Dacht het niet hequote:
Dat is een probleem wat een hoop anderen met je delen.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:44 schreef Dynia het volgende:
Ik heb nog genoeg geld over (500k en nog 1 speler van +/- 900k in de verkoop). De meeste middenvelders met briljant positiespel zijn net zo duur of nog duurder als ik het goed zag...Bij transfervergelijking gaan de speler die ik nu heb gekocht voor gemiddeld 1.3 mln ofzo, dus ik dacht een buitenkansje...
Salaris is erg hoog, dat weet ik, zeker in verhouding met de rest...maar ik wil graag vooruit, en neem dit risico graag...mijn totale loon is nu bijna 37k per week...is niet heel hoog toch?
Misschien had ik beter wat meer wat minder goede middenvelders kunnen kopen, maar ja...je hebt geld...ziet een middenvelder, en probeert hem binnen te halen...Het is lastig om maar 500k uit te geven voor een formidabele middenvelder terwijl je een wereldklasse middenvelder ook kan betalen...maar misschien moet ik me wat beter beheersen...![]()
Ik ken het probleem...quote:Op maandag 27 juli 2009 12:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zelf op de valreep gewonnen, 3-3 kansen verhouding, 2-1 de eindstand. Ach ja, met 98 hatstats verschil hoe dan ook een logische uitslag
Het had me het kampioenschap gekost. Nu moet ik zondag winnen om kans te houden en dan de laatste wedstrijd nog eens alles uit te kast halen om daadwerkelijk te kunnen promoveren naar IV.quote:
Mja, 39+graden koorts, zelfs een weekend arts langsgeweest om te testen op mexicaanse griep, hij kwam in een ambulance en een wit pak met mondkapjequote:Op zondag 26 juli 2009 17:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzz toch te gek gedaan op vakantie? Beterschap iig.
Vorm is wat aan te doen.![]()
Dat dingetje van je staat weer online!quote:
net geen 2,4 milj.quote:Norat Subirat [playerid=156559919]
24 years and 47 days, Next birthday: 30-09-2009
Born in: España
In passable form, excellent stamina.
A controversial person who is calm and honest.
Has weak experience and wretched leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius (since 27-07-2009 (11/39), )
Total Skill Index (TSI): 8 700
Wage: 2 676 ¤/week including 20% bonus
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: excellent
Winger: poor Defending: poor
Scoring: outstanding Set pieces: inadequate
Weer iemand met rampzalig keepen...quote:Op maandag 27 juli 2009 17:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
zo, deze is nu van mij:
[..]
net geen 2,4 milj.
Met zn excellent stamina rent ie gewoon rondjes om de goal.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Weer iemand met rampzalig keepen...
Bedanktquote:
quote:We hebben een bestelling van Hattrick Supporter (x2) ontvangen, voor jouw club aangemaakt door rompompom. Je bestelde producten zullen geactiveerd worden zodra je bestelling is ontvangen en geregistreerd door GlobalCollect.
Jij hoeft zelf geen verdere actie te ondernemen; alle zaken die met de betaling te maken hebben, worden geregeld door rompompom.
ohw ja RPP waar kan het geld naar overgemaakt worden?quote:
Namens wie allemaal is dat dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw ja RPP waar kan het geld naar overgemaakt worden?
Feli nog Possie..
quote:Yannick Dorbeck: Zulke korte beentjes en dan zo'n snelheid. Het lijkt de Roadrunner wel!
Zie je HT mail.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Namens wie allemaal is dat dan?
Thx man!
Ik zie t net jaquote:
quote:En ik ben óók nog supporter van je geworden, da's nog wel het grootste cadeau dat je kon krijgen..
quote:'n Cadeautje van ons allemaal (als in MrMoon, Flap, GotC, Gijs_, Nico, Hovenier en ik). Vonden we gewoon leuk om te doen
![]()
Gefeliciteerd nog!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:22 schreef Outpost76 het volgende:
Thx allemaal dat was helemaal niet nodig!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calvin Oving (253934656)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geurt van Westerloo (252984597)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neuken, neuken, neukenquote:Op maandag 27 juli 2009 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top Thx.![]()
* Outpost76 gaat zo maar alvast thee zetten zn buuf komt weer langs.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |