SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schiet es op danquote:
we kwamen wel tegelijkertijd Muisquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:39 schreef Soury het volgende:
Ikwas wat aan het tikken in de vorige toen ik er achter kwam dat ie vol was en nu weet ik het niet meer. Was een zeer zware belangrijke post btw
hé jij bent ook weer meteen wakkerquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die regel hadden we toch op eigen houtje afgeschaft?
Tja, dan kan ik dus niet gaan slapen. Denk eens heel goed na?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:39 schreef Soury het volgende:
Ikwas wat aan het tikken in de vorige toen ik er achter kwam dat ie vol was en nu weet ik het niet meer. Was een zeer zware belangrijke post btw
Ik zat ook in de TBO SC.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
hé jij bent ook weer meteen wakker![]()
nee mocht alléén na 5 minuten![]()
zeer strenge regel
Door mijn frustratie en boosheid is dat spontaan gewistquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tja, dan kan ik dus niet gaan slapen. Denk eens heel goed na?
nah... neem nog een slokkie ''thee'' en denk effe na jah.......quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:39 schreef Soury het volgende:
Heb je gezienquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zat ook in de TBO SC.
En als Remlof iets zegt, dan heb ik de neiging het tegenovergestelde te doen.![]()
Je gaat je haar geel vervenquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zat ook in de TBO SC.
En als Remlof iets zegt, dan heb ik de neiging het tegenovergestelde te doen.![]()
Af en toe in TBO. Waren nu 2 SC's open, dus druk gepost.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
kom jij daar ook
ga ik strakkies is effe kijken wat je daar hebt uitgespookt...
Nee.... ik doe altijd precies wat Remmy zegt, écht heur.....
ik zou niet anders willen
Blond- verf- haar- morgenquote:
Ja kan ik es uitslapen ...!!!quote:
je moet je trouwens gaan melden bij Brandyquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
je moet je trouwens gaan melden bij Brandyof meneer Klonk en je excuses aanbieden
dat je de regel hebt overtreden![]()
ga maar effe doen
Donequote:Op woensdag 22 juli 2009 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
[GC Voetenterug] meerdere antwoorden op een vraag
Ik had je al aangekondigd Muis.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
[GC Voetenterug] meerdere antwoorden op een vraag
Reactie ook aldaarquote:
En de tosti's niet?quote:
Waarnaar..quote:
Ja als je echt jarig bent reageer ik niet meerquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Gert vuile lurkert had ik niet eens gezien....
quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
"Vuile lurkert" nog wel! Ik postte een kwartier daarvoor nog in het andere topic of zo, dus écht sluipenderwijs sneaky was het ook weer niet. Vuil wél, maar dat ko... o wacht! Ophouden met dom kletsen, want ER IS ER EEN JARIG HOERA HOERA, DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS ............... EH...... ja de mystery guest dus, maarre: gefeliciteerd, nog vele jaren en ik wil een verjaardagsbiertje binnenkort.
![]()
![]()
![]()
Gertquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
"Vuile lurkert" nog wel! Ik postte een kwartier daarvoor nog in het andere topic of zo, dus écht sluipenderwijs sneaky was het ook weer niet. Vuil wél, maar dat ko... o wacht! Ophouden met dom kletsen, want ER IS ER EEN JARIG HOERA HOERA, DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS ............... EH...... ja de mystery guest dus, maarre: gefeliciteerd, nog vele jaren en ik wil een verjaardagsbiertje binnenkort.
![]()
![]()
![]()
Dan word je pimpelpaars op fokquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:06 schreef Talitha het volgende:
Dat was dus in die docu over auteursrecht. Schijnt illegaal te zijn om happy birthday te zingen.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
nooit je mond zo wijd open doen als Gert in de buurt is......
![]()
![]()
![]()
Dat valt wel mee hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
nooit je mond zo wijd open doen als Gert in de buurt is......
![]()
![]()
![]()
Huh?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:10 schreef FANN het volgende:SJESUS, JULLIE KUNnen ook nooit normaal doen
sorry kutcaps.......
Kutcaps!quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:10 schreef FANN het volgende:SJESUS, JULLIE KUNnen ook nooit normaal doen
sorry kutcaps.......
35 secondenquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Kutcaps!![]()
O nee, dan krijg je weer een ban.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
[RLS SC #260] Waarom zijn de bananen krom?
Vraag het niet voor noppes
Laat maar meis..quote:
Denk aan je hartquote:
Hmmz.quote:
HAHAHAHAHAquote:
Ik pluis altijd haar postgeschiedenis uit. Dagtaak maar ik heb het er voor over. En conclusie !! Niet schuldigquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmz.![]()
Ik vind dat we opheldering moeten eisen!
zonder te zeggen waarover, je weet nooit wat ze ineens spontaan opbiecht
Ik vermoed een 50% geslaagde poging om Bongetje te imiteren.quote:
én hoe ziet mijn postgeschiedenis er eigenlijk uit voor iemand anders,quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik pluis altijd haar postgeschiedenis uit. Dagtaak maar ik heb het er voor over. En conclusie !! Niet schuldig
Feliciteer hier liesje1979!quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
dus jij weet het wél.......
ben JIJ soms jarig???
Ik kan best wel paints maken maar kost tijd, ik zie nu een Bong op die meet die met hoofdletters dag zegt tegen iedereen HOIquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vermoed een 50% geslaagde poging om Bongetje te imiteren.
Wat zou dan 100% geslaagd zijn?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vermoed een 50% geslaagde poging om Bongetje te imiteren.
Dat vergeet ik steeds, welke van de 2 de echte Bong-smilie is.quote:
quote:
Weleke anderequote:Op donderdag 23 juli 2009 00:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat vergeet ik steeds, welke van de 2 de echte Bong-smilie is.
beide volgens mijquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
of
![]()
Maar ik ga slapen, want anders kukel ik om.![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
of
![]()
Maar ik ga slapen, want anders kukel ik om.![]()
Ja!quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:27 schreef Soury het volgende:
Hee Lies jaartje ouder !!!! Oh vandaar die verf![]()
Nog een smiley. Truste!quote:
lucht op heur..........quote:
Wat nu weerquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
lucht op heur..........
ik hab die laptop op schoot en die gaat op je blaas drukken dus ik zal nog wel tig keren moeten![]()
wordt trouwns ook hastikke heet.....![]()
ik gooi d'r effe een kussen onder anders heb ik straks een brandend kruisje
die laptop wordt hastikke heet ... of is dat niet normaal......quote:
Is dat zo.. oohquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
die laptop wordt hastikke heet ... of is dat niet normaal......
ik verbrand zowat mijn ''ballen''
sjesus, zijn dat allemaal pubers ofzo...quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:37 schreef vosss het volgende:
Pics or it didnt hap..... wachteven.... dat mokkel is 30 geworden?? Laat die pics maar zitten
Nou Fann sinds ik op fok zit heb ik jeugdpuistjesquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
sjesus, zijn dat allemaal pubers ofzo...
Zou je denken?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
sjesus, zijn dat allemaal pubers ofzo...
komt door die Hemaworsten .......quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou Fann sinds ik op fok zit heb ik jeugdpuistjes
quote:
Godver mijn vriezer is sinds de crash leeg !!quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
komt door die Hemaworsten .......
écht waar jij vreet volgens mij alleen maar rotzooi... of niet?
beter !!quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Godver mijn vriezer is sinds de crash leeg !!
Ja ik heb er plaatjes vanquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
beter !!
Dan moet je die zooi niet meer kopen.....
maak gewoon grote pannen met Zoep enzo.... en dan heb je extra om in te vriezen
ben je zo van je puissies af.......
Ach joh !!! Niks aan de hand jong en 30 is cool...quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
@Fann, als ik het dan toch moet vieren dan hier!\
Maar wel lief van remlof!![]()
Bedankt iedereen!![]()
30, het klinkt zo oud, maar nee gert geen pijn vooralsnog
als je 30 al oud vind klinken ga je vast huilen als je 40 wordt...quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
Bedankt iedereen!![]()
Gefeliciteerd, ook namens de afdeling Bayernquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
Bedankt iedereen!![]()
Heee met vervroegd verlofquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ook namens de afdeling Bayern
Wegens uitzonderlijk goed gedrag .... gewoon netjes niet tegen je ban in gaan en niet klonen en alles sal recht komen.quote:
Snolquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wegens uitzonderlijk goed gedrag .... gewoon netjes niet tegen je ban in gaan en niet klonen en alles sal recht komen.
ben je weer ''vrijgelaten'' ?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja jaquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wegens uitzonderlijk goed gedrag .... gewoon netjes niet tegen je ban in gaan en niet klonen en alles sal recht komen.
Nouja zeg! Waarom dat nu weer?quote:
Hier word ik blij vanquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
als je 30 al oud vind klinken ga je vast huilen als je 40 wordt...
en het leven begint pas bij 40 !!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was ik ook zeker niet van planquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
jah oké oké ikke was een beetje vroeg..... maar voor de meeste gevallen gaat dit toch wel op
Bedankt!quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie zegt dat Peter niet 1 van mijn persoonlijkheden is?quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedankt!
Maar als dat betekent dat Peter niet meer post nu...
Denk dat ie slimmer is dan je denktquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedankt!
Maar als dat betekent dat Peter niet meer post nu...
ik mag jullie alletwee niet zoquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie zegt dat Peter niet 1 van mijn persoonlijkheden is?
Is ook helemaal niet belangrijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Voordat ik ga trouwen? De rest van m'n leven denk ik
neehee lulloquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Voordat ik ga trouwen? De rest van m'n leven denk ik
Nou danquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
is ook..... is ook......
tis maar een papiertje...
quote:
Het maakt geen verschil geloof mequote:
Dat is het alquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
alléén zijn haar zal misschien iets ''dunner'' worden![]()
hebben wij weer geen last van
Klote man dan ga je doodquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:25 schreef remlof het volgende:
Dat weet ik, maak me er ook totaal niet druk om![]()
Ga gewoon motorrijlessen nemen volgend jaar
quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie zegt dat Peter niet 1 van mijn persoonlijkheden is?
Erg he?quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja Rem....... en dan krijg je nog prostaatproblemen enzo....![]()
tis allemaal wat met die mannen
Welk ropic?quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:30 schreef FANN het volgende:
Lies??????????????
ken je al die gasten in dat topic???
ik ook nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar nee, ik lig er niet wakker van, ben geen wijf
quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Erg he?
Maar nee, ik lig er niet wakker van, ben geen wijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]''zucht''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Welke zone was dat ook alweerquote:
Dat was niet de bedoelingquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:38 schreef FANN het volgende:
[..]
die raakte me rechtstreeks in mijn ''G-spot"
Ik kan dat ding niet vindenquote:
Ga maar op zoekquote:
Als het echt niks is kun je het altijd nog afscheren.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:45 schreef liesje1979 het volgende:
Thanks meiden!![]()
Bij nader inzien (daglicht) is mijn haar toch niet helemaal wat ik bedoeld had
Het lijkt wel zwart! Mijn moeder gaat huilen straks
Zienquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:45 schreef liesje1979 het volgende:
Thanks meiden!![]()
Nu mag ik!quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:45 schreef liesje1979 het volgende:
Thanks meiden!![]()
Bedankt Tom!quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nu mag ik!
Gefeliciteerd.
[ afbeelding ]
Ja. En ik fietste daar vanochtend doorheen. Maar toen miezerde het slechts een beetje.quote:
Das wel ernstig Cc.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En ik fietste daar vanochtend doorheen. Maar toen miezerde het slechts een beetje.
En een collega heeft net iets met mijn iPhone gedaan en nu moet ik opnieuw mijn pincode invoeren. Maar die heb ik thuisliggen. En nu izt ik er heel erg over te denken om in de pauze even een auto te lenen om die pincode thuis op te halen.
Ja. Ga het ook maar niet doen, want mezelf een beetje (...) kennende, zit ik er dan de hele tijd mee te pielen.quote:
Waarom pas in je pauze?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En ik fietste daar vanochtend doorheen. Maar toen miezerde het slechts een beetje.
En een collega heeft net iets met mijn iPhone gedaan en nu moet ik opnieuw mijn pincode invoeren. Maar die heb ik thuisliggen. En nu izt ik er heel erg over te denken om in de pauze even een auto te lenen om die pincode thuis op te halen.
Over een weekje is het nieuwe er vanaf en ben je weer je normale zelf.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ga het ook maar niet doen, want mezelf een beetje (...) kennende, zit ik er dan de hele tijd mee te pielen.
Verslavend onding dat het is.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
je moet je trouwens gaan melden bij Brandyof meneer Klonk en je excuses aanbieden
dat je de regel hebt overtreden![]()
ga maar effe doen
Kwamen ze pas na 12 uur?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
Thanks Deisyy![]()
En ik ben al terug van de AH, maar ik zal het volgende keer proberen.
Mijn ouders belden net, ze komen een uurtje later. Vervelend!
En de zon schijnt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:53 schreef Copycat het volgende:One nation under a groove ... gettin' down just for the funk of it. One nation, and we're on the move. Nothing can stop us now
.
OP Ekkersrijt nog niet.quote:
Nog even geduld buuf. Gaat goed komen.quote:
Volgens buienradar zitten we anders echt heel de middag onder een wolk zo te zien.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nog even geduld buuf. Gaat goed komen.![]()
http://www9.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=verwachting1x1
Nee toch? Of kijk ik bij het verkeerde drieprovincienpunt? Na drieeen moet het beter worden volgens mij.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens buienradar zitten we anders echt heel de middag onder een wolk zo te zien.
Het zijn buien, heel Europa ligt gewoon onder een wolkendekquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:13 schreef Gert het volgende:
Die flarden die op de buienradar over Nederland schieten, dat zijn búien toch hè, zoals de naam al zegt? Of is het de bewolking?
Want in het laatste geval zou het hier stralend blauw moeten zijn maar het is grijs. En droog, dat dan weer wel.
Hier komt de zon af en toe tussen de wolken door. Ik ben al met weinig tevreden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:13 schreef Gert het volgende:
Die flarden die op de buienradar over Nederland schieten, dat zijn búien toch hè, zoals de naam al zegt? Of is het de bewolking?
Want in het laatste geval zou het hier stralend blauw moeten zijn maar het is grijs. En droog, dat dan weer wel.
Je moet natuurlijk wel vooruit kijkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens buienradar zitten we anders echt heel de middag onder een wolk zo te zien.
Wat een gezeik zeg. Hier kun je gewoon bellen als je grof vuil hebt en dan komen ze het ophalen, gratis.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:31 schreef Copycat het volgende:
Jezus, wat een gedoe. Ik moet wat ouwe zooi naar de stort brengen, maar daar heb je dus een Stadspas voor nodig. Nu heb ik die vorig jaar vast wel per post ontvangen, maar waar dat kreng is?
En een nieuwe aanvragen gaat ook zomaar niet. Nee! Dan moet je eerst aangifte bij de politie doen en dan krijg je een bewijs van verlies en dan kun je weer een nieuwe aanvragen.
Alsof dat kreng van goud is.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mwoah heeft het zin om die rommel terug te lezen?
succes........quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zien![]()
Helpt het dan niet als je het gewoon vier of vijf keer wast met veel shampoo?
Of is het niet van de uitwasbare spullie?
Ik ga straks fijn naar de kapper, weer eens even een stuk van mijn lange haar af laten halen. Kleuren doe ik al jaren niet meer aan, wel veel gedaan zo tot mijn 25e. Maar je moet dat altijd zo bijhouden....
reken ik ook goed !quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:53 schreef debuurvrouw het volgende:
OH, en als antwoord op de TT: omdat ze recht niet in de schil passen.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:55 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Mwoahik zou er niet aan beginnen als ik jou was
Maar je hebt gelijk, zonder jou was deze RLS GC reeks allang dood geweest,
blij dat je weer terug bent...![]()
Krijgen we tenminste weer échte kwaliteitsposten net zoals vroeger
* Dementor eet een groene appel
[ afbeelding ]
Die groene appels zijn wel zuur trouwens![]()
dus je moet er wel even doorheen leren bijten...
Die uitdrukking ken je toch wel?
Of zoals de duitsers zeggen ''in den sauern Apfel beiszen'' .
Ben je blij met je nieuwe phoontje?![]()
Tis toch geen Apple hé die recensies waren niet al te best bij Radar.......
[ afbeelding ]
Apple heeft zijn eigen variant: The Apple of Death.![]()
Hoe ironisch: het opstartscherm, een zure appel waar je even doorheen moet bijten.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe noemen ze je in de FB ook alweer?
Oja een schetter wijf.
Ach ik zeg er tenminste wat van, maar er zijn wel meer users die zich storen aan die zwakzinnige praatjes iedere nacht.quote:
Huh? Wat mis ik?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach ik zeg er tenminste wat van, maar er zijn wel meer users die zich storen aan die zwakzinnige praatjes iedere nacht.
ow. is dat zo?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach ik zeg er tenminste wat van, maar er zijn wel meer users die zich storen aan die zwakzinnige praatjes iedere nacht.
Dat zou echt een enorm gemis zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ow. is dat zo?
nou dan hoor iik het graag...
Gaan jij en Juud nu ook zeggen dat ik hier op moet tieven ?
nee toch hé![]()
kan ik neregens meer posten......
dank jequote:Op donderdag 23 juli 2009 14:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zou echt een enorm gemis zijn.
Er gaat ergens een belletje rinkelen.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er gaat ergens een belletje rinkelen.![]()
Maar die appel kan ik niet plaatsen. En dan komt Cc nog eens met haar nectarine.![]()
Ik heb aardbeitjes gegeten vanochtend.
Ik maakte even een recap voor mezelf.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:13 schreef Talitha het volgende:
Maar die appel kan ik niet plaatsen. En dan komt Cc nog eens met haar nectarine.![]()
Ik heb aardbeitjes gegeten vanochtend.
Denk je wel aan je vitamientjes? Twee stuks fruit per dag hè.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:15 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik heb een kwasantje met honing gegeten![]()
was lekker.....
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Denk je wel aan je vitamientjes? Twee stuks fruit per dag hè.
En hoe lang ben je nu rookvrij?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik maakte even een recap voor mezelf.
Fruit: Check!
iPhone: Check!
Haarverf: Check!
Maar! Ik rook niet!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:30 schreef Talitha het volgende:
En hoe lang ben je nu rookvrij? [ afbeelding ]
Half jaar rookvrij komt in zichtquote:Four months, two weeks, one day, 22 hours, 51 minutes and 40 seconds. 2207 cigarettes not smoked, saving ¤ 522,61. Life saved: 1 week, 15 hours, 55 minutes.
En dat 'life saved', is dat je eigen leven of dat van een ander?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Half jaar rookvrij komt in zicht.
Geen van beiden. Ik dacht eerst dat dat inderdaad tijd was die je aan je leven toevoegt door te stoppen, maar schijnbaar is dat de tijd die je niet aan roken hebt vergooid.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:36 schreef Talitha het volgende:
En dat 'life saved', is dat je eigen leven of dat van een ander?
Jammer, het klonk wel stoer.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen van beiden. Ik dacht eerst dat dat inderdaad tijd was die je aan je leven toevoegt door te stoppen, maar schijnbaar is dat de tijd die je niet aan roken hebt vergooid.
Ja!quote:
Ik drink cola light.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Alhoewel ik nog immer mijn dennenbos rook.
Nog anderhalf uurquote:
Ruilen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:18 schreef hondjes het volgende:
Ben weer gepakt en gezakt, nu nog de auto in.
Wat een rot leven he...moet ik weer die hitte in..quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
Móet je weer naar Spanje?
Ik heb met je te doen.
Zielig he, moet ze weer naar dat huis met 2 zwembadenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
Móet je weer naar Spanje?
Ik heb met je te doen.
Kut voor je.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:18 schreef hondjes het volgende:
Ben weer gepakt en gezakt, nu nog de auto in.
Kan ook niet wachten om haar weer te zien..ons moppie..quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut voor je.![]()
Veel plezier met je kleinkind, goeie reis en duik niet in 2 zwembaden tegelijk.
Waar ga je heen op vekeesjuhn,,,zag het op andere topic.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut voor je.![]()
Veel plezier met je kleinkind, goeie reis en duik niet in 2 zwembaden tegelijk.
Naar de Bourgogne, vriendin van ons woont daar. Ik heb er zin an.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:05 schreef hondjes het volgende:
Waar ga je heen op vekeesjuhn,,,zag het op andere topic.
Mieten of meeëten?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:49 schreef hondjes het volgende:
Vorig jaar wilde ik hem voor mijn verjaardag,,
nou, ik naar de winkel, moest ik drie maanden wachten, kwam ik op een lijst.en toen dacht ik..laat maar.
Zal Coos al in Spanje zijn,
Hij komt meeten, dus we houden jullie op de hoogte ,
O lekker, wanneer ga je weg?quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naar de Bourgogne, vriendin van ons woont daar. Ik heb er zin an.
dus ook naar het zuiden, lekker he..quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naar de Bourgogne, vriendin van ons woont daar. Ik heb er zin an.
Hihi leuk!quote:
Zijn we maar met z'n tweetjes?quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zijn we maar met z'n tweetjes?![]()
Ik zocht dat nummer van Bill Withers op youtube: 'just the two of us'. Niet te vinden! Wel een Will Smith-versie, maar daar doe ik het niet voor.
En wie mag die zingert dan wel zijn?quote:
Doe ik deze er ff dwars doorheen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja! en nu heb ik just the two of us, we can make it if we trie just the two of us, you and i in mijn hoof
De eerste de beste man die nu de SC binnenloopt mag dirty old man zijn.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
De eerste de beste man die nu de SC binnenloopt mag dirty old man zijn.
quote:
Nope, in principe niet maar mijn imkertje heeft wat kunnen regelen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Hey BQ ga je toch nog lekker op vakantie, dat zat toch niet in de planning?
Nooit naar een concert geweest. Ooooo wat is hij nog jong daar.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 16 was ben ik naar een concert van ze geweest, was cool.
En dan ga ik meteen even kijken van welk jaar jij bent...quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 16 was ben ik naar een concert van ze geweest, was cool.
hey!quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dan ga ik meteen even kijken van welk jaar jij bent...
Waarom hebben jullie allemaal geen geboortedatum in je profiel?
Ben nooit een echte Beatle fan geweest maar sommige nummers kun je gewoon niet omheen. Later toen John samen met zijn vrouw ? ben de naam ff kwijt, een band vormde waren er ook heeeel goede nummers.quote:
Omdat we jong van hart en geest zijn en niet afgerekent willen worden op een geboortejaar?quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
ik wilde 1000 jaar voor cristus invullen maar dat ging nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oh, zo oud.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Omdat we jong van hart en geest zijn en niet afgerekent willen worden op een geboortejaar?
Hoe kan je nou afgerekend worden op je geboortejaar?quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Omdat we jong van hart en geest zijn en niet afgerekent willen worden op een geboortejaar?
Ja leuk hè die YTjes weet alleen niet hoe ik die hier krijg, ben gewend om gewoon een link neer te plempen..quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe kan je nou afgerekend worden op je geboortejaar?![]()
Ik vind het altijd wel leuk om te zien van welke generatie iemand is. Zeker in combinatie met al die youtubjes.
Lekker hoor, vooral als het onverwacht is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, in principe niet maar mijn imkertje heeft wat kunnen regelen.
Das precies wat je moet doen. Youtubje zoeken, link uit adresbalk kopieren en hier in je postje plakken. Maakt FOK er zelf zo'n youtube-je van.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja leuk hè die YTjes weet alleen niet hoe ik die hier krijg, ben gewend om gewoon een link neer te plempen..
Ff proberenquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Das precies wat je moet doen. Youtubje zoeken, link uit adresbalk kopieren en hier in je postje plakken. Maakt FOK er zelf zo'n youtube-je van.
Ik heb niets ingevuld bij mijn profiel, ik weet ook niet waarom nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |