quote:Precies! gewoon 4 renners die daar goed mee kunnen doen om een ereplaats maar die mogen gewoon niet meedoen.
Op woensdag 17 april 2002 16:36 schreef Leatherface het volgende:[..]
Pietro Gauchiolli (schrijf ik dat zo goed) zou daar hoge ogen hebben kunnen gooien. En verder Ruslan Ivanov, Ivan Gotti en Alexander Shefer.
quote:Dat was in Vlaanderen ook al zo. Het is een tamelijk onderschatte ploeg, denk ik zo.
Op woensdag 17 april 2002 16:41 schreef barthezzz het volgende:[..]
Precies! gewoon 4 renners die daar goed mee kunnen doen om een ereplaats maar die mogen gewoon niet meedoen.
Het zal mij weinig verbazen wanneer Endrio Leoni volgende week woensdag voor de 3e keer op rij de Scheldeprijs gaat winnen.
quote:Ik heb wielrennen helemaal niet als hobby ofzo, momenteel sport ik ook niet, al jaren nietmeer in elk geval, maar ergens in midden frankrijk heb ik ooit eens een dagje geprobeerd heuvels op te fietsen (stukken van 400 a 500 meter klimmen met een redelijk percentage).. pffft, wat een ramp was dat. Naar beneden vond ik een stuk leuker
Op woensdag 17 april 2002 16:38 schreef Leatherface het volgende:
De Keutenberg is ook al zo'n leuk heuveltje. Daar ben ik wel eens met de grootste moeite tegenop gefietst. Loei- en loeistijl.
quote:nee dit jaar wint Blijlevens hem
Op woensdag 17 april 2002 16:43 schreef Leatherface het volgende:[..]
Dat was in Vlaanderen ook al zo. Het is een tamelijk onderschatte ploeg, denk ik zo.
Het zal mij weinig verbazen wanneer Endrio Leoni volgende week woensdag voor de 3e keer op rij de Scheldeprijs gaat winnen.
quote:Ik ben eik ook niet zo'n fietser. Op vlakke stukken gaat het nog wel.
Op woensdag 17 april 2002 16:44 schreef Vork het volgende:[..]
Ik heb wielrennen helemaal niet als hobby ofzo, momenteel sport ik ook niet, al jaren nietmeer in elk geval, maar ergens in midden frankrijk heb ik ooit eens een dagje geprobeerd heuvels op te fietsen (stukken van 400 a 500 meter klimmen met een redelijk percentage).. pffft, wat een ramp was dat. Naar beneden vond ik een stuk leuker
Maar ik en ook 4 keer of zo in Zuid - Limburg wezen fietsen, zoals ik al eerder aangaf.
Loeizwaar daar al die klimmen. Maar als je de juiste versnelling kiest en je rijdt gewoon je eigen tempo, kom je er toch wel. Ik werd aan alle kanten voorbij gereden door renners. Maar ik liet mij niet van de wijs brengen en kwam toch gewoon omhoog. De Cauberg ging mij gek genoeg nog het gemakkelijkste van allemaal af.
quote:Ik hoop het. Jerommeke won hem toch al eens eerder. In '99 of zo.
Op woensdag 17 april 2002 16:48 schreef CAZZO het volgende:[..]
nee dit jaar wint Blijlevens hem
quote:Ik had daar zo'n niet echt bepaald licht-gebouwde mountainbike.. nou als je dat ook nog mee moet trekken, gelukkig daarna een heel stuk door bossen heen geragt en dat is ook erg leuk. (overeind blijven is overgens ook een kunst apart wat dat betreft) dus eindelijk was ik wel blij met de keuze voor die fiets
Op woensdag 17 april 2002 16:50 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben eik ook niet zo'n fietser. Op vlakke stukken gaat het nog wel.Maar ik en ook 4 keer of zo in Zuid - Limburg wezen fietsen, zoals ik al eerder aangaf.
Loeizwaar daar al die klimmen. Maar als je de juiste versnelling kiest en je rijdt gewoon je eigen tempo, kom je er toch wel. Ik werd aan alle kanten voorbij gereden door renners. Maar ik liet mij niet van de wijs brengen en kwam toch gewoon omhoog. De Cauberg ging mij gek genoeg nog het gemakkelijkste van allemaal af.
Op de heuvel ging m'n vader mij met gemak voorbij, dat was toch wel het dieptepunt van de dag en ook een duidelijk teken hoe het met mijn conditie was gesteld. (Gelukkig kan ik dan weer wat beter zwemmen, het is nog niet helemaal 'n verloren zaak).
quote:Ik was me een slag in de rondte aan het kankeren op de Keutenberg en andere heuvels. Maar het geeft inderdaad een heerlijk en zelfvoldaan gevoel als je boven bent. Dan denk je van: "Yes, ik heb je klein gekregen, klotepuist"
Op woensdag 17 april 2002 16:55 schreef Wicky-de-Viking het volgende:
Weet je wat Vork, naar beneden is ook veel leuker, maar als je een cyclo fietst en je pakt 30 hellinkjes in 175K, dan geeft dat achteraf toch wel een behoorlijk fijn gevoel. Trouwens, tijdens zo'n beklimming is het ook een strijd tegen jezelf. Je vloekt je het ongans, maar geeft niet toe. Ik weet nog dat ik vorig jaar na LBL zei: 'Nooit meer', maar dit jaar doe ik hem weer gewoon hoor.
[Dit bericht is gewijzigd door Wicky-de-Viking op 17-04-2002 17:03]
Allicht ist wel es n keer een idee om met een groep fokkers voor de lol wat van die klote puisten in Zuid Limburg te gaan bedwingen. ![]()
Trouwens, ik was het haast alweer vergeten, ik moet de ketting van m'n fiets nog vervangen, laat ik dat vanavond gelijk maar even doen
quote:Ik wordt toch telkens laatste
Op woensdag 17 april 2002 17:03 schreef Vork het volgende:
Gezellig, zo'n Centraal Wielren-slowchat topicAllicht ist wel es n keer een idee om met een groep fokkers voor de lol wat van die klote puisten in Zuid Limburg te gaan bedwingen.
Trouwens, ik was het haast alweer vergeten, ik moet de ketting van m'n fiets nog vervangen, laat ik dat vanavond gelijk maar even doen
quote:Dat wordt dan een hevige strijd tussen ons om de rode lantaarn
Op woensdag 17 april 2002 17:05 schreef Leatherface het volgende:
Ik wordt toch telkens laatste
quote:Daar in die Alpen heb je er nog wel meer. De Madeleine, Courchevel, Galibier, Les Arcs, Izouard, Vars, Glandon, Les Deux Alpes, Montgenevre etc.
Op woensdag 17 april 2002 17:04 schreef Vork het volgende:
Maar een Alp D'huez is toch heel wat anders dan een willekeurig heveultje in Frankrijk, of zo'n klotepuist in Zuid-Limburg.
quote:Maar wat houdt dat dan zo'n zo'n AGR toerversie?
Op woensdag 17 april 2002 17:07 schreef Wicky-de-Viking het volgende:
De AGR toerversie dan, dies pas begin september, kan LF ook nog oefenen (evenals Wicky overigens die wegens omstandigheden al een dikke week niet meer op zijn fiets gezeten heeft ==> werken zuigt)
quote:De rode lantaarn zuigt.
Op woensdag 17 april 2002 17:06 schreef Vork het volgende:[..]
Dat wordt dan een hevige strijd tussen ons om de rode lantaarn
quote:Da's dan gelijk ook een hoop bagage, als je die elke keer mee moet slepen.
Op woensdag 17 april 2002 17:09 schreef Leatherface het volgende:
De rode lantaarn zuigt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |