Echt een enorme eikel is die lazovic toch (goed, wisten we eigenlijk al).quote:Op zondag 26 juli 2009 13:13 schreef Sj0rSz het volgende:
Lazovic gisteren met zijn schwalbe
Wel een prachtig afscheid voor Cocu. En Van Raay, die even niet uit zijn woorden kwam![]()
Kom op zeg, het was en en al geouwehoer met elkaar, die jongens waren constant aan het lachen met elkaar en Cocu "verdiende" zelfs een penalty tegen. Wat triest om dan een grap van Lazovic er uit te pikkenquote:Op zondag 26 juli 2009 13:21 schreef RubenSosa het volgende:
Echt een enorme eikel is die lazovic toch (goed, wisten we eigenlijk al).
Het moet gezegd worden, hij kán het dus wel.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:42 schreef Zapper het volgende:
[..]
Beter geef je hem credits voor twee knappe goals
Eigenlijk wel vernederend dat hij dat niet bij de selectiepresentatie zat. Het zou die jongen een boost geven. (later bij de speech van cocu, stond hij wel op het veld.)quote:Op zondag 26 juli 2009 14:37 schreef noxious het volgende:
Jammer dat Reis (nog) niet in de selectie zit, ik denk dat die nog de meeste potentie heeft als diepe spits.
Inderdaad, beetje triest om bij zo'n wedstrijd kleinzielig te gaan lopen doenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Bij een gelegenheid als deze, bestaan er geen vijanden.
Eens, gewoon de Koef centraal voorin en Lazovic op rechts. Ola kun je dan mooi gebruiken als stormram wanneer je in het laatste kwartier wat wil goedmaken.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:47 schreef neilpad het volgende:
Tja vind Ola ook nog steeds niet echt overtuigend.
Maar goed de voorbereiding zegt weinig meestal. Engelaar vind ik vooralsnog ook nog weinig toevoegen bijv.
Ik ben wel blij dat die aap van een Lazo zich voortaan op de vleugel moet concentreren. Hij kan best een goede aangever zijn volgens mij. Donderdag de eerste echte test. Ik ben wel ontzettend benieuwd. Schijnbaar hebben die Bulgaren een redelijk stug counter ploegje. Oftewel een ploeg zoals we die vaak gaan tegen komen in Eindhoven dit seizoen.
Nee Koef heeft heulemaal geen kansen gemist deze oefencampagne hoor, neeeuh...quote:Op zondag 26 juli 2009 15:54 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Eens, gewoon de Koef centraal voorin en Lazovic op rechts. Ola kun je dan mooi gebruiken als stormram wanneer je in het laatste kwartier wat wil goedmaken.
quote:
Ik vind dat je Ola nog wel een kans MOET geven. Bedoel we modderen al 2 jaar aan met Lazo en Koef, die kunnen het niveau gewoon NIET aan.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Koef Ola en Lazofail zijn alledrie gewoon niet meer dan leuke bankopvulling. PSV moet gewoon een échte spits halen, punt. Met die 3 win je de oorlog gewoon niet.
Precies, op z'n Hiddinks d'rin pleuren.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:37 schreef Tallie1982 het volgende:
Volgende week tegen vvv gewoon Reis in de spits.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door jpg97 op 27-07-2009 00:20:38 ]Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:59 schreef jpg97 het volgende:
Aisatti gescoord in de afgelopen wedstrijdWie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |