quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:53 schreef Zjakkie het volgende:[..]
Ik las hier dat hij 3,8 miljoen zou verdienen, bruto. Als je daar netto 1,5 miljoen minder aan overhoudt, dan betaal je dus zo'n 40% meer belasting. Dat vind ik nog wel heel veel.
Ja het scheelt veel. Dat klopt..
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:53 schreef Zjakkie het volgende:Bovendien is het nou eenmaal inherent aan het voetbalwereldje, het ene moment ben je nodig en het andere moment zetten ze je op straat.
En dus? Dat moet je als voetballer dan heel normaal vinden dat je het ene moment iets beloofd wordt en het ander moment maar naar de pijpen van de club moet dansen. KJH wil bij het ontbinden van het arbeidscontract een afkoop van Real. Dat is ook normaal in die wereld. Doen ze dat niet KJH kan dus gewoon zijn contract uitdienen.
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:53 schreef Zjakkie het volgende:En als andere spelers ruzie krijgen om geld dan roept (bijna) iedereen dat het geldwolven zijn. Maar nu doet Huntelaar het, en dan is het ineens zijn goed recht.
Ik vond dat Bogarde ook in zijn recht stond. Ik ben benieuwd of je ergens van mij een post kan vinden waar ik voetballers voor geldwolven uit maak,
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool -
JFT 96 -
Never forgotten