Gast. --> contradictiequote:Op woensdag 22 juli 2009 20:40 schreef B.E.D het volgende:
Komt hij straks nou wel of niet met een gloednieuw seizoen dagelijke talkshows?
Ik hoop het wel
Klacht: Onduidelijkheid over de terugkeer van Robert Jensen met een hilarische talkshow van maandag tot en met vrijdag, bij RTL.
Ben je serieus dood?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:42 schreef IkBenOzan het volgende:
Jensen heeft longkanker. En ik ben echt dood serieus.
Heb wel interesse. Wat vraagt 'ie ervoor?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:42 schreef IkBenOzan het volgende:
Jensen heeft longkanker. En ik ben echt doodserieus.
Dit zijn geen grappen meer.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:42 schreef IkBenOzan het volgende:
Jensen heeft longkanker. En ik ben echt doodserieus.
Wat wil 'ie ervoor hebben dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:46 schreef IkBenOzan het volgende:
Jullie hoeven het niet te geloven maar ik ken iemand die iemand kent die Jensen persoonlijk kent.En hij heeft serieus longkanker..
Jensen heeft helemaal geen kanker.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:46 schreef IkBenOzan het volgende:
Jullie hoeven het niet te geloven maar ik ken iemand die iemand kent die Jensen persoonlijk kent.En hij heeft serieus longkanker..
ik ken ook iemand die iemand kentquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:46 schreef IkBenOzan het volgende:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:53 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Jensen heeft helemaal geen kanker.
http://news.google.nl/news?pz=1&ned=nl_nl&hl=nl&q=kanker+jensen
Wat jij wil kerelquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ken ook iemand die iemand kent
en weet je wat die zei?
jij praat bullshit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |