Even naar geluisterd, en oef, valt toch niet mee. Ik denk dat ik de '97 versie van The Source toch iets te hoog heb zitten qua nostalgie om ooit andere versies te kunnen waarderen (en dat is inclusief het origineel uit '86...). Al was de '91 remix ook wel okay; in elk geval anders genoeg.quote:Op maandag 7 september 2009 18:18 schreef On het volgende:
Vind die cover van You've got the love een mooie afsluiter van het album. Zet de cd graag op in de frs waar ik werk.
Klopt, fantastische versie. Ze heeft er een prima stem voor om het uiterst geloofwaardig en vol gevoel te brengen.quote:Op maandag 7 september 2009 18:18 schreef On het volgende:
Vind die cover van You've got the love een mooie afsluiter van het album. Zet de cd graag op in de frs waar ik werk.
En los gaat ze zelf ook enormquote:Op donderdag 17 september 2009 18:42 schreef Norrage het volgende:
Lekker album hoor! Weet niet helemaal wat ik er van moet denken maar ik vind het wel lekkere muziek om op los te gaan
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:58 schreef myrkur het volgende:
wat een geweldige muziek is dit! cosmic love.![]()
echt jammer dat het concert uitverkocht is, had er wel heen gewild. ander keertje dan maar.
Heb je haar live gezien?quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:10 schreef user_friendly het volgende:
Ik luister het album ook nog regelmatig. Ik vind het tot nu toe wel een van de beste albums van het jaar. Er staan maar 2 nummers op die ik altijd skip (dog days en kiss with a fist).
Helaas vind ik haar live (youtube filmpjes) nogal gekunsteld en theemutserig overkomen (haar manier van bewegen en praten etc.) en daar hou ik absoluut niet van. Dus ik hou het bij het album.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |