abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:04:51 #151
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_71213820
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:59 schreef aychelle het volgende:

[..]

nee, terug in de familie komt ze toch nooit. Mijn broer en ik zijn de enige die nog contact hebben. Ze moet echt haar hele levenstijl omgooien om ooit nog es op bezoek te komen
Fijn hoor die geloven.
Maar ondertussen in je kerk allemaal de grootse bek, over hoe goed je het doet, maar een eigen famillielid vergeven ho maar.
De basisregel van je geloof is nog altijd naastenliefde!, als je dat al niet eens kan, ben je in mijn ogen nog minder waard dan een famillielid die verslaafd is aan drank.
ik ben de jager met de pet.
pi_71213823
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:02 schreef aychelle het volgende:

[..]

jij bent het prachtige voorbeeld. Mensen die te vaak drinken moeten een keer hard vallen, en dan wakker worden met het bericht van: dat eens maar nooit meer.
Of de volgende keer beter je best doen.
Een die-hard drinker gaat niet knock-out van wat alcohol; diie blijft gewoon doorgaan.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:05:06 #153
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_71213831
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:43 schreef drbrik het volgende:
Goed ik moet toegeven ik kom behoorlijk veel in kroegen en discotheken maar daar is niks mis mee hoor
wat is behoorlijk vaak? 3 keer per week
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:05:42 #154
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_71213855
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:39 schreef aychelle het volgende:

[..]

ik leer ook voor mezelf denken, echt! ik heb gewoon dezelfde ideeen als mijn ouders. zo ben ik opgevoed.
Je bent gewoon overduidelijk geïndoctrineerd en hebt gewoon geen eigen ideeën. Wederom, leer eens voor jezelf denken en kijk eens verder dan je neus lang is.
It's about being boss, not being the boss...
pi_71213877
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:02 schreef aychelle het volgende:

[..]

jij bent het prachtige voorbeeld. Mensen die te vaak drinken moeten een keer hard vallen, en dan wakker worden met het bericht van: dat eens maar nooit meer.
*zucht* Te vaak drinken? Waaruit maak jij dat op? Je trekt wel erg snel je conclusies, net als bij je zus zeker...
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:06:38 #156
261336 drbrik
zo hel wie un brik
pi_71213891
mee eens zullen we kappen met deze onzin en monopoly gaan spelen met een glaasje cola!! ik dan voor anderen heb ik in de aanbieding Bier, Wijn (wit rood en rose) Champagne whiskey (schots en iers) diverse likeuren cognac armagnac en ricard!!!
Why do hockey-players wear numbers on their shirts? Cause sometimes they can't match the dental records with the bodies
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:06:43 #157
206337 aychelle
pi_71213895
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:46 schreef drbrik het volgende:

[..]

Ja hoor lachen niet altijd soms ook gewoon bloedserieus verdedigen je kunt niet alles weglachen zoiets zou naief zijn!
tuurlijk als je zus over je bedlakens kotst nog steeds blijven lachen, als je boze buren aan de deur krijgt nog steeds blijven lachen, als je zus de auto in de prak rijd nog steeds blijven lachen, als je andere zus word aangerand door toedoen van je zus nog steeds blijven lachen, je leven word verziekt maar gewoon blijven lachen
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 14:07:42 #158
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71213927
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:04 schreef aychelle het volgende:

[..]

omdat jullie de hele tijd over drank praten, wat is er mis met een leuk spelletje monopolie en een glas cola? (al is dat ook slecht voor je tanden)
Niks natuurlijk. Maar wat is er mis met datzelfde spelletje monopolie en een glas whiskey erbij?
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:07:52 #159
206337 aychelle
pi_71213937
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:47 schreef infinity_737 het volgende:

[..]

Diegene helpen er bovenop te komen, net zolang tot dit gelukt was... En daarmee kun je niet vroeg genoeg beginnen, jullie hebben het gewoon te ver laten komen. Dergelijke problemen kun je vrij snel opsporen... En wellicht heeft het ook iets met de opvoeding te maken gehad, je ziet vaak dat mensen die streng zijn opgevoed volledig ontsporen...
we zijn niet streng opgevoed, dat maak jij ervan ik niet. We hebben een goed en gelukkig leven hier, we kwamen niks te kort.
pi_71213959
quote:

[..]

omdat jullie de hele tijd over drank praten, wat is er mis met een leuk spelletje monopolie en een glas cola? (al is dat ook slecht voor je tanden)
Ik lust geen cola, ik lust wel bier.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:08:50 #161
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_71213965
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:07 schreef aychelle het volgende:

[..]

we zijn niet streng opgevoed, dat maak jij ervan ik niet. We hebben een goed en gelukkig leven hier, we kwamen niks te kort.
Behalve dan de lessen nederlands.
ik ben de jager met de pet.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:09:04 #162
206337 aychelle
pi_71213972
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Ik zou me waarschijnlijk zorgen maken om mijn zus. Het feit dat jij je zorgen maakt om de reputatie van je familie is pas zorgelijk!
ik moet hier nog mijn hele leven wonen, dus tuurlijk is reputatie belangrijk
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:09:13 #163
261336 drbrik
zo hel wie un brik
pi_71213980
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:06 schreef aychelle het volgende:

[..]

tuurlijk als je zus over je bedlakens kotst nog steeds blijven lachen, als je boze buren aan de deur krijgt nog steeds blijven lachen, als je zus de auto in de prak rijd nog steeds blijven lachen, als je andere zus word aangerand door toedoen van je zus nog steeds blijven lachen, je leven word verziekt maar gewoon blijven lachen
Nee niet lachen maar aanpakken! En boze buren de situatie uitleggen! (ieder huisje heeft zijn kruisje) en geloof me maar ik kan daar ook over meepraten!
Why do hockey-players wear numbers on their shirts? Cause sometimes they can't match the dental records with the bodies
pi_71213991
quote:

[..]

quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:07 schreef aychelle het volgende:
We hebben een goed en gelukkig leven hier
pi_71214028
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:09 schreef aychelle het volgende:

[..]

Wat een erg vooruitzicht, altijd blijven wonen in dezelfde buurt, met dezelfde mensen.

Een sekte noemt men zoiets.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:11:08 #166
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71214031
quote:

[..]

Van leven ga je dood.
pi_71214053
dit verschilt van persoon tot persoon.. zijn mensen die compleet ontsporen en snel verslaafd raken aan drank en dergelijke.. zijn ook genoeg die gewoon lekker drankje kunnen drinken zonder dat het problemen opleverd.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:11:53 #168
206337 aychelle
pi_71214058
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:50 schreef jitzzzze het volgende:
Maar TS, hoe is dat nou? Een compleet verzonnen reeks topics openen?
Heb je al een stijfje?

ik ben vrouw, en neeh het is niet verzonnen anders deed ik mijn best niet om dit jullie allemaal uit te leggen
pi_71214115
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:11 schreef aychelle het volgende:

[..]

ik ben vrouw, en neeh het is niet verzonnen anders deed ik mijn best niet om dit jullie allemaal uit te leggen
Je legt niets uit....... je probeert je mening op te dringen net als een sterk gelovige.
Nare trekjes.
pi_71214118
quote:

[..]

Dan ga je daar toch wat aan doen?! Ik snap echt absoluut niet hoe je zo iemand gewoon weg kan sturen! Er zijn instanties, verenigingen, hulpprogramma's die alles in het werk willen stellen om zo iemand weer op het goede pad te krijgen. Je komt duidelijk uit een grote familie, dan is er toch op zijn minst één iemand helder genoeg om te beseffen dat dit niet is hoe je met mensen omgaat?

Je zus maakt er een potje van, wellicht omdat ze niet om kan gaan met de thuissituatie. Maar in plaats van dat je elkaar helpt, trap je haar het nest uit? Ik vind het echt afschuwelijk. Vervolgens ga je hier posten dat mensen die drinken 'niet cool' zijn. Daar zit een kern van waarheid in. Maar mensen die zo met elkaar, eigen familie nota bene, omgaan, zijn een gevaar voor de maatschappij!

Ik krijg steeds meer de behoefte om je zus een hart onder de riem te steken en te zeggen dat het haar schuld niet is dat ze het zo zwaar heeft (gehad).
Want je weet niets, tot ik het je vertel.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:13:25 #171
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71214119
quote:

[..]

Stop er maar mee. Wij zijn niet zoals jij blijven hangen in 1860.
pi_71214133
Wel mooi btw.

Hoe 1 provocerende (= lees onbedoelde domme) opmerking zo een hele topic volkrijgt.
  Forum Admin woensdag 22 juli 2009 @ 14:14:06 #173
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_71214148
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:09 schreef aychelle het volgende:

[..]

Waarom moet je dat? Van wie moet je dat?
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 14:14:34 #174
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71214164
quote:

[..]

Tot nu toe lees ik keer op keer dezelfde zogenaamde argumenten; alleen maar herhalen wat je al 100 keer getypt hebt. Je wilt niet luisteren naar andere meningen, en je geeft op een aantal belangrijke vragen geen of half antwoord.
Dat doet mij denken dat je dit allemaal verzonnen hebt. Helemaal omdat jij het belangrijker zou vinden wat de buren van je denken dan hoe het met je zus gaat. Dat geloof je toch zelf niet?
pi_71214198
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:13 schreef Vrohdon het volgende:

[..]

Dan ga je daar toch wat aan doen?! Ik snap echt absoluut niet hoe je zo iemand gewoon weg kan sturen! Er zijn instanties, verenigingen, hulpprogramma's die alles in het werk willen stellen om zo iemand weer op het goede pad te krijgen. Je komt duidelijk uit een grote familie, dan is er toch op zijn minst één iemand helder genoeg om te beseffen dat dit niet is hoe je met mensen omgaat?

Je zus maakt er een potje van, wellicht omdat ze niet om kan gaan met de thuissituatie. Maar in plaats van dat je elkaar helpt, trap je haar het nest uit? Ik vind het echt afschuwelijk. Vervolgens ga je hier posten dat mensen die drinken 'niet cool' zijn. Daar zit een kern van waarheid in. Maar mensen die zo met elkaar, eigen familie nota bene, omgaan, zijn een gevaar voor de maatschappij!

Ik krijg steeds meer de behoefte om je zus een hart onder de riem te steken en te zeggen dat het haar schuld niet is dat ze het zo zwaar heeft (gehad).
Dat dus. TS en haar familie zijn egoïstisch en denken alleen aan hun eigen reputatie.

Maar ik verwacht dat TS ineens gaat roepen dat ze wel hebben geprobeerd te helpen terwijl ze daar in bijna 3 topics geen woord over heeft gezegd..... om zodoende haar geloofwaardigheid nog verder door het slijk te halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')