3FM was eerderquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:28 schreef geelkuikentje het volgende:
Hey TS heeft mijn avatar (ongeveer) gebruikt(zie mijn last.fm)
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:50 schreef Harajuku. het volgende:
Dus je hebt hem al gewassen en nu vraag je of dat wel mag?
ik ben vergeten foto's van toen te makenquote:
Ik kan de "caaf" niet vinden?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben vergeten foto's van toen te makenmaar we hebben er zeker 3cm vanaf geknipt nu.
ik durf niet te veel omdat het niet mijn caaf is. Ga m niet kaal knippen.
Vanmiddag heeft ie hier nog in de tuin gestaan. De buren hebben niet echt een buitending voor hem, dus hebben we een oude rattenkooi gepakt![]()
De kat van ons vond hem iig reuzeinteresant![]()
[ afbeelding ]
dank jequote:Op donderdag 23 juli 2009 11:46 schreef Sjowhan het volgende:
Zo te zien is de cavia flink opgeknapt, wat een leukert. Er is al een "centraal" topic voor cavia's ( [centraal] cavia's met foto's deel 22 ) maar goed dat je 't hier vraagt
.
Als ik het goed heb, is het ras een langhaar, en dient inderdaad hij ook op z'n tijd bijgeknipt te worden. Vooral bij de kont is het erg belangrijk, omdat anders het gaat klitten (zoals je zelf gezien hebt), jammer dat de buren daar geen zorg voor hebben, want 't is zeker wel belangrijk dat het gedaan wordt.
Je kan het trouwens nog wel korter doen als je 't zou willen,dit is zeker voor dit ras geen probleem.
Maargoed, de cavia kan eigenlijk bijna alles qua groenten/fruit wel hebben, andijvie, sla (maar wel in mindere mate), wortels, bloemkool, broccoli, paprika, witlof, appel etc. Er zijn zelfs cavia's die ook van aardbeien, sinaasappel en/of banaan houden, maar dat ligt echt aan zijn eigen smaak.
Hooi zijn ze vaak ook erg gek op, en 't helpt daarnaast ook de tanden te slijten.
Kun je altijd proberen, ik kan me niet herinneren dat de mijne het aten maar ja zoveel cavia's zoveel smaken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dank je voor het uitgebreide antwoord![]()
mogen cavia's ook sinaasappels?
Inderdaad. Mijn (overleden oude ) cavia lustte ook sinaasappel, maar mijn huidige cavia's hebben er geen zin in, en laten het gewoon links liggenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Kun je altijd proberen, ik kan me niet herinneren dat de mijne het aten maar ja zoveek cavia's zoveel smaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |