Omdat ze pas na de betaling met de booschap kwamen dat het per GLS zou worden verzondenquote:
Dus?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:08 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ik ga dat bedrijf liever niet bij naam noemen, moet er nog spullen van krijgen
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:08 schreef wapwip het volgende:
[..]
Maar je maakt wel alvast een KLB topic aan??quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:08 schreef wapwip het volgende:
[..]
Het gaat om de mail die ik kreeg, van welk bedrijf dat komt is helemaal niet belangrijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar je maakt wel alvast een KLB topic aan??
Ik ga ze niet nog zwarter maken als dat niet nodig blijkt te zijnquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:17 schreef Nacalon het volgende:
Het gaat om Redcoon niet ts?
Denk je serieus dat ze precies gaan achterhalen welke klant dit topic gemaakt heeft en dan de bestelling niet leveren?
Zie je recht maar eens te krijgen in de situaties die je op het TROS Radar forum leest.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
als je iets bestelt en betaald hebt geldt een leveringsverplichting...wel eens van gehoord?
TS bestelt wat bij een bedrijf.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik snap er geen flikker van.
TS vind het gewoon grappig dat men die mail stuurt. Aangezien ze ook hadden kunnen kiezen voor een transporteur die gewoon zijn werk goed doet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:01 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
TS bestelt wat bij een bedrijf.
Dit bedrijf heeft ook een forum.
Na de bestelling komt hij negatieve verhalen tegen over het bedrijf.
(deze had hij voor de bestelling nog niet gezien)
TS is nu bezorgd over zijn bestelling en gaat dus op het forum vragen stellen.
Hij linkt hierbij door naar de negatieve verhalen.
Het bedrijf vraagt hem of hij verhalen van anderen niet onnodig wil herhalen en het bij zijn eigen ervaringen wil houden.
TS is nu bang dat het bedrijf de bestelling niet gaat leveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |