Hehe! Nou ik vind Drenthe (die 'stad' in het zuiden van drenthe) heerlijk rustig t.o.v Londen. Ik heb slechts 4 dagen in de week les in Londen, en probeer dat zo goed mogelijk te combineren om in de weekenden zoveel mogelijk thuis te zijn. Voor de rest anti stress oefeningen opzoeken, yoga boekjes lezen .. en mn kat weer opzoeken thuis in Nederland,quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:07 schreef simmu het volgende:
[..]
allebei de guppen he
kom je hier een bakkie pakken. met de rust valt het hier wel mee trouwens hoor, zo met de alcoholische radio-oranje liefhebbende in het bezit van kettingzaag-op-diesel buurman
Het leuke van een forum is dat je eenvoudig conversaties terug kunt vinden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:16 schreef capricia het volgende:
Oh, we hebben ook al een slowchat topic! Jee...ik ben afwezig geweest...wat heb ik gemist?
Ja, zo zie ik dat wel 'al' bij deel 2 zijn..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het leuke van een forum is dat je eenvoudig conversaties terug kunt vinden.
Werkt de zoekfunctie dan alquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het leuke van een forum is dat je eenvoudig conversaties terug kunt vinden.
mijn gupjes nu met elkaar voorlopigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:16 schreef capricia het volgende:
Oh, we hebben ook al een slowchat topic! Jee...ik ben afwezig geweest...wat heb ik gemist?
Wie heeft er een relatie met wie???
Het wordt rustig hier.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:09 schreef remlof het volgende:
haatbaard hoeft om dezelfde reden nooit meer terug te komen
genant, maar wat heerlijk! ik heb me daar een pesthekel aan die figuurquote:
5 typische filmpjes van d'rquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:03 schreef sitting_elfling het volgende:
Is goed, ik zal vanavond even kijken of ik de geschikte plaatjes en filmpjes van deze dame kan vinden. Oh, we hebben ook d'r werk email adres en kunnen zien wanneer ze online is. Rawr...
Ik kan uiteraard hier nu niet gaan zoeken op plaatjes of filmpjes van Gigi, dan gaan ze raar op kijken als ze in mn logs hier kijken
Tvp voor de foto'squote:Op dinsdag 1 september 2009 09:51 schreef SeLang het volgende:
Zo, ik vertrek NU voor 2 maanden naar Indonesie...
Tot in november
Ik was de oude ava zat en ik dacht: "ik houd van iedereen!". Soort communistisch trekje zeg maar...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
capricia, je usericon.Ik dacht dat er een nieuwe user was in AEX.
Dat is helemaal niet communistisch. Sterker nog, kapitalisten kunnen van iemand houden zonder dat zij daar bijvoorbeeld uit financiële of veiligheids motieven toe worden aangezet. Echter, menig communistisch leider is geliefd bij zijn volk enkel omdat hij dat afdwingt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:14 schreef capricia het volgende:
Ik was de oude ava zat en ik dacht: "ik houd van iedereen!". Soort communistisch trekje zeg maar...
Eens hoor!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet communistisch. Sterker nog, kapitalisten kunnen van iemand houden zonder dat zij daar bijvoorbeeld uit financiële of veiligheids motieven toe worden aangezet. Echter, menig communistisch leider is geliefd bij zijn volk enkel omdat hij dat afdwingt.
Geil beertje...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb mij ingeschreven voor een vak 'Monetary economics and financial markets'.
Gewoon bij de EUR aan de FEW/ESE faculteit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:43 schreef eleusis het volgende:
Waar doe je dit?
Oh .. en degene die vorige keer niet konden?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens hoor!
Volgend voorjaar doen we weer een meet. Wil iedereen wel weer opnieuw ontmoeten!
Heb je een vakcode voor mij? Ik kan het als zodanig niet vinden in de study guide...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Gewoon bij de EUR aan de FEW/ESE faculteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |