abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71249627

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje die dat snel gepimpt gaat worden!
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Heeft de bril van Spanky gestolen en misbruikt indien nodig zijn modrechten. De bril is overigens weer terug naar zijn rechtmatige eigenaar.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is filiaalmanager bij Coach. Werkt niet veel, post wel veel. Dat maakt hem geliefd. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
Misan: De heel erg slowchatter. Meldt zich eens in de zoveel topics met redelijk nuttige bijdragen om daarna weer in vergetelheid te raken.
koei: De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Is sinds #127 verdwenen uit de SC
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio. Is daarnaast de grootste snurker uit de SC.
Bart: De bazigste slowchatter. Maakt veelvuldig misbruik van zijn extra knopjes en patst hier ook graag mee. Was vroeger bekend als Merovingian maar daarna is het bergafwaarts gegaan.
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zijn voor veel geld te koop bij Lennie
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen en katten die stikken in kabels. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer.
Fallen: De mysterieuse slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Vindt Poit de liefste en leukste SCer die er is
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van goede muziek!
SummerBreeze: Het Breezersletje van Socialdisorder. Heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Nebo: De slowchatter die het woord slow wel erg letterlijk neemt en daardoor ook bijna nooit aanwezig is
GameBabe: De enige slowchatter die haar naam waar maakt. Met haar driedubbele leven is zij een sporadisch bezoekster. Ondanks haar uiterlijk dient men niet te zoetsappig over haar te denken aangezien ze je aars whooped met een ferme chokehold.
RitseB: Het broekie in de slowchat, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Heeft net examen gedaan en wacht nu een hele rits examenfeestjes, comazuipen en introweek?
De_Kok: De kookslaaf van Poit. Komt eten maken wanneer deze koning dat wil. Heeft een veel te grote TV voor z'n kamer en een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten
Skychat: Heeft zichzelf niet fatsoenlijk voorgesteld dus mag eigenlijk ook nog niet in de OP!
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet, maar probeert in te burgeren. Heeft een stiekem fetisj voor tvp's.

DE OP IS HIER TE VINDEN
pi_71249668
Lenny boy

We moeten binnenkort even Hardcore Team Deathmatch doen. Dat is echt vet.
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:02:44 #3
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_71249722
Edje, wat ben je toch ook een vuillak...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:03:34 #4
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_71249744
Jajajaja, ja.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_71249769
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:02 schreef Fallen het volgende:
Edje, wat ben je toch ook een vuillak...
pi_71249815
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:10:48 #7
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_71249964
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:04 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

= Huh... wat?
= Owja, AQuila weglaten....
= Triest he, dat ik al die moeite doe?
pi_71250274
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:20:53 #9
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_71250294
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:
Tim Burton's Alice in Wonderland Trailer

IT'S FUCKING AWESOME!
Hmzz... ik had eigenlijk een minder kleurijke Hatter verwacht, maar de rest ziet er briljant uit!
pi_71250324
hoi, neuken?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:22:24 #11
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_71250350
Soldier: "Sir! We are totally surrounded!"
Commander: "Excellent! That means we attack in any direction!"
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_71251022
En weer wat potjes waar je overal van 2 á 3 balkons tegelijk wordt beschoten
pi_71251183
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:42 schreef lkb9000 het volgende:
En weer wat potjes waar je overal van 2 á 3 balkons tegelijk wordt beschoten
Dat zijn geen gamers maar kneuzen, dezelfde gasten liggen ook de hele dag met een sniper-rifle in hun handjes omdat ze zuigen op korte afstand.
pi_71251229
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:21 schreef SocialDisorder het volgende:
hoi, neuken?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:23:06 #15
188728 Lyzio
why do we fall
pi_71252395
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_71252526
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:47 schreef SkyChat het volgende:

[..]

Dat zijn geen gamers maar kneuzen, dezelfde gasten liggen ook de hele dag met een sniper-rifle in hun handjes omdat ze zuigen op korte afstand.
Zonde is dat

Net ook een potje Cage Fight gedaan, dat is ook wel fucking spannend Helemaal mooi als de ander ligt te campen en het eerste schot vuurt en ik alsnog zo snel en precies ben dat ik zn hoofd achter z'n muurtje vandaan knal
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:30:50 #17
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_71252668
Klaar met werken!
Thuis werken is wel relaxed, geen reistijd...
pi_71252886
Weezer
pi_71253057

Wat is dit toch een held
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:56:28 #20
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_71253502
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:10 schreef Fallen het volgende:

[..]

= Huh... wat?
= Owja, AQuila weglaten....
= Triest he, dat ik al die moeite doe?
Hebben we het over dezeflde AQuila? Hij wil anders een slotje op SC
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
En weg met de SC die er nu is! Dat is een boevenbende

Stom gelul de hele dag om die topics maar vol te krijgen
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:09:00 #21
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_71253893
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:56 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Hebben we het over dezeflde AQuila? Hij wil anders een slotje op SC
[..]
Ja, maar Edwinuss copy/paste de OP uit de wiki en neemt dan nog de moeite om AQuilala weg te halen. Ergens kan ik er wel om lachen, maar ik vind het ook wel sneu...

En wat AQuila roept over de SC zal me verder worst zijn... overigens had hij wel een punt over dat "vol krijgen" van een topic. Dat was volgens mij naar aanleiding van Ed en Lenny die voor 05:00 een topic vol wilden hebben.

Waarom ga ik eigenlijk hier serieus op in? Dit is de SC!
pi_71253925
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:09 schreef Fallen het volgende:

[..]

En wat AQuila roept over de SC zal me verder worst zijn... overigens had hij wel een punt over dat "vol krijgen" van een topic. Dat was volgens mij naar aanleiding van Ed en Lenny die voor 05:00 een topic vol wilden hebben.
pi_71254289
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:09 schreef Fallen het volgende:
Ach ja hoe vaak komt het nu voor dat ze een vol = vol actie houden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:33:28 #24
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_71254681
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:21 schreef Tain het volgende:

[..]

Ach ja hoe vaak komt het nu voor dat ze een vol = vol actie houden
Geen idee... heb er zelf ook wel eens aan mee gedaan...
Maar zoals ik al zei, het maakt me niet zo veel uit wat Aquilala daar van vindt.... ik heb alleen een dubbel gevoel bij de vete tussen AQ en Ed...
pi_71254717
Ik zat net de allerbeste electrocutie ter wereld te kijken op video echt een meesterlijke dood.
Die gast staat bovenop een trein wat aan te klooien terwijl mensen hem eraf proberen te halen maar dat lukt dus niet, 5 minuten later staat hij op en maakt een wandeling boven op het dak, steekt een hand in z'n zak terwijl hij met de andere hand even houvast zoekt aan 1 van de bovenleidingen.. en dan gebeurd het: 2 giga schokken door z'n lijf maar geen centimeter van z'n positie afwijken.. 2 seconden later valt hij met een zachte plof dood neer op het dak van de trein terwijl de menigte toekijkt hoe de rook, die van z'n schedel afkomt, zachtjes met de wind meevoert.

Wat een blockbuster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')