!
Bij Tori in Desmet werd er met een naamlijst gewerkt. Stond je er niet op, had je vette pech, tenzij er mensen niet op kwamen dagen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja idd, denk dat dat vooral was omdat het te laat open ging. Neem aan dat dat normaal niet zo is, iemand anders ervaring mee?
Ah oké, dat zegt me nietsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of jij het was, stond zo'n 5 meter naast je voor de deur te wachten
Die ene uithaal tijdens de akoestische nummers..... holy f-ing christ!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:30 schreef Shrien het volgende:
Vond het een erg lekkere show, vooral de nummers die ze akoestisch deed raakte me.. Die stem in combinatie met een muisstille zaal, kippenvel.
3voor12?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zo wat een stem, kippenvel! En ze is zo leuk.. ze bleef maar doormijmeren over die bloemen
Springen
Iemand een idee waar ze voor aan het filmen waren trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |