abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73402917
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:07 schreef simmu het volgende:

[..]

allebei de guppen he
kom je hier een bakkie pakken. met de rust valt het hier wel mee trouwens hoor, zo met de alcoholische radio-oranje liefhebbende in het bezit van kettingzaag-op-diesel buurman
Hehe! Nou ik vind Drenthe (die 'stad' in het zuiden van drenthe) heerlijk rustig t.o.v Londen. Ik heb slechts 4 dagen in de week les in Londen, en probeer dat zo goed mogelijk te combineren om in de weekenden zoveel mogelijk thuis te zijn. Voor de rest anti stress oefeningen opzoeken, yoga boekjes lezen .. en mn kat weer opzoeken thuis in Nederland,
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_73539337
Echt prachtig dit. En het werkt ook nog.

http://www.dumpert.nl/med(...)n_het_traplopen.html

Een leuke analogie die je zou kunnen maken is eigenlijk dat je ziet dat regulering waarschijnlijk veel minder effectief is dan prikkels veranderen. Dat is interessant in het kader van de vermeende 'perverse' prikkels die vanuit bonussen uit zouden gaan en de kwalijke gevolgen die zij zouden hebben voor ondernemingen, zelfs al is dat dus het geval dan nog zie je eigenlijk dat regulering van bonussen niet te juiste weg is. Het is een gemakkelijke weg, maar met een laag rendement.

Veel beter is het om binnen het huidige krachtenspel van prikkels die bij mensen binnen komen de prikkels zo te veranderen zodat zij tot ander gedrag over gaan. Anders gezegd, zijn er prikkels binnen het huidige systeem die het gedrag veroorzaken zoals wij dat nu zien?

[ Bericht 27% gewijzigd door Bolkesteijn op 10-10-2009 01:22:31 ]
  Moderator zaterdag 10 oktober 2009 @ 01:16:42 #103
236264 crew  capricia
pi_73539395
Oh, we hebben ook al een slowchat topic! Jee...ik ben afwezig geweest...wat heb ik gemist?
Wie heeft er een relatie met wie???
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73539492
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 01:16 schreef capricia het volgende:
Oh, we hebben ook al een slowchat topic! Jee...ik ben afwezig geweest...wat heb ik gemist?
Het leuke van een forum is dat je eenvoudig conversaties terug kunt vinden.
  Moderator zaterdag 10 oktober 2009 @ 01:24:12 #105
236264 crew  capricia
pi_73539524
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 01:21 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ja, zo zie ik dat wel 'al' bij deel 2 zijn..
Ik zal mijn nachtbagger voortaan hier posten...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73544844
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 01:21 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Werkt de zoekfunctie dan al
pi_73568030
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 01:16 schreef capricia het volgende:
Wie heeft er een relatie met wie???
mijn gupjes nu met elkaar voorlopig
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:23:13 #108
141482 Q.
JurassiQ
pi_73629732
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:09 schreef remlof het volgende:
haatbaard hoeft om dezelfde reden nooit meer terug te komen
Het wordt rustig hier.
For great justice!
pi_73638532
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef Q. het volgende:

[..]

Het wordt rustig hier.
genant, maar wat heerlijk! ik heb me daar een pesthekel aan die figuur
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:04:53 #110
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73748261
Kom maar met die plaatjes van de financial babes S_E, bewijsmateriaal willen we zien
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_73748988
Idd SE... posten die pics...
pi_73775019
Is goed, ik zal vanavond even kijken of ik de geschikte plaatjes en filmpjes van deze dame kan vinden. Oh, we hebben ook d'r werk email adres en kunnen zien wanneer ze online is. Rawr...

Ik kan uiteraard hier nu niet gaan zoeken op plaatjes of filmpjes van Gigi, dan gaan ze raar op kijken als ze in mn logs hier kijken
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_74042092
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 12:03 schreef sitting_elfling het volgende:
Is goed, ik zal vanavond even kijken of ik de geschikte plaatjes en filmpjes van deze dame kan vinden. Oh, we hebben ook d'r werk email adres en kunnen zien wanneer ze online is. Rawr...

Ik kan uiteraard hier nu niet gaan zoeken op plaatjes of filmpjes van Gigi, dan gaan ze raar op kijken als ze in mn logs hier kijken
5 typische filmpjes van d'r

pi_74240593
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:51 schreef SeLang het volgende:
Zo, ik vertrek NU voor 2 maanden naar Indonesie...
Tot in november
Tvp voor de foto's
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_74244197
Ik heb mij ingeschreven voor een vak 'Monetary economics and financial markets'. Onder andere komt aan bod hoe financiële markten reageren op monetair beleid, hoe geldschepping nou daadwerkelijk in zijn werk gaat, dus niet alleen de theorie maar ook welke spelers daar momenteel bij betrokken zijn. Eens kijken hoeveel ruimte er is voor 'perverse prikkels' die een crisis zoals deze in de hand kunnen werken.

Interessant feitje (ik heb al enige onderzoeken gelezen die bij het vak horen) is al dat blijkt dat in systemen met een fiat currency inflatie en geldgroei van M2 (M3 wordt helaas buiten beschouwing gelaten) een zeer sterke correlatie heeft (+0,97) met de geldgroei. Onder een currency met harde onderliggende waarde is er geen nadrukkelijk verband tussen geldgroei en inflatie (correlatie van +0,37). Het betreft een vergelijking over 120 landen en over 200 jaar, interessante en opmerkelijke gegevens dus! Een verklaring wordt helaas niet gegeven in het artikel.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bolkesteijn op 31-10-2009 01:24:19 ]
pi_74244353
capricia, je usericon. Ik dacht dat er een nieuwe user was in AEX.
  Moderator zaterdag 31 oktober 2009 @ 03:14:47 #117
236264 crew  capricia
pi_74245145
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 01:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
capricia, je usericon. Ik dacht dat er een nieuwe user was in AEX.
Ik was de oude ava zat en ik dacht: "ik houd van iedereen!". Soort communistisch trekje zeg maar...
Moet wel eerlijk bekennen dat het AEX topic een van de weinige topics op fok is wat me daadwerkelijk boeit.
Zo ook jouw visie over de DSB en franctional reserve banking enzo vind ik heel interessant om te lezen. Dat soort meningen/ ideeen geeft me gewoon een bredere kijk op de huidige gang van zaken...waarin iedereen de werking van het systeem kennelijk vanzelfsprekend vindt.

Keep up the good work!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_74245239
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 03:14 schreef capricia het volgende:
Ik was de oude ava zat en ik dacht: "ik houd van iedereen!". Soort communistisch trekje zeg maar...
Dat is helemaal niet communistisch. Sterker nog, kapitalisten kunnen van iemand houden zonder dat zij daar bijvoorbeeld uit financiële of veiligheids motieven toe worden aangezet. Echter, menig communistisch leider is geliefd bij zijn volk enkel omdat hij dat afdwingt.
  Moderator zaterdag 31 oktober 2009 @ 03:39:09 #119
236264 crew  capricia
pi_74245262
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 03:34 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet communistisch. Sterker nog, kapitalisten kunnen van iemand houden zonder dat zij daar bijvoorbeeld uit financiële of veiligheids motieven toe worden aangezet. Echter, menig communistisch leider is geliefd bij zijn volk enkel omdat hij dat afdwingt.
Eens hoor!
Volgend voorjaar doen we weer een meet. Wil iedereen wel weer opnieuw ontmoeten!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_74246680
Doen we
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 22:43:43 #121
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74264535
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 01:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb mij ingeschreven voor een vak 'Monetary economics and financial markets'.
Geil beertje...

Waar doe je dit?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_74264652
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 22:43 schreef eleusis het volgende:
Waar doe je dit?
Gewoon bij de EUR aan de FEW/ESE faculteit.
pi_74264915
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 03:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Eens hoor!
Volgend voorjaar doen we weer een meet. Wil iedereen wel weer opnieuw ontmoeten!
Oh .. en degene die vorige keer niet konden?
  zondag 1 november 2009 @ 12:24:37 #124
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74273396
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 22:49 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Gewoon bij de EUR aan de FEW/ESE faculteit.
Heb je een vakcode voor mij? Ik kan het als zodanig niet vinden in de study guide...

Edit: FEB23010? Bah blok 2... Nou ja, volgend jaar dan Ik ga de master toch niet in 1 jaar afronden

[ Bericht 14% gewijzigd door eleusis op 01-11-2009 12:54:08 ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_74275685
FEB23010 inderdaad. Vaag, ze hebben de vaknaam zo te zien aangepast. Nou ja het maakt ook niet uit. Dat vak dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')