he jammer..quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef rompompom het volgende:
Nog geen Kenny van Hummel in Hattrick trouwens..
Climbing: non-existent
Bestaat Herr Flick of ze Gestapo wel eigenlijk?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef rompompom het volgende:
Nog geen Kenny van Hummel in Hattrick trouwens..
Climbing: non-existent
quote:Benjamin van Luin
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van formidabel naar uitmuntend.
Nee. Ze fallen Madonna wis ze big boobies ook niet trouwens, uiterst vreemd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:38 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Bestaat Herr Flick of ze Gestapo wel eigenlijk?
Die lijstjes kun je uit hulpprogramma's halen. De meesten hier gebruiken HO (Hattrick Organizer)..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 07:48 schreef Dynia het volgende:
Ik heb geen stijgers deze week...:(
Met welk programma krijg je dit soort lijstjes?:
TU:
TSI: +1650 / -330
Vorm: +3 / -3
Vleugel: +2 / -0
Gebruik je de 'nieuwe' jeugdopleiding?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Baggertraining... al weken.
Je kan trouwens toch elke week een jeugdspeler promoveren?
Ook met de 'oude' opleiding kun je maar 1 speler per week 'promoveren'.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gebruik je de 'nieuwe' jeugdopleiding?
16 spelers per seizoen maximaal.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik gebruik de nieuwe. En er zijn verder geen belemmeringen ofzo? Max. aantal spelers per seizoen of zo?
Dat weet ik, maar met de 'nieuwe' opleiding kan het voorkomen dat je een week (of meerdere weken) achter elkaar geen spelers hebt die je kunt pullen, omdat ze misschien nog geen 17 zijn, of nog niet een heel seizoen in je jeugdteam hebben doorgebracht.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook met de 'oude' opleiding kun je maar 1 speler per week 'promoveren'.
Vroegâh met HT Ratings kon je het zo knippen en plakken, dat was echt heersend. Nu moet ik het helemaal overtypen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 07:48 schreef Dynia het volgende:
Ik heb geen stijgers deze week...:(
Met welk programma krijg je dit soort lijstjes?:
TU:
TSI: +1650 / -330
Vorm: +3 / -3
Vleugel: +2 / -0
* rompompom onderschrijft deze stellingenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
16 spelers per seizoen maximaal.
Je mag wel maar een maximum aantal spelers in je jeugd hebben. Ik dacht dat dit ook 16 was.
quote:Kees-Jan van de Kraats Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van rampzalig naar waardeloos.
Woeiquote:Lêste treningsferslach (24-07-2009) (10/28)
Allinnich treningsrapporten mei feroarings wurde hjir toand.
Yonah Tebbens - Ferbettere syn posysjespul feardigens fan bêst nei poerbêst.
M'n skilltrade, 17j6dquote:Thierry Seltmann - It hurde wurkjen en it litten fan donderjeien mei syn ploechmaten hie resultaat, syn posysjespul is stegen fan aardich nei bêst.
Mwoa, dit was een vrij veel voorkomende afkorting in de HT-wereld. De afkorting van rpp in het meet-topic was er meer eentje uit de losse polsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
is het "los de afkorintingen op"-dag vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |