abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71277198
Met digitale tunert erin he J das echt hendig !weg met je digitale kastje
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_71277211
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:06 schreef Joene het volgende:
Zover ik weet heb ik nooit klachten van overgehoord behalve te weinig scart dingen maarja dat protocol verdwijnt toch in den toekomst.
Hm da's wel een goede want ik wil wel redelijk wat aansluiten:

- digitenne ( ) hd recorder (scart)
- dvd speler (scart)
- pch (hdmi)
- wii (ik dacht ook hdmi?)
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_71277228
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_71277239
4 hdmi's
1 scart zit erop
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:10:39 #155
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71277250
Je hebt al hele mooi LCD tv's tegenwoordig voor ver onder de 1000 euro.
pi_71277257
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:10 schreef Joene het volgende:
4 hdmi's
1 scart zit erop
Da's dus wel te weinig. Qua scart.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_71277267
of toch 2 ? volgens hdtvnieuws
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:11:24 #158
2964 Armageddon
pi_71277268
Das een hele mooie J. en J. die Samsung.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:12:22 #159
2964 Armageddon
pi_71277294
Neem je een scart switch box. Opgelost.

Ik heb een ps3 en KPN interactieve tv. allebei HDMI.
pi_71277300
Ja nice tv voor weinig geld
pi_71277321
Ik zal eens checken of onze dvd speler misschien stiekum HDMI heeft. Denk het niet maar je weet het niet.
pi_71277339
Andres voor je zo een tv kauft ff checken dus.

BCC site zegt 1 scart
HDTVNIEUWS zegt 2 .

Ik geloof hdtvnieuws meer maarja.
pi_71277353
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:13 schreef Jarno het volgende:
Ik zal eens checken of onze dvd speler misschien stiekum HDMI heeft. Denk het niet maar je weet het niet.
Je zou je DVD-speler of Wii ook nog via component aan kunnen sluiten.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_71277420
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:12 schreef Joene het volgende:
Ja nice tv voor weinig geld
Nouja, ik vind 500 euro voor een tv eigenlijk best een bak geld. . Maar ik ben dan ook van het type dat altijd de goeiekoopste van de plank liet halen.
pi_71277437
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:13 schreef Joene het volgende:
Andres voor je zo een tv kauft ff checken dus.

BCC site zegt 1 scart
HDTVNIEUWS zegt 2 .

Ik geloof hdtvnieuws meer maarja.
Nouja, ik ga eerst maar eens bedenken of ik echt nu al een HDTV wil, en dan sta ik niet gelijk morgen in de winkel. Zal wel na de zomer worden ofzo.
pi_71277486
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:17 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nouja, ik ga eerst maar eens bedenken of ik echt nu al een HDTV wil, en dan sta ik niet gelijk morgen in de winkel. Zal wel na de zomer worden ofzo.
He J,wedden dat je morgen wel in de winkel staat ?
pi_71277501
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:16 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nouja, ik vind 500 euro voor een tv eigenlijk best een bak geld. . Maar ik ben dan ook van het type dat altijd de goeiekoopste van de plank liet halen.
*kuch* 4,5 jaar geleden 950 euro voor een normale breedbeeld betaald
pi_71277519
Je kan ook nog altijd via Marktplaats een breedbeeld CRT scoren, J.
Als je in je eigen buurt zoekt, hoef je waarschijnlijk niet eens de zenders opnieuw in te stellen.
pi_71277580
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je in je eigen buurt zoekt, hoef je waarschijnlijk niet eens de zenders opnieuw in te stellen.
je zit echt al helemaal in je rol als pauper he ?
pi_71277587
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:19 schreef Joene het volgende:

[..]

*kuch* 4,5 jaar geleden 950 euro voor een normale breedbeeld betaald
Onze vorige tv was geloof ik 250 - 300 euro, was een 4:3-tje en de huidige is een krijgertje van vrienden die zijn geemigreerd, ook een 4:3 maar een slag groter dan de vorige. TV's zijn dus nooit een enorme uitgavenpost geweest hier.
pi_71277597
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar da's geen HD.
pi_71277618
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:22 schreef Jarno het volgende:
Onze vorige tv was geloof ik 250 - 300 euro, was een 4:3-tje en de huidige is een krijgertje van vrienden die zijn geemigreerd, ook een 4:3 maar een slag groter dan de vorige. TV's zijn dus nooit een enorme uitgavenpost geweest hier.
Mijn huidige TV is de oude van mijn broertje. Gekocht voor 50 euro volgens mij.
De TV daarvoor heb ik van Dr. Daggla gekocht toen hij een LCD-TV kocht.
pi_71277625
quote:

[..]

Najah ik heb de tv 4,5 jaar terug gekocht , en toen kwam Oma op visite die zegt hier jongen die tv krijg je van mij.

Kreeg ik envelopje met 1k.
pi_71277650
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:23 schreef Joene het volgende:

[..]

Najah ik heb de tv 4,5 jaar terug gekocht , en toen kwam Oma op visite die zegt hier jongen die tv krijg je van mij.

Kreeg ik envelopje met 1k.
Ik heb geen oma's meer J. .
pi_71277662
quote:
Maar da's geen HD.
Boeie, voor de meeste bronnen is niet-HD voldoende.
En volgens de berichten valt het verschil tussen HD ready en Full-HD ook bijna niet te zien (behalve misschien met Blu-ray).
Een CRT is altijd nog onovertroffen qua contrast en vloeiendheid van het beeld (bij gebrek aan beter woord).
pi_71277691
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:24 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik heb geen oma's meer J. .
ik wel J ik wel
pi_71277727
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Boeie, voor de meeste bronnen is niet-HD voldoende.
En volgens de berichten valt het verschil tussen HD ready en Full-HD ook bijna niet te zien (behalve misschien met Blu-ray).
Een CRT is altijd nog onovertroffen qua contrast en vloeiendheid van het beeld (bij gebrek aan beter woord).
Ja ho, begrijp me niet verkeerd, ik zou ook het liefst een HD CRT kopen ofzo. Ik heb helemaal niks met het fenomeen LCD verder. Maar HD CRT's zijn er erg weinig gemaakt en ik weet ook niet of ze goedkoop zijn ivm hun platte neefjes. Maar ik vind LCD ook een compromis eerlijk gezegd. (Maarja, een film in HD - en dat is toch wat ik het meeste download nu - ziet er toch wel behoorlijk strakker uit op zo'n ding).
pi_71277774
Klinkt billijk.
Als ik later groot ben ga ik me ook maar eens echt verdiepen in dat downloaden.
De breedbeeldbeamert heb ik al .
pi_71277862
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Klinkt billijk.
Als ik later groot ben ga ik me ook maar eens echt verdiepen in dat downloaden.
De breedbeeldbeamert heb ik al .
Ik wil het gewoon stapsgewijs doen. Eerst een (goedkope) LCD zodat ik m'n films leuk kan kijken, volgend jaar loopt m'n internet abbo af en wil ik eens gaan kijken voor HD TV via de kabel via een leuk all-in-one pakket ofzo, en het zo een beetje opbouwen. En dan als laatste stap die goedkope LCD tv weer vervangen voor een echt leuke ofzo.
pi_71277889
Ik kreeg mijn dvd spelert of mijn Wii niet component aangesloten
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_71277935
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:32 schreef Tally het volgende:
Ik kreeg mijn dvd spelert of mijn Wii niet component aangesloten
Oh dat werkt bij ons wel. Nouja, werkte want de Wii staat nu werkeloos in de kast vanwege de Popcorn Hour en het tekort komen van aansluitingen enzo.
pi_71277950
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:34 schreef Jarno het volgende:

[..]

Oh dat werkt bij ons wel. Nouja, werkte want de Wii staat nu werkeloos in de kast vanwege de Popcorn Hour en het tekort komen van aansluitingen enzo.
Ik krijg geen kleur op tv
pi_71277982
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:34 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik krijg geen kleur op tv
Ohja, daar was wat mee idd. Ehmmmmm. *denkt*
pi_71277991
Mag ik je Wii hebben, J?
Ik heb straks tijd zat om ermee te spelen. .
pi_71277999
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:36 schreef Jarno het volgende:
Ohja, daar was wat mee idd. Ehmmmmm. *denkt*
Ik ken het wel van Scart.
pi_71278046
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ik ken het wel van Scart.
Ik eigenlijk vooral van S-Video (dat PS/2 achtige dingskie).
pi_71278105
Mja nou ik kreeg het niet voor elkaar en heb toen maar besloten dat ik de dvd spelert naar boven doe.
pi_71278159
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:40 schreef Tally het volgende:
Mja nou ik kreeg het niet voor elkaar en heb toen maar besloten dat ik de dvd spelert naar boven doe.
Die hebben we nodig voor de TikTak en Bumba D'VD's T.
pi_71278238
je zou over 45 minuten vakantie hebben zeg.
pi_71278264
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:42 schreef Jarno het volgende:

[..]

Die hebben we nodig voor de TikTak en Bumba D'VD's T.
Ja jij J. Ik heb geen koters.
En voor de rest download ik. En die staan dan op mijn mediaplayert.
pi_71278560
Zeg eens, mocht ik een laptop willen kopen, wat zouden jullie mij aanraden?
Eisen: Windows (speciaal voor J, ik moet native Autocad kunnen draaien ), af en toe een spelletje op een redelijke resolutie. Denk zelf aan een 15 of 16". Ik denk dat het verstandig is te wachten op Windows 7. Budget, laten we zeggen een 700 euro.
pi_71278590
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

Eisen: Windows (speciaal voor J, ik moet native Autocad kunnen draaien )
Oh. Dan weet ik het niet.
pi_71278619
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:56 schreef Jarno het volgende:
Oh. Dan weet ik het niet.
Ben je al zo dichtgetikt en geoogklept?
pi_71278690
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ben je al zo dichtgetikt en geoogklept?
Nouja, als het om Windows spul gaat zeg ik, koop gewoon de leukste Dell die je kunt vinden en voor 700 euro moet je best een leuke kunnen vinden lijkt me. Merken als Acer en Packard Bell heb ik gevoelsmatig een schurfthekel aan en 700 is eigenlijk te weinig om naar merken als HP of Sony te kijken. Denk ik he.
pi_71278772
Mja, ik twijfel eigenlijk ook nog wel een beetje tussen óf een goede laptop óf een nieuwe PC en netbookje. Maar die laatste optie is natuurlijk duurder, maar wel fijner voor bijvoorbeeld Autocad.
pi_71278807
Als ik aan autocad denk, denk ik niet direct aan laptops nee. Goed, een desktopvervangen met 17 inch scherm zal een eind kunnen komen, maar volgens mij wil je gewoon naar 20 - 23 inch minimaal.
pi_71278828
25 mins
pi_71278910
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:04 schreef Jarno het volgende:
Als ik aan autocad denk, denk ik niet direct aan laptops nee. Goed, een desktopvervangen met 17 inch scherm zal een eind kunnen komen, maar volgens mij wil je gewoon naar 20 - 23 inch minimaal.
Mja, daar heb ik dan nog weer een 20" breedbeeld voor staan.
pi_71278972
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Mja, daar heb ik dan nog weer een 20" breedbeeld voor staan.
Die je vervolgens elke keer aan je laptop moet knopen enzo. Maar goed, ik weet niet hoe intensief jij autocad thuis natuurlijk. En hoe vaak.
pi_71279082
Redelijk intensief en vaak, J.
Meeste 2D, maar ik ga denk ik ook nog wel wat 3D-en.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')