U is nog nooit eerder in BNW geweest?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:01 schreef Nuchterheid het volgende:
Mensen die twijfelen aan het plaatsvinden van de maanlanding zouden zich diep moeten schamen
Gelukkig niet, conspiracy idioten hier.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
U is nog nooit eerder in BNW geweest?
Echt nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:17 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gelukkig niet, conspiracy idioten hier.
wooooooowquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef DeMolay het volgende:
je kent het boek van jan Lamprecht ?
http://www.v-j-enterprises.com/janhol.html
WELKE maanlanding bedoel je ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:01 schreef Nuchterheid het volgende:
Mensen die twijfelen aan het plaatsvinden van de maanlanding zouden zich diep moeten schamen
Ruines van gebouwen..nu ben ik echt geinteresseerd.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:56 schreef huupia het volgende:
de maanlandingen hebben wel degelijk plaatsgevonden volgens mij. de hele fake theorie is door nasa zelf bedacht om de aandacht af te leiden van wat ze daar werkelijk hebben aangetroffen , nl ruines van gebouwen e.d.
leestip: dark mission, the secret history of nasa van richard c. hoagland .
waarom dan ???quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:01 schreef Nuchterheid het volgende:
Nog nooit van gehoord, klinkt wel interessant. Komt me bekend voor, in de videogame Mass Effect komt zoiets soort gelijks voor. Intressting.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:56 schreef huupia het volgende:
de maanlandingen hebben wel degelijk plaatsgevonden volgens mij. de hele fake theorie is door nasa zelf bedacht om de aandacht af te leiden van wat ze daar werkelijk hebben aangetroffen , nl ruines van gebouwen e.d.
leestip: dark mission, the secret history of nasa van richard c. hoagland .
ff googlen doet wonderenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, klinkt wel interessant. Komt me bekend voor, in de videogame Mass Effect komt zoiets soort gelijks voor. Intressting.![]()
Toevallig ook een linkje?
wat is je punt?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:47 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk is mama.. de natuur kan perfect 4 hoeken maken. (over zo'n afstand)
lezing over het boek: http://www.disclose.tv/ac(...)story_of_NASA_Part1/quote:Op zondag 20 februari 2011 20:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, klinkt wel interessant. Komt me bekend voor, in de videogame Mass Effect komt zoiets soort gelijks voor. Intressting.![]()
Toevallig ook een linkje?
Ik zie geen hoek? Of doel je op die hoekvormige rotsformatie?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:47 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
Nee? google eens op afbeelding naar vierkant en kijk dan nog eens naar het plaatje.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:23 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik zie geen hoek? Of doel je op die hoekvormige rotsformatie?
Sarcasme..quote:
Op zn minst apart, misschien one of natures wonders he?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:47 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
Juist, ik zie geen echte vierkant in dat plaatje.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:10 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee? google eens op afbeelding naar vierkant en kijk dan nog eens naar het plaatje.
Op hoeveel honderden meter afstand krijgt de natuur zulke vormen voor elkaar?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Op zn minst apart, misschien one of natures wonders he?
Misschien moet je even je hoofd draaien? Tipquote:Op maandag 21 februari 2011 12:05 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Juist, ik zie geen echte vierkant in dat plaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |