Ik moet toch wat, ik moet nu wachten op die gozer die iets op komt halen, daarna kan ik pas weg, fuckquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:07 schreef Cybey het volgende:
En je hebt er een topic over geopend... driedubbele faal...
Denk niet dat je nog hoeft te gaan eigenlijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik moet toch wat, ik moet nu wachten op die gozer die iets op komt halen, daarna kan ik pas weg, fuck
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:09 schreef Cybey het volgende:
[..]
Denk niet dat je nog hoeft te gaan eigenlijk
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:07 schreef Cybey het volgende:
En je hebt er een topic over geopend... driedubbele faal...
ik kreeg ooit een keer manderijnsmaak, ging bijna over me nek daarvan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:38 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
Ik hoop voor TS dat hij aardbeiensmaak krijgt bij zijn fluorbehandeling
Wat een sadist die tandarts van jou.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik kreeg ooit een keer manderijnsmaak, ging bijna over me nek daarvan.
Ik hoop dus dat hij manderijn krijgt
ja klopt, toen ik jaartje of 7 was ging hij ook lachen toen ik moest janken tijdens het boren van een gaatje in me kies. Ik was een mietje en moest me als een echte man gedragenquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:41 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Wat een sadist die tandarts van jou.
Bedankt, bijna vergetenquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:04 schreef Agiath het volgende:
Dus nu moet ik zo die tandarts bellen hoe laat ik ook alweer een afspraak had
Krijg kanker.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelukkig is die kerel vorig jaar dood gedaan aan een ziekte
Morgen is alles beterquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:58 schreef Agiath het volgende:
Ik kon gewoon nog terecht bij de tandarts, geen gaatjes![]()
En mijn band gefixt, alleen jammer dat ik de kettingspanning vergeten ben, dus nu rijdt dat ding alsnog voor geen meter, wat een kutdag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |