ja één glaasje alchol erbij is niet erg. een stuk of 5 wel.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niks natuurlijk. Maar wat is er mis met datzelfde spelletje monopolie en een glas whiskey erbij?
Geef hier eens antwoord op TS. Want jouw acties en die van je familie stroken dus totaal niet met de christelijke moraal. Of ben je het hier niet mee eens en denk je dat je 'goed' bezig bent?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:19 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
En hier vindt jij niks mis mee? Ik dacht dat het hele idee van het christendom 'het redden van mensen' was. Aangezien jij en je familie haar hebben verbannen en niks meer doen om haar 'te redden' zijn jullie volgens mij geen goede christenen. Ik neem aan dat je gelooft in het concept hemel en hel en dat je nu gelooft dat je zus naar de hel gaat omdat ze zich niet aan de bijbelse regels heeft gehouden. Het feit dat jullie je zus dus niet meer willen helpen betekent eigenlijk dat jullie je zus verdoemen om naar de hel te gaan. Dat strookt toch totaal niet met de christelijke levenswijze, of wel soms?
Ik vermoed dat jij en jouw familie door deze grove zonde (immers god is liefde en wat jullie doen getuigt niet bepaald van een liefdevolle instelling) ook verdoemd zijn om naar de hel te gaan.
Je weet niet eens waar je over praat meisje.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:27 schreef aychelle het volgende:
[..]
je snapt het niet, de kerk is ook een soort van familie. Alle vrienden, kenissen en dierbaren zitten bij de zelfde kerk. Mijn zus heeft de kerk ook ten schande gemaakt, en meerder om ons heens. We werden met de nek aangekeken
ik heb wel eigen ideen, er is me echt niks ingefluisterd. Trouwens dat ik nog met mijn zus praat is ook mijn eigen ideequote:Op woensdag 22 juli 2009 14:05 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Je bent gewoon overduidelijk geïndoctrineerd en hebt gewoon geen eigen ideeën. Wederom, leer eens voor jezelf denken en kijk eens verder dan je neus lang is.
Goh hoe verrassend, ineens heeft ze de kerk en meerderen om TS heen ten schande gemaakt. Zo ineens in Topic nr 3.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:27 schreef aychelle het volgende:
[..]
je snapt het niet, de kerk is ook een soort van familie. Alle vrienden, kenissen en dierbaren zitten bij de zelfde kerk. Mijn zus heeft de kerk ook ten schande gemaakt, en meerder om ons heens. We werden met de nek aangekeken
Ik schrik er ook van moet ik je vertellen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het feit dat wij op een gedachtenlijn zitten schrik ik oprecht van.
Ik was het ook al met je eens dat dit topic een HOAX is.
nee hoor daar is niks mis mee......quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:27 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja één glaasje alchol erbij is niet erg. een stuk of 5 wel.
nee een hechte gemeenschapquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat een erg vooruitzicht, altijd blijven wonen in dezelfde buurt, met dezelfde mensen.
Een sekte noemt men zoiets.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:29 schreef speknek het volgende:
Als ik met TS in een huis woonde zou ik mezelf ook de hele dag kacheltje lam zuipen en haar beddengoed onderkotsen. Ik zou eigenlijk op TS mikken, maarja je bent kacheltjelam en als ze zelf al niet stil wil staan doet de wereld dat zeker niet.
dat laatste: een drankje jah, niet van 10 drankjesquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:11 schreef DarkBlade het volgende:
dit verschilt van persoon tot persoon.. zijn mensen die compleet ontsporen en snel verslaafd raken aan drank en dergelijke.. zijn ook genoeg die gewoon lekker drankje kunnen drinken zonder dat het problemen opleverd.
Waarom kan één wel? En vijf niet? Beetje gek dat je eerst alle soorten van alcohol drinken veroordeeld, maar nu terugkrabbeld door te beweren dat één glas wel kan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:27 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja één glaasje alchol erbij is niet erg. een stuk of 5 wel.
Dat is nou juist mijn punt, die schoonheid van binnen is er niet. En nu weet ik dat die er aan de buitenkant ook niet is.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
je schoonheid van binnen is degene die echt geld. Uiterlijk doet er bij mij niet toe
instanties, verenigingen hebben we bij ons in het dorp genoeg. Ook wij hebben het geprobeerd, maar blijkbaar was het niet goed genoed. Juist na de hulp werd het erger, daarna hebben we haar nog na een tante gestuurd ging ik ook. Toen hebben we de moed verloren en is ze bij haar druggie boyfriend gaan wonen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:13 schreef Vrohdon het volgende:
[..]
Dan ga je daar toch wat aan doen?! Ik snap echt absoluut niet hoe je zo iemand gewoon weg kan sturen! Er zijn instanties, verenigingen, hulpprogramma's die alles in het werk willen stellen om zo iemand weer op het goede pad te krijgen. Je komt duidelijk uit een grote familie, dan is er toch op zijn minst één iemand helder genoeg om te beseffen dat dit niet is hoe je met mensen omgaat?
Je zus maakt er een potje van, wellicht omdat ze niet om kan gaan met de thuissituatie. Maar in plaats van dat je elkaar helpt, trap je haar het nest uit? Ik vind het echt afschuwelijk. Vervolgens ga je hier posten dat mensen die drinken 'niet cool' zijn. Daar zit een kern van waarheid in. Maar mensen die zo met elkaar, eigen familie nota bene, omgaan, zijn een gevaar voor de maatschappij!
Ik krijg steeds meer de behoefte om je zus een hart onder de riem te steken en te zeggen dat het haar schuld niet is dat ze het zo zwaar heeft (gehad).
mischien niet in het zelfde dorp maar wel vlakbij, dat wil ik liever ook zelf. Mijn eigen keuze niet opgedrongenquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarom moet je dat? Van wie moet je dat?
Opdringen en indoctrineren zijn twee net andere dingen... Ik denk idd niet dat het je is opgedrongen, maar het is wel in je geindoctrineerd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
mischien niet in het zelfde dorp maar wel vlakbij, dat wil ik liever ook zelf. Mijn eigen keuze niet opgedrongen
Waar het nog altijd beter vertoeven is dan in het park waar jij zit.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:33 schreef aychelle het volgende:
[..]
instanties, verenigingen hebben we bij ons in het dorp genoeg. Ook wij hebben het geprobeerd, maar blijkbaar was het niet goed genoed. Juist na de hulp werd het erger, daarna hebben we haar nog na een tante gestuurd ging ik ook. Toen hebben we de moed verloren en is ze bij haar druggie boyfriend gaan wonen.
je hoeft het niet te geloven, jullie mogen best geloven dat ik het verzin. Maar jullie kennen de situatie niet. Als ik in een '''gewoon'' gezin in amsterdam woonde en dit gebeurde, had de buurt er ook niet raar naar gekeken. maar ieder mens is anders en iedereen heeft andere gedachte.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tot nu toe lees ik keer op keer dezelfde zogenaamde argumenten; alleen maar herhalen wat je al 100 keer getypt hebt. Je wilt niet luisteren naar andere meningen, en je geeft op een aantal belangrijke vragen geen of half antwoord.
Dat doet mij denken dat je dit allemaal verzonnen hebt. Helemaal omdat jij het belangrijker zou vinden wat de buren van je denken dan hoe het met je zus gaat. Dat geloof je toch zelf niet?
WTF denk alsjeblieft groter dan je eigen dorp!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:33 schreef aychelle het volgende:
[..]
instanties, verenigingen hebben we bij ons in het dorp genoeg. Ook wij hebben het geprobeerd, maar blijkbaar was het niet goed genoed. Juist na de hulp werd het erger, daarna hebben we haar nog na een tante gestuurd ging ik ook. Toen hebben we de moed verloren en is ze bij haar druggie boyfriend gaan wonen.
Nee, ik ken het niet. Maar echt iets meer vertellen dan wat je al drie topics lang doet gebeurt er ook niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
je hoeft het niet te geloven, jullie mogen best geloven dat ik het verzin. Maar jullie kennen de situatie niet. Als ik in een '''gewoon'' gezin in amsterdam woonde en dit gebeurde, had de buurt er ook niet raar naar gekeken. maar ieder mens is anders en iedereen heeft andere gedachte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |