Ik vind het sowieso geen nummer voor een clip eigelijk. Behalve een podiumopname zeg maar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:54 schreef Xan21 het volgende:
was dit nou, een nieuwe Dog Days video, de originele was leuker
Die ga ik helaas missen (op TV) maargoed, ik heb Werchter nogquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:25 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wow wat een clip![]()
![]()
Zondag naar Flo op Pinkpop
Op TV zag het er heel erg slecht uit, volgens mij is ze zwaar oververmoeid...quote:Op zondag 30 mei 2010 23:41 schreef Maisnon het volgende:
en hoe was het op Pinkpop, was er iemand bij?
Ik zou mijn mening niet baseren op tv beeldenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:07 schreef Xan21 het volgende:
Was jij er?
Gemeen beetje wel, de twee slechts gezongen nrs uitzenden, al was Kiss with a fist nog wel een leuke 'jumper'.
Kudos voor Florence dat ze ondanks ziekte toch optrad, als ze had gecancelled was er ook weer gezeik geweest, heb er van genoten!
Drumming song, Rabbit Heart en Dog days het was me echt een feest!
Daar deed het mij ook meteen aan denkenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:42 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik merkte het ook wel, maar over het algemeen vond ik haar weer supergoed, en energieker dan normaal. Mooie Jomanda-jurk ook
O ik vind die juist een stuk leuker en mooier dan de vorigequote:Op maandag 31 mei 2010 23:36 schreef Xan21 het volgende:
Ik vind die nieuwe videoclip van cosmic love meer tegenvallen dan de performance van gisteren. Jeesh hadden ze geen leukere ideeen voor de video? Gelukkig is het nr geniaal:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |