SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schiet es op danquote:
we kwamen wel tegelijkertijd Muisquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:39 schreef Soury het volgende:
Ikwas wat aan het tikken in de vorige toen ik er achter kwam dat ie vol was en nu weet ik het niet meer. Was een zeer zware belangrijke post btw
hé jij bent ook weer meteen wakkerquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die regel hadden we toch op eigen houtje afgeschaft?
Tja, dan kan ik dus niet gaan slapen. Denk eens heel goed na?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:39 schreef Soury het volgende:
Ikwas wat aan het tikken in de vorige toen ik er achter kwam dat ie vol was en nu weet ik het niet meer. Was een zeer zware belangrijke post btw
Ik zat ook in de TBO SC.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
hé jij bent ook weer meteen wakker![]()
nee mocht alléén na 5 minuten![]()
zeer strenge regel
Door mijn frustratie en boosheid is dat spontaan gewistquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tja, dan kan ik dus niet gaan slapen. Denk eens heel goed na?
nah... neem nog een slokkie ''thee'' en denk effe na jah.......quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:39 schreef Soury het volgende:
Heb je gezienquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zat ook in de TBO SC.
En als Remlof iets zegt, dan heb ik de neiging het tegenovergestelde te doen.![]()
Je gaat je haar geel vervenquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zat ook in de TBO SC.
En als Remlof iets zegt, dan heb ik de neiging het tegenovergestelde te doen.![]()
Af en toe in TBO. Waren nu 2 SC's open, dus druk gepost.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
kom jij daar ook
ga ik strakkies is effe kijken wat je daar hebt uitgespookt...
Nee.... ik doe altijd precies wat Remmy zegt, écht heur.....
ik zou niet anders willen
Blond- verf- haar- morgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |