Jaaaaa die mooi hèquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb echt geen auto gereden, ik starte hem voor de aansteker en opeens reed ie achteruit
Ja in dat rose pakje van je kan ik me er wat bij voorstellenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:11 schreef Belialtje het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar op het Viva forum om geestelijkk geknakte meiskes op te scharrelen en in het brommerhok te nagelen en ze achter te laten met een telefoonkaart
Nee joh ze was zo high als maar zijn kanquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:15 schreef HiDiHo het volgende:
Wist ie niet dat de aansteker het ook deed zonder te starten?
Daar heb ik niets aan toe te voegen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer gebaren heb ik niet in mijn vocabulaire
Ik zou ze toch maar een beetje gebruiken, voor je het weet steken ze je aanquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik op FOK mijn hersens ga gebruiken? Veel te veel gekken hier.
Wat een lelijke ava!quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja in dat rose pakje van je kan ik me er wat bij voorstellen
Ja, dan vergis ik me ook weleensquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee joh ze was zo high als maar zijn kan
Ik kan me niet voorstellen als je nuchter ziet dat er zoveel mannetjes achter de auto staan dat je dan toch nog zonder problemen denkt weg te kunnen rijden.quote:
Ja en jij trekt volle zalenquote:
Die waarschuwing had best wat eerder kunnen komen, als ik het zo aanleesquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou ze toch maar een beetje gebruiken, voor je het weet steken ze je aan
is dat jouw vinger?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer gebaren heb ik niet in mijn vocabulaire
Volgens mij kun jij veel mooier!quote:
Ik post in dit topic, dus het is al te laat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou ze toch maar een beetje gebruiken, voor je het weet steken ze je aan
Ja sorry rose monstertje, tijdelijk doe het er maar even meequote:
Ja ik las hetquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik post in dit topic, dus het is al te laat.
Ga elders wel even glurenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja sorry rose monstertje, tijdelijk doe het er maar even mee
Pardon?quote:
Ow...ben jij er zo 1quote:
Ze wil overlopen naar de concurrentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |