Mooi je begrijpt zelf dat je verkeerd zat en nu niet meer zo jankenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:27 schreef UZEI het volgende:
Ja, ik snapte dat het niet mag en ja, ik wist dat ik in overtreding was.
Nou, dan zijn we klaar toch? Zeikstraalquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:27 schreef UZEI het volgende:
een stukje ergenis over wat me vanmorgen is overkomen:
Vanmorgen mijn vriendin met de auto afgezet bij ons lokale NS-station. Ik pakte een stukje busbaan mee, zodat ik haar direct voor het station kon afzetten. Hierdoor hoefde ze niet 150 meter om te lopen en kon ze de trein nog gewoon halen.
Ja, ik snapte dat het niet mag en ja, ik wist dat ik in overtreding was.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:31 schreef Saaaaab het volgende:
Ik ben het eens met TS! Laat ze boeven gaan vangen ofzo.
Dat dit kan in Nederlandquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:31 schreef Saaaaab het volgende:
Ik ben het eens met TS! Laat ze boeven gaan vangen ofzo.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:30 schreef sjimz het volgende:
En nu schrijven ze hem gewoon op kenteken uit en mag TS alsnog betalen.
meer dan terecht! heb het een keer bij station in rijen zien gebeuren ook iemand die even eronder door kroop en niet zag dat er van de andere kant een trein kwam kan je vertellen het lijkt op een meloen die je met een hamer bewerkt...quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:32 schreef boskameel het volgende:
Ik laatst ook. Moest de trein halen, en hij kwam er al van afstand aan, en ik moest het spoor nog oversteken. Ik rennen. Spoorbomen gingen al een beetje dicht, en ik was aan de overkant van het spoor, komt er een agent naar mij toe: "Ja, dat mag dus niet he, doorlopen terwijl de spoorbomen dichtgaan". "Maar ik moet die trein halen, anders kan ik een halfuur wachten en hij komt er nu aan". "Niks mee te maken, staat een boete op blabla". Boete van 45 euro. En mijn trein gemist.
zeg je dat je niet meer kon remmenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:32 schreef boskameel het volgende:
Ik laatst ook. Moest de trein halen, en hij kwam er al van afstand aan, en ik moest het spoor nog oversteken. Ik rennen. Spoorbomen gingen al een beetje dicht, en ik was aan de overkant van het spoor, komt er een agent naar mij toe: "Ja, dat mag dus niet he, doorlopen terwijl de spoorbomen dichtgaan". "Maar ik moet die trein halen, anders kan ik een halfuur wachten en hij komt er nu aan". "Niks mee te maken, staat een boete op blabla". Boete van 45 euro. En mijn trein gemist.
Dus ze moeten maar met 2 auto's achter een busbaanrijder aan gaan terwijl in de grote steden wordt beroofd, gemoord en mishandeld? Laat ze een camera neerzetten bij die busbaan en laat de agenten achter de echte problemen aangaan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:35 schreef 1DIOOT het volgende:
ga boeven vangen? jullie overtreden de wet, dus jullie zijn tuig..
doen ze toch hun werk?
Nope, ze vroegen aan mijn vriendin of ik dat de volgende keer niet meer wilde doenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:30 schreef sjimz het volgende:
En nu schrijven ze hem gewoon op kenteken uit en mag TS alsnog betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |