abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71284370
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:49 schreef dndiek het volgende:

[..]
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_71287945
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:36 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Een training in het stadion, presentatie vd selectie en een handtekeningensessie zijn meestal de hoogtepunten als ik me het goed herinner.
Volgens mij gebeurt er ivm de afscheidswedstrijd van Cocu niets in het stadion....
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_71288389
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:12 schreef dndiek het volgende:

[..]

Volgens mij gebeurt er ivm de afscheidswedstrijd van Cocu niets in het stadion....
Dan stelt zon opendag ook helemaal niets meer voor dit seizoen dus
Patat Friet
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:55:14 #79
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_71291237
Ik wil een vuisttekening handtekening van Lazovic
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_71294209
Even alle namen
quote:
Ook Boudewijn Zenden heeft zijn deelname toegezegd. De internationals Xavi en Javier Saviola, voormalig teamgenoten van Cocu bij Barcelona, hebben de uitnodiging nog in beraad. Guus Hiddink en Bert van Marwijk fungeren als coach tijdens de ontmoeting tussen het huidige PSV en een gelegenheidsteam genaamd Team Cocu.

Het gelegenheidsteam bestaat uit Michael Reiziger, Chris van der Weerden, Marc Overmars, Jan Wouters, Wim Jonk, Ernest Faber, Jaap Stam, Patrick Kluivert, Arthur Numan, Edgar Davids, Jan Vennegoor of Hesselink, Frank de Boer, Dennis Bergkamp, Luís Figo, Mark van Bommel en Luc Nilis.
pi_71294380
quote:
Afscheidsduel Phillip Cocu live op PSV TV
PSV TV zendt zaterdagavond de afscheidswedstrijd van Phillip Cocu (aftrap 19.00 uur) live en gratis uit op internet. De uitzending wordt geproduceerd door PSV TV en via de website van PSV TV Online kunnen fans over heel de wereld kosteloos meekijken naar dit duel.

PSV, KPN, Sport2Media en Eyeworks
De live-uitzending van de wedstrijd PSV tegen Team Cocu komt tot stand door samenwerking met een aantal partijen. KPN doet de streaming, Sport2Media neemt de videoplatformen voor zijn rekening en Eyeworks Sports verzorgt de productie van de wedstrijd. Hierdoor kan iedereen die er niet bij kan zijn toch live meekijken hoe Phillip Cocu samen met zijn voetbalvrienden officieel afscheid neemt als profvoetballer. Spelers als Dennis Bergkamp, Jaap Stam, Arthur Numan, Jan Vennegoor of Hesslink, Frank de Boer, Mark van Bommel, Luís Figo, Luc Nilis en Patrick Kluivert zijn er in Eindhoven bij om samen met Cocu aan te treden tegen PSV. ‘Team Cocu’ staat onder leiding van Guus Hiddink en Bert van Marwijk.

PSV.nl vernieuwd
Afgelopen week is ook het portaal PSV.nl grotendeels vernieuwd en verbeterd. De officiële clubsite van PSV is visueel veranderd en werkt ook sneller. PSV.nl is breder, heeft een aangepaste lay-out en ook is PSV TV Online op een meer zichtbare wijze geïntegreerd. Via PSV.nl - in 2008 nog winnaar van de prijs Beste website in de categorie sport en winnaar van de publieksprijs als Populairste site - kunnen supporters zaterdagavond navigeren naar de live-uitzending van de Cocu-wedstrijd.

Zondag op Eredivisie Live
PSV Media wil alle partners bedanken voor het mogelijk maken van de live-uitzending en nodigt alle supporters die niet in het Philips Stadion kunnen zijn, uit om via www.psv.tv de wedstrijd alsnog te beleven. De stream maakt gebruik van Microsoft Silverlight. De uitzending begint ongeveer om 18.30 uur met een voorbeschouwing. Het duel zal op zondagavond om 19.00 uur integraal uitgezonden worden op Eredivisie Live.
pi_71296376
Netjes!
pi_71299758
Farfan komt toch ook?
Of speelt hij voor psv?.. Hij staat niet in de lijst van cocu team
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:00:47 #84
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_71300365
Fou in de TT. De "" moeten weg.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 00:15:13 #85
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_71304901
Als ik de barcode van mijn clubcard invoer voor de wedstrijd van donderdag krijg ik de melding:

"Er zijn geen tickets meer beschikbaar voor de opgevoerde barcode."

Meer mensen hier last van?
Dit, dus.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 09:21:19 #86
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_71308441
Bengtsson heeft het eerste bod van PSV afgewezen.. Wel jammer dat die zaakwaarnemer dit weer via de pers speelt, maar zo werkt dat blijkbaar tegenwoordig in onderhandelingen. Ook wel erg grappig om al die reacties te lezen van mensen die over de flos gaan dat "PSV weer voor een dubbeltje op de eerste rij zit" en het toch weer zo weten te draaien dat Reker incapabel is. Die mensen hebben zeker nooit van onderhandelen gehoord
  zaterdag 25 juli 2009 @ 11:50:08 #87
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_71310515
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 00:15 schreef Buitendam het volgende:
Als ik de barcode van mijn clubcard invoer voor de wedstrijd van donderdag krijg ik de melding:

Ik had het bij het bestellen van de kaarten van het afscheidsduel voor Cocu. Toen had ik mijn SCC nog niet en kreeg ik ook die foutmelding. Enkele dagen later nog eens geprobeerd en toen ging het wel.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_71310641
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 00:15 schreef Buitendam het volgende:

Ik kreeg de barcode van mijn SCC niet ingevoerd bij Seatwave, dus werkt(e) hier ook niet fatsoenlijk...
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:16:15 #89
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_71312229
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_71312256
Hiddink is nog bezig om Gomes te halen las ik.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:28:19 #91
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_71312455
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hiddink is nog bezig om Gomes te halen las ik.
Zou wel cool zijn, maar Tottenham had toch geen toestemming gegeven?

-edit- Hiddink hoopt op komst Gomes

[ Bericht 9% gewijzigd door Sj0rSz op 25-07-2009 13:33:46 ]
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:00:47 #93
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_71314781
Rutten gunt Reis een nieuwe kans bij PSV
25/07/2009 14:50

Jonathan Reis maakt een positieve indruk. Fred Rutten geeft de aanvaller een toekomst bij PSV. Danko Lazovic kampt met een voetblessure.

Trainer Rutten heeft Reis ondanks diens herhaaldelijke problemen in het verleden niet definitief afgeschreven. De Braziliaanse aanvaller krijgt een plaats in de A-selectie in het vooruitzicht dankzij zijn positieve gedrag in de oefencampagne.

'De grondhouding van Jonathan tijdens deze voorbereiding is gewoon goed', aldus Rutten in het Eindhovens Dagblad. 'Ik ben niet iemand die een speler snel wat zal geven, dat moet hij zelf afdwingen, maar ik sluit een volledige terugkeer van Jonathan in de A-selectie absoluut niet uit.'

Terwijl Mike Zonneveld door een enkelkwetsuur is uitgeschakeld, kampt Lazovic met een voetblessure. De Servische aanvaller onderging een scan die duidelijkheid moet verschaffen over de ernst van de problemen, die zijn ontstaan op de training van donderdag.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_71317751
En we hebben er een Bulgaar bij .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_71317807
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:37 schreef cultheld het volgende:
Een veelzijdige nog wel
pi_71317904
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:37 schreef cultheld het volgende:
Ik lees het net... Goed stil gehouden

Iemand die meer over hem weet te vertellen?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_71317913
quote:
PSV heeft er weer een international bij. Zaterdagmiddag maakte de club uit Eindhoven op de officiële website bekend dat zij Stanislav Manolev heeft aangetrokken. De Bulgaar komt per direct over van Litex Lovech en tekende een contract voor drie jaar.

Manolev (23) is een veelzijdige speler, die zowel in verdedigend als in aanvallend opzicht zijn taken kan vervullen. Hij lijkt in eerste instantie te zijn gehaald voor de defensie, als vervanger van de geblesseerd geraakte Francisco ‘Maza’ Rodriquez. Vorig jaar maakte Manolev als centrumverdediger voor het eerst zijn opwachting in de nationale ploeg van Bulgarije. De teller staat momenteel op vijf interlands.

Hoofdcoach Fred Rutten toonde zich bijzonder tevreden met zijn derde aankoop, na André Ooijer en Orlando Engelaar. “Hij is een veelzijdige speler met een mooie leeftijd. Het is een bereidwillige jongen met een goed karakter. Hij heeft bepaalde kwaliteiten die goed bij ons team zullen passen. Zowel defensief als offensief”, aldus Rutten.

Manolev begon zijn loopbaan bij Makedonska Slava en kwam via Pirin 1922 uiteindelijk bij Litex terecht. Voor deze club speelde hij 86 competitiewedstrijden, waarin hij 12 keer scoorde. Vorig jaar won Litex de Bulgaarse bekerfinale dankzij een treffer van Manolev: 1-0. Bijzonder detail is dat Cherna More Varna, de aankomende opponent van PSV in de voorronde van de Europa League, destijds de tegenstander was. Manolev is waarschijnlijk vanaf komende week al inzetbaar.
pi_71317964
Uit het niets hebben we er ineens een Bulgaar bij ja
Patat Friet
pi_71317987
Wat?
Is het nou een aanvaller of een verdediger ..
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_71318031
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:44 schreef neilpad het volgende:
Wat?
Is het nou een aanvaller of een verdediger ..
Een soort Philip Cocu als ik het zo lees, hij kan overal spelen. Nu alleen de kwaliteiten nog

Ben een beetje bang dat het weer een noodaankoop/breedteaankoop is
Patat Friet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')