abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3866132
quote:
Op woensdag 17 april 2002 16:36 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Pietro Gauchiolli (schrijf ik dat zo goed) zou daar hoge ogen hebben kunnen gooien. En verder Ruslan Ivanov, Ivan Gotti en Alexander Shefer.

Precies! gewoon 4 renners die daar goed mee kunnen doen om een ereplaats maar die mogen gewoon niet meedoen.
Forever and ever let's make this last forever!
pi_3866156
quote:
Op woensdag 17 april 2002 16:41 schreef barthezzz het volgende:

[..]

Precies! gewoon 4 renners die daar goed mee kunnen doen om een ereplaats maar die mogen gewoon niet meedoen.

Dat was in Vlaanderen ook al zo. Het is een tamelijk onderschatte ploeg, denk ik zo.

Het zal mij weinig verbazen wanneer Endrio Leoni volgende week woensdag voor de 3e keer op rij de Scheldeprijs gaat winnen.

woensdag 17 april 2002 @ 16:44:16 #53
3878 Vork
Manisch creatief
pi_3866171
quote:
Op woensdag 17 april 2002 16:38 schreef Leatherface het volgende:
De Keutenberg is ook al zo'n leuk heuveltje. Daar ben ik wel eens met de grootste moeite tegenop gefietst. Loei- en loeistijl.
Ik heb wielrennen helemaal niet als hobby ofzo, momenteel sport ik ook niet, al jaren nietmeer in elk geval, maar ergens in midden frankrijk heb ik ooit eens een dagje geprobeerd heuvels op te fietsen (stukken van 400 a 500 meter klimmen met een redelijk percentage).. pffft, wat een ramp was dat. Naar beneden vond ik een stuk leuker
pi_3866185
Wie beslist eigenlijk welke ploegen mee mogen doen? hangt dat af van een bepaald iemand of tellen ze gewoon de punten van de renners op ofzo?
Forever and ever let's make this last forever!
pi_3866209
Ik heb het opgezocht: de juiste spelling is Caucchioli.

Moeilijke naam, maar wel een goede renner

woensdag 17 april 2002 @ 16:48:18 #56
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3866246
quote:
Op woensdag 17 april 2002 16:43 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dat was in Vlaanderen ook al zo. Het is een tamelijk onderschatte ploeg, denk ik zo.

Het zal mij weinig verbazen wanneer Endrio Leoni volgende week woensdag voor de 3e keer op rij de Scheldeprijs gaat winnen.

nee dit jaar wint Blijlevens hem
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  woensdag 17 april 2002 @ 16:49:57 #57
3878 Vork
Manisch creatief
pi_3866273
Tot nu toe vond ik overgens vorig jaar een leuker wielerseizoen dan wat ik dit jaar heb gezien (op de otur na dan, die was de laatste week gewoon slaapverweekend), maar misschien komen de spannendste koersen nog.. tis nog vroeg.
pi_3866275
quote:
Op woensdag 17 april 2002 16:44 schreef Vork het volgende:

[..]

Ik heb wielrennen helemaal niet als hobby ofzo, momenteel sport ik ook niet, al jaren nietmeer in elk geval, maar ergens in midden frankrijk heb ik ooit eens een dagje geprobeerd heuvels op te fietsen (stukken van 400 a 500 meter klimmen met een redelijk percentage).. pffft, wat een ramp was dat. Naar beneden vond ik een stuk leuker

Ik ben eik ook niet zo'n fietser. Op vlakke stukken gaat het nog wel.

Maar ik en ook 4 keer of zo in Zuid - Limburg wezen fietsen, zoals ik al eerder aangaf.

Loeizwaar daar al die klimmen. Maar als je de juiste versnelling kiest en je rijdt gewoon je eigen tempo, kom je er toch wel. Ik werd aan alle kanten voorbij gereden door renners. Maar ik liet mij niet van de wijs brengen en kwam toch gewoon omhoog. De Cauberg ging mij gek genoeg nog het gemakkelijkste van allemaal af.

pi_3866285
quote:
Op woensdag 17 april 2002 16:48 schreef CAZZO het volgende:

[..]

nee dit jaar wint Blijlevens hem

Ik hoop het. Jerommeke won hem toch al eens eerder. In '99 of zo.
  woensdag 17 april 2002 @ 16:54:01 #60
3878 Vork
Manisch creatief
pi_3866331
quote:
Op woensdag 17 april 2002 16:50 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben eik ook niet zo'n fietser. Op vlakke stukken gaat het nog wel.

Maar ik en ook 4 keer of zo in Zuid - Limburg wezen fietsen, zoals ik al eerder aangaf.

Loeizwaar daar al die klimmen. Maar als je de juiste versnelling kiest en je rijdt gewoon je eigen tempo, kom je er toch wel. Ik werd aan alle kanten voorbij gereden door renners. Maar ik liet mij niet van de wijs brengen en kwam toch gewoon omhoog. De Cauberg ging mij gek genoeg nog het gemakkelijkste van allemaal af.

Ik had daar zo'n niet echt bepaald licht-gebouwde mountainbike.. nou als je dat ook nog mee moet trekken, gelukkig daarna een heel stuk door bossen heen geragt en dat is ook erg leuk. (overeind blijven is overgens ook een kunst apart wat dat betreft) dus eindelijk was ik wel blij met de keuze voor die fiets

Op de heuvel ging m'n vader mij met gemak voorbij, dat was toch wel het dieptepunt van de dag en ook een duidelijk teken hoe het met mijn conditie was gesteld. (Gelukkig kan ik dan weer wat beter zwemmen, het is nog niet helemaal 'n verloren zaak).

pi_3866367
Weet je wat Vork, naar beneden is ook veel leuker, maar als je een cyclo fietst en je pakt 30 hellinkjes in 175K, dan geeft dat achteraf toch wel een behoorlijk fijn gevoel. Trouwens, tijdens zo'n beklimming is het ook een strijd tegen jezelf. Je vloekt je het ongans, maar geeft niet toe. Ik weet nog dat ik vorig jaar na LBL zei: 'Nooit meer', maar dit jaar doe ik hem weer gewoon hoor.
Een schizofreen is nooit alleen!
pi_3866423
quote:
Op woensdag 17 april 2002 16:55 schreef Wicky-de-Viking het volgende:
Weet je wat Vork, naar beneden is ook veel leuker, maar als je een cyclo fietst en je pakt 30 hellinkjes in 175K, dan geeft dat achteraf toch wel een behoorlijk fijn gevoel. Trouwens, tijdens zo'n beklimming is het ook een strijd tegen jezelf. Je vloekt je het ongans, maar geeft niet toe. Ik weet nog dat ik vorig jaar na LBL zei: 'Nooit meer', maar dit jaar doe ik hem weer gewoon hoor.
Ik was me een slag in de rondte aan het kankeren op de Keutenberg en andere heuvels. Maar het geeft inderdaad een heerlijk en zelfvoldaan gevoel als je boven bent. Dan denk je van: "Yes, ik heb je klein gekregen, klotepuist"
pi_3866479
Precies!! En dan voel je je een ontzettende held en dan sta je op een gegeven moment een keer tijdens een vakantie aan de voet van de Alpe d'Huez en dan denk je: Mijn God!!! Wat is dit, komt geen eind aan, ik mietje ik!! (en dan hebben we het nog niet eens over de Tourmalette of de Mont Ventoux.....)

[Dit bericht is gewijzigd door Wicky-de-Viking op 17-04-2002 17:03]

woensdag 17 april 2002 @ 17:02:59 #64
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3866485
die lui allemaal zweten op die bergen in het zuiden,knaphoor
ik sta al bijna geparkeerd als ik over een viaduct moet fietsen
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  woensdag 17 april 2002 @ 17:03:12 #65
3878 Vork
Manisch creatief
pi_3866489
Gezellig, zo'n Centraal Wielren-slowchat topic

Allicht ist wel es n keer een idee om met een groep fokkers voor de lol wat van die klote puisten in Zuid Limburg te gaan bedwingen.

Trouwens, ik was het haast alweer vergeten, ik moet de ketting van m'n fiets nog vervangen, laat ik dat vanavond gelijk maar even doen

pi_3866501
Goed idee, de fietschallenge is 5 mei
  woensdag 17 april 2002 @ 17:04:50 #67
3878 Vork
Manisch creatief
pi_3866517
Maar een Alp D'huez is toch heel wat anders dan een willekeurig heveultje in Frankrijk, of zo'n klotepuist in Zuid-Limburg.
pi_3866525
quote:
Op woensdag 17 april 2002 17:03 schreef Vork het volgende:
Gezellig, zo'n Centraal Wielren-slowchat topic

Allicht ist wel es n keer een idee om met een groep fokkers voor de lol wat van die klote puisten in Zuid Limburg te gaan bedwingen.

Trouwens, ik was het haast alweer vergeten, ik moet de ketting van m'n fiets nog vervangen, laat ik dat vanavond gelijk maar even doen

Ik wordt toch telkens laatste
  woensdag 17 april 2002 @ 17:06:59 #69
3878 Vork
Manisch creatief
pi_3866545
quote:
Op woensdag 17 april 2002 17:05 schreef Leatherface het volgende:
Ik wordt toch telkens laatste
Dat wordt dan een hevige strijd tussen ons om de rode lantaarn
pi_3866547
De AGR toerversie dan, dies pas begin september, kan LF ook nog oefenen (evenals Wicky overigens die wegens omstandigheden al een dikke week niet meer op zijn fiets gezeten heeft ==> werken zuigt)
pi_3866559
quote:
Op woensdag 17 april 2002 17:04 schreef Vork het volgende:
Maar een Alp D'huez is toch heel wat anders dan een willekeurig heveultje in Frankrijk, of zo'n klotepuist in Zuid-Limburg.
Daar in die Alpen heb je er nog wel meer. De Madeleine, Courchevel, Galibier, Les Arcs, Izouard, Vars, Glandon, Les Deux Alpes, Montgenevre etc.
  woensdag 17 april 2002 @ 17:09:25 #72
3878 Vork
Manisch creatief
pi_3866573
quote:
Op woensdag 17 april 2002 17:07 schreef Wicky-de-Viking het volgende:
De AGR toerversie dan, dies pas begin september, kan LF ook nog oefenen (evenals Wicky overigens die wegens omstandigheden al een dikke week niet meer op zijn fiets gezeten heeft ==> werken zuigt)
Maar wat houdt dat dan zo'n zo'n AGR toerversie?
pi_3866580
quote:
Op woensdag 17 april 2002 17:06 schreef Vork het volgende:

[..]

Dat wordt dan een hevige strijd tussen ons om de rode lantaarn

De rode lantaarn zuigt.
  woensdag 17 april 2002 @ 17:10:53 #74
3878 Vork
Manisch creatief
pi_3866597
quote:
Op woensdag 17 april 2002 17:09 schreef Leatherface het volgende:
De rode lantaarn zuigt.
Da's dan gelijk ook een hoop bagage, als je die elke keer mee moet slepen.
pi_3866599
Zal Lance komende zondag mee doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')