quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:02 schreef Fallen het volgende:
Edje, wat ben je toch ook een vuillak...
quote:
Hmzz... ik had eigenlijk een minder kleurijke Hatter verwacht, maar de rest ziet er briljant uit!quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:
Tim Burton's Alice in Wonderland Trailer
IT'S FUCKING AWESOME!
Dat zijn geen gamers maar kneuzen, dezelfde gasten liggen ook de hele dag met een sniper-rifle in hun handjes omdat ze zuigen op korte afstand.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:42 schreef lkb9000 het volgende:
En weer wat potjes waar je overal van 2 á 3 balkons tegelijk wordt beschoten
Zonde is datquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:47 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat zijn geen gamers maar kneuzen, dezelfde gasten liggen ook de hele dag met een sniper-rifle in hun handjes omdat ze zuigen op korte afstand.
Hebben we het over dezeflde AQuila? Hij wil anders een slotje op SCquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:10 schreef Fallen het volgende:
[..]= Huh... wat?
= Owja, AQuila weglaten....
= Triest he, dat ik al die moeite doe?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
En weg met de SC die er nu is! Dat is een boevenbende![]()
Stom gelul de hele dag om die topics maar vol te krijgen
Ja, maar Edwinuss copy/paste de OP uit de wiki en neemt dan nog de moeite om AQuilala weg te halen. Ergens kan ik er wel om lachen, maar ik vind het ook wel sneu...quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hebben we het over dezeflde AQuila? Hij wil anders een slotje op SC![]()
[..]
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
En wat AQuila roept over de SC zal me verder worst zijn... overigens had hij wel een punt over dat "vol krijgen" van een topic. Dat was volgens mij naar aanleiding van Ed en Lenny die voor 05:00 een topic vol wilden hebben.
Ach ja hoe vaak komt het nu voor dat ze een vol = vol actie houdenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:09 schreef Fallen het volgende:
En wat AQuila roept over de SC zal me verder worst zijn... overigens had hij wel een punt over dat "vol krijgen" van een topic. Dat was volgens mij naar aanleiding van Ed en Lenny die voor 05:00 een topic vol wilden hebben.
Geen idee... heb er zelf ook wel eens aan mee gedaan...quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach ja hoe vaak komt het nu voor dat ze een vol = vol actie houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |