Ik ben bij les 3, veel plezier!quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Anti-klacht: zaterdag eerste motorrijles![]()
Dat heb ik de hele dag doorquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, zo stom is dat hè.. ga je zweten terwijl je eigenlijk 0 inspanning levert.
Terechte klacht.
Beetje net als in de winter, als je dan dikke kleren aan hebt, en je bent ook met iets aan de gang en je je helemaal de pleuris zweet, zo irritant!quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, zo stom is dat hè.. ga je zweten terwijl je eigenlijk 0 inspanning levert.
Terechte klacht.
Ik kan wel een band plakken, hij is nu klaarquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
Wat wil je nou zeggen? Dat je geen band kan plakken? Of dat je teveel kleren hebt aangetrokken vanmorgen?
Hmm, ja, zo klinkt het wel jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Beetje net als in de winter, als je dan dikke kleren aan hebt, en je bent ook met iets aan de gang en je je helemaal de pleuris zweet, zo irritant!
[..]
Ik kan wel een band plakken, hij is nu klaar. Heb alleen tshirtje aan en korte broek, moet voldoende zijn dunkt me!
Bedankt!, ik heb er zin in!quote:
Hoe warm zul je het wel niet hebben als je 130 kg weegtquote:
Zeg nou zelf, zou kan de OP toch ook?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Klacht: benauwd, terwijl de zon niet schijnt. Ik was dus net even de was aan het ophangen (), en ik moest nog ff fietsband plakken. Wasje hing, en ik had al 36 stralen zweet op plaatsen waar de zon niet komt. Dacht van: nouja dan ga ik die fietsband direct wel even plakken, dan heb ik dat ook gehad. NIET DUS, wou die baggerbinnenband niet weer recht terug in die buitenband, aidsding.
Er zijn altijd mensen die geen moeite willen nemen de klacht te lezen, en die baat hebben bij een summiere samenvatting, waarbij de klacht in steekwoorden is omschreven.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:25 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, zou kan de OP toch ook?
Volgende buurvrouw: ja kun je onze vissen ook doen? en de bloembakken, ohnee maar die moeten 2 x per week en die 3x per week. Volgende buurvrouw: ja kun je onze luxaflexen op die en die tijd naar beneden doenquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:32 schreef boskameel het volgende:
"Panzerknacker666, wij zijn de komende 3 weken op vakantie, kan jij elke dag 3 keer onze wandelende takken besproeien?".
Dat zijn kutusers, de OP was best goed getypt en leest snel weg.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die geen moeite willen nemen de klacht te lezen, en die baat hebben bij een summiere samenvatting, waarbij de klacht in steekwoorden is omschreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |