Vind het toch nog wat te vroeg in de transferperiode om te spreken van een noodaankoopquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:45 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ben een beetje bang dat het weer een noodaankoop/breedteaankoop is

Maar aan de andere kant staat het seizoen wel op punt van beginnen hequote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vind het toch nog wat te vroeg in de transferperiode om te spreken van een noodaankoop

Allemaal dankzij Rekerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:55 schreef ruud.nl het volgende:
Het is zowaar gelukt om een speler te halen zonder eerst de media uitgebreid in te lichten.

En daarnaast wilde Rutten geen noodaankopen hebben, dus ik vertrouw er dan ook op dat het er geen is. Ik ben wel erg benieuwd naar deze speler, lijkt me dat hij als rechtsback gehaald is (hij schijnt tenminste de hele rechterkant van het veld te kunnen bespelen). Maar in het Bulgaarse elftal speelt hij centraal. Wel handig zo'n multifunctionele speler maar het geeft niet zo veel duidelijkheidquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vind het toch nog wat te vroeg in de transferperiode om te spreken van een noodaankoop

Het is een wonder inderdaad. Ik laat me verrassen, ken de speler verder niet...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:55 schreef ruud.nl het volgende:
Het is zowaar gelukt om een speler te halen zonder eerst de media uitgebreid in te lichten.

Ja bedankt, maar daar kom ik dus niet op door de drukte denk ik. Wellciht heb je een directe stream?quote:

Heb ik maar dan doet ie het nog nietquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Je hebt Silverlight nodig , wellicht dat het daaraan ligt ?

idemquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:26 schreef andre347 het volgende:
[..]
Heb ik maar dan doet ie het nog niet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |