abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71233290
Ik denk erover om de eerstegraads lerarenopleiding te gaan doen aan de Hogeschool in Amsterdam. Die duurt 3 jaar in deeltijd. Ik ben nu tweedegraads bevoegd docent in het VO maar wil uiteindelijk in de bovenbouw lesgeven en wat meer over het vak leren.

Wie heeft er ook zo'n eerstegraads opleiding gedaan? Of er verhalen over gehoord? Ik hoop namelijk dat ik ook echt wat zal leren over het vak zelf, Nederlands, en dat de nadruk niet al teveel ligt op reflecties en portfolio's en dat soort zaken.

En hoe ervaarden jullie dat met een baan ernaast? De opleiding is namelijk deeltijd, maar ik werk er best veel naast (3,5 dag).

Kortom, alle opmerkingen zijn welkom!
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:02:31 #2
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_71241709
Ik ben bijna klaar met een 1e graad deeltijd van 3 jaar. Heb het gecombineerd met een 0,8 baan en later werd dat 1,0. De combinatie van werk en studie (wiskunde) viel me wel zwaar. Maar als je echt wilt, en bereid bent om hard te werken is het te doen.
kloep kloep
pi_71284331
Hoe kun je het nou "zwaar" vinden? Leraren hebben de meest riante CAO van alle beroepen bijna.
Goed salaris en vooral niet vergeten de vakantie dagen e.d.
75 topics = FIN
pi_71284678
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef FP128 het volgende:
Hoe kun je het nou "zwaar" vinden? Leraren hebben de meest riante CAO van alle beroepen bijna.
Goed salaris en vooral niet vergeten de vakantie dagen e.d.
Dan neem ik aan dat je op dit topic hebt geklikt omdat je interesse hebt in die relaxte en riante baan. Da's mooi, want zoals je weet zitten we te springen om collega's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')