Niet helemaal waar, er zijn de laatste jaren nog 3 waarnemeningen geweest. Waarschijnlijk zijn die 3 vanuit de Eifel deze kant op gekomen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:06 schreef simmu het volgende:
ok, ik doe mee
1) katten zijn in nederland wel degelijk inheems. alleen zijn wilde katten in nederland al erg lang uitgestorven/verdwenen.
Ik had t net uitgetypt in een PM, ik ben serieus nog misselijkquote:Op maandag 27 juli 2009 15:48 schreef tonja het volgende:
Ik durfde niet te klikken. Maar goed ook dus blijkbaar.
Ahh, wat lief, dan heb je 2 katten die anderen tot last zijn en doodgereden kunnen worden.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:29 schreef Juud79 het volgende:
Onze nieuwe kitten is 9 weken, die mag over zes weken ook fijn naar buiten.
Kan ook in je tuin, wordt ie ook niet overreden ed.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:45 schreef Jooppiejj het volgende:
wie zegt dat ze er geen drol om geeft. ze geeft net aan dat dr kat doodongelukkig voor het raam zat te staren toen het nog niet naar buiten mag? om hem dan binnen te houden dan pas ben je egoistisch en hou je niet van je kat. dan wil je alleen jezelf een plezier doen en niet dat beest.
Verbied maar eens eerst kinderen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bewijs eens dat jouw kat dat niet doet? Jij weet niet wat dat beest doet als 't buiten is. Misschien nu nog wel, maar over een half jaar? En een jaar? En 2 jaar?
Doodongelukkig?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:45 schreef Jooppiejj het volgende:
wie zegt dat ze er geen drol om geeft. ze geeft net aan dat dr kat doodongelukkig voor het raam zat te staren toen het nog niet naar buiten mag? om hem dan binnen te houden dan pas ben je egoistisch en hou je niet van je kat. dan wil je alleen jezelf een plezier doen en niet dat beest.
op kinderen hoort een regelbare decibel meter te zitten ...en een : ikmaakgeenschadealsikergensaankomwatiknietvanmijnoudersmag-knopquote:
Sinds dat ze buiten is, krabt ze niet meer aan de bank, loopt ze niet meer door het huis te razen, is ze aanhankelijker en vriendelijker. Als het een dag regent en ze kan niet buitenspelen, dan loopt ze te knorren door huis. Dus ja, ze is veel gelukkiger nu ze lekker buiten kan zijn. Tis ook een heel actief beest en ze speelt graag met de buurkatten, die ook gewoon buiten lopen. En ja, ze kan op een dag onder een auto lopen, dat is ook mijn grootste angst, maar moet je dan daarom maar een kat binnenhouden?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:11 schreef prupke het volgende:
[..]
Doodongelukkig?
hoe kan je dat zien?
Die van ons liggen ook voor de raam naar buiten te staren ....voornamelijk naar duiven en eksters en ander rondvliegend spul.... (we zitten op anderhalf hoog zeg maar) en ja ze maken wel geluidjes (niet allemaal) als ze een beest zien.
Maar of dat ze dan ongelukkig kijken/staren?
Een kat kan je dat echt niet vertellen hoor.
Maar goed , zo denk ik er over
Val dood.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:27 schreef Sakura het volgende:
[..]
Ahh, wat lief, dan heb je 2 katten die anderen tot last zijn en doodgereden kunnen worden.
Tering mens, neem dan geen kat als je ze toch naar buiten trapt omdat je geen drol om ze geeft
quote:
Jij weet niet wat jouw kat uitspookt. "Niemand heeft last van mijn kat hooooooooooor", terwijl dat beest in mijn tuin schijt, in mijn tuin vogels verjaagd, krassen op mijn auto maakt, etc.quote:Ik geef heel veel om mijn katten en ze zijn andere mensen niet tot last. De oudste komt bij de buren in de tuin en die hebben zelf ook een kat, waar ze mee speelt.
Zolang jouw lieve katje het maar naar z'n zin heeft, natuurlijk De overlast die daarbij veroorzaakt wordt, tjaaa.. dat hóórt er bij hoor. Nee, dat hoort er niet bij. Het is JOUW kat. JOUW probleem, niet het probleem van de bbuurt. Houd die beesten gewoon binnen (of in je eigen tuin for that matter). Daar horen ze thuis.quote:Tis juist zielig om ze binnen te houden als ze naar buiten willen, ik zorg er juist goed voor door te geven wat ze nodig hebben. Ze krijgen hier t beste eten, veel knuffels, aandacht en goede zorg van ons. En vrijheid.
Misschien een idee om een kat die overlast bezorgd te vangen en een halsband om te doen als deze al niet heeft, met een bericht erin zo van "je kat bezorgd overlast".quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:06 schreef Isdatzo het volgende:
Jij weet niet wat jouw kat uitspookt. "Niemand heeft last van mijn kat hooooooooooor", terwijl dat beest in mijn tuin schijt, in mijn tuin vogels verjaagd, krassen op mijn auto maakt, etc.
JIJ maakt anders een groot probleem, van HAAR probleemquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]! Mens toch.
[..]
Jij weet niet wat jouw kat uitspookt. "Niemand heeft last van mijn kat hooooooooooor", terwijl dat beest in mijn tuin schijt, in mijn tuin vogels verjaagd, krassen op mijn auto maakt, etc.
[..]
Zolang jouw lieve katje het maar naar z'n zin heeft, natuurlijk De overlast die daarbij veroorzaakt wordt, tjaaa.. dat hóórt er bij hoor. Nee, dat hoort er niet bij. Het is JOUW kat. JOUW probleem, niet het probleem van de bbuurt. Houd die beesten gewoon binnen (of in je eigen tuin for that matter). Daar horen ze thuis.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:55 schreef simmu het volgende:
gelukkig is iedereen in dit topic weer aardig en begripvol voor elkaar.....
Nee, ik hoef haar probleem niet in MIJN tuin.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
JIJ maakt anders een groot probleem, van HAAR probleem![]()
Nee, ik hoef jouw oplossing niet in MIJN tuin.quote:Waar er hier last is (er hier zijn dik een tiental katten!) zijn vogels juist. Tientallen grote zwarte rotbeesten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |