quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:07 schreef Ossi2k9 het volgende:
En je voelt de nevel en dikke spetters in je nek terecht komen.
Oh inderdaad ja, die ben ik helemaal vergetenquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:57 schreef Goover het volgende:
Je hebt ook van die 'automatische' zit je rustig je behoefte te doen... PSSSST luchtverfrisser door het hele toilet
OMG dat ik daar nog niet eerder aan had gedachtquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:59 schreef dagdag het volgende:
Ik poep gewoon op de straat, geen last van
samen staan we sterkquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:08 schreef Ossi2k9 het volgende:
[..]
OMG dat ik daar nog niet eerder aan had gedacht![]()
Lekker zitten bouten naast een of andere aggesieve kut pitbull
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
En ik haat de geur van bloemen!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:20 schreef SamStar het volgende:
luchtverfrissers werken ook niet,
't ruikt dan op de plee naar bloemen én schijt.
Lekker hoor de hele dag naar luchtverfrisser ruiken omdat je een douche hebt genomen in een toilethokjequote:Op donderdag 23 juli 2009 18:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Stinkt het bij je dan, ik heb liever dit dan vieze scheit geuren.
Dat dacht ik ook totdat ik jouw post las.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:10 schreef trovey het volgende:
Ik dacht even te lezen dat je andere spetters bedoelde dan die van de luchtverfrissers...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |