Wit is gewoon een neutrale kleur. Niet voor niets zijn wasmachines, drogers en magnetrons ook erg vaak wit.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:20 schreef Fuzzysham het volgende:
Meeste koelkasten zijn wit zodat ze geen warmte vasthouden. Alle andere kleuren kosten meer energie dan wit.
Klinkt goed! Heb je een fotootjequote:Op donderdag 23 juli 2009 11:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben onze koelkast goud geverfd.
Goede kunststofprimer aanbrengen en dan goed een paar keer met een rolletje verven. Afwerken met een harde hoogglanslak.
Niet met jachtlak, dat wordt streperig.
Nee. Maar hij is nu hoogglans goudquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klinkt goed! Heb je een fotootje??
De kou daarentegen raakt de koelkast kwijt via alle kanten...quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:45 schreef mgerben het volgende:
[..]
De warmte van een koelkast raakt hij kwijt via het rooster aan de achterkant, niet via de deur.
Ja maar ik heb een ingebouwde koelkast, met zo'n houten keukenkastdeurtje ervoor.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:20 schreef Fuzzysham het volgende:
Meeste koelkasten zijn wit zodat ze geen warmte vasthouden. Alle andere kleuren kosten meer energie dan wit.
Koop een pot verf of een spuitbus en spuit hem gewoon? Alles afplakken wat je niet wilt spuiten...quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:11 schreef Ml-etje het volgende:
De discussie gaat niet over het wel of niet meer energie kosten
Als ze niet wit zijn, vallen ze niet meer onder witgoed.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:20 schreef Fuzzysham het volgende:
En als een TV wit is, valt-ie wel onder witgoed.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:32 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Als ze niet wit zijn, vallen ze niet meer onder witgoed.
Of zilverkleurig, dan reflecteren ze de warmtequote:Op donderdag 23 juli 2009 11:20 schreef Fuzzysham het volgende:
Echt wel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:11 schreef Ml-etje het volgende:
De discussie gaat niet over het wel of niet meer energie kosten
Iemand die zelf een koelkast een kleurtje gegeven heeft?
Zie je mij de vraag stellen of hij dan meer energie verspilt?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:22 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Echt wel.
Of denk jij zo van 'na mij de zondvloed' en verspil je er maar lustig op los?
Het is mischien niet jouw discussie. Maar wel eentje die hoog op de maatschappelijke agenda staat.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zie je mij de vraag stellen of hij dan meer energie verspilt?
Kom dan eerst maar eens met een objectieve rekening, of beter een onafhankelijke test welke kleur koelkast meer energie verbruikt. Je kan ook over alles zeiken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:07 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Het is mischien niet jouw discussie. Maar wel eentje die hoog op de maatschappelijke agenda staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |