Ik denk dat H. me wel op de hoogte zou houden als dat niet zo zou zijn J.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:02 schreef Jarno het volgende:
Ja het laatste wat ik hoorde is dat hij naar huis ging ofzo? Ik hoop dat alles okay is!
Hij heeft nog niet in je kont geroerd J.?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:05 schreef Jarno het volgende:
Ik mis hem.
Op puur platonische wijze dan he.
Het is er nog niet van gekomen T!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet in je kont geroerd J.?
Zouden jullie dan wle zo een verwelkte witte roos als usericoon nemen als ik overlijdt, ? en in zo een kring staan met handjes vasthouden , puur virtueel dan he.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat H. me wel op de hoogte zou houden als dat niet zo zou zijn J.
Tenminste hoop ik.
Tuulk J.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Zouden jullie dan wle zo een verwelkte witte roos als usericoon nemen als ik overlijdt, ? en in zo een kring staan met handjes vasthouden , puur virtueel dan he.
Ik denk dat als wYPPY instemt hij daar geen problemen mee heeft J.quote:
Hm. Is dat incl. onderhoud?quote:
Je bedoelt je werkgever ? Ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:18 schreef Houzer het volgende:
Mag een bedrijf zomaar VNC op je pc zetten?
Ja die ja.quote:
Nope !quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:20 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ja die ja.
Volgens mij moet dat in overeenkomst gebeuren met de medewerker toch?
Ja pzies ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:19 schreef Joene het volgende:
Althans bij ons hebben we opgenomen in het computerbeleid dat er actief meegekeken kan worden.
Kweenie J. daar bemoei ik me nie mee.quote:
Instellingen zetten op dat je toestemming moet geven om mee te kijken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:21 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ja pzies ja.
Het moet in je beieid voorkomen, hier wordt het nu gegooid onder de noemer, als ik tijdens het thuiswerken een probleem heb dat ze kunnenn meekijken.
Maar ondertussen kunnen ze ieder moment van de dag meekijken.
Gezien de wet op de privacy mag dat volgens mij helemaal niet.
Zo hoort dat idd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Instellingen zetten op dat je toestemming moet geven om mee te kijken.
Bij ons is dat niet. Wij kunnen op de terminal servers zo meekijken.quote:
Echt niet als echte gluiperige admin ,zet je altijd een extra code erin zodat je altijd mee kan kijkenquote:
Waar?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:28 schreef Jarno het volgende:
Je reactie is verwijderd H. Kom ff rellen..
Dan gaan we misschien wel in jouw huis wonen dan!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:29 schreef Joene het volgende:
Nog ff over dat onderhoud van H , J.
Als ik doodgaat , komt het huis voor 80% vrij. Dus dat onderhoud zal wel meevallen .
Met zn alle!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan gaan we misschien wel in jouw huis wonen dan!.
Och als we weer allemaal een paar tientjes lappen per maand komt dat wel goed!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:34 schreef Joene het volgende:
Ken je dat trekken J
Whehehhehee ik zei trekken !
Stichten we zo een cummune!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |