Terechte klacht. Behalve dan dat koning Bram Tankink dat het mooiste vind van de hele tour.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:08 schreef Ascendancy het volgende:
En dan niet de gewone fan die op vakantie 1 dag gaat kijken of de fan die lekker op de bank de tour kijkt(zoals ik bij de bergetappes), Maar van die mongolen die voor zo'n renner gaat hollen. Of ernaast en allemaal schreeuwen en de fietsers hinderen.
Als je zo van de sport houdt, dan laat je ze toch juist met rust, en belemmer je ze niet![]()
Voor wie net keek. Zoals die mongool die voor Klöden liep net.
Klacht: Tokkies die helemaal gek worden als ze een tour de france wielrenner zien_!
Mijn klacht gaat dan ook over de meerenners.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:09 schreef Hephaistos. het volgende:
Zo'n menigte die helemaal gek wordt op een berg is juist een van de charmes van de tour. Maar die meerenners mogen ze wel een keer neerknuppelen ja...
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:16 schreef RickoKun het volgende:
Tour de France
Daar is maar één smiley voor:
Tour de France
Ja die bedoelde ik ja. Dat is de aanleiding van mijn klacht.quote:
Heb hem helemaal nog niet gezien dit jaar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:22 schreef Karammel het volgende:
Je hebt meerennen en je hebt meerennen. Die duivelopa die elke etappe wel ergens te vinden is hindert naar mijn weten de renners niet. Die zoekt bij voorkeur een flink breed stuk uit waar het nog niet al te druk is zodat hij de renners niet hindert. Deze man is tof.
Verder eens met de klacht.
[ afbeelding ]
Tour de France
Tour de France
Daar is maar één smiley voor:_!
Hij staat al als een gek te springen als hij ze aan ziet komen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:22 schreef Karammel het volgende:
Je hebt meerennen en je hebt meerennen. Die duivelopa die elke etappe wel ergens te vinden is hindert naar mijn weten de renners niet. Die zoekt bij voorkeur een flink breed stuk uit waar het nog niet al te druk is zodat hij de renners niet hindert. Deze man is tof.
[ afbeelding ]
Die hindert niet en is zwaar baasquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:22 schreef Karammel het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |